Spelers gezocht voor play by mail Star trek roleplaying

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
KataTaban
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: donderdag 18 juni 2009, 14:20

Spelers gezocht voor play by mail Star trek roleplaying

Bericht door KataTaban »

Hoi, mijn naam is Bas en ik speel since een aantal jaar star trek roleplay by SMSS. Dat wil zeggen wij roleplayen in de star trek universe, via een website en e-mail. Nu wil ik graag een nieuw avontuur beginnen en ben hiervoor op zoek naar nieuwe spelers. De taal die normaal gebruikt wordt is engels, maar wanneer hier de voorkeur kan het ook in het nederlands. Als je interesse hebt kijk dan eens op www.ussmarathon.eu Zoals ik zij is alles daar nu nog in het Engels, maar ik kan het ook op nederlands zetten. Heb je vragen stuur me een mailtje.

groeten Bas
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Hi Bas, welkom op het forum. Zoals je misschien gezien hebt, hebben we hier al een paar online RPG's gedaan. De meesten liepen echter na verloop van tijd op hun retour. De belangrijkste redenen daarvoor waren gebrek aan interesse en de lange responstijd tussen de spelers. Heb je daar met email RPG ook last van? En hoe houd je het interessant voor de spelers?


Dulce et decorum est pro alea mori.
KataTaban
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: donderdag 18 juni 2009, 14:20

play by e-mail.

Bericht door KataTaban »