Spelers gezocht voor play by mail Star trek roleplaying

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
KataTaban
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: donderdag 18 juni 2009, 14:20

Spelers gezocht voor play by mail Star trek roleplaying

Bericht door KataTaban »

Hoi, mijn naam is Bas en ik speel since een aantal jaar star trek roleplay by SMSS. Dat wil zeggen wij roleplayen in de star trek universe, via een website en e-mail. Nu wil ik graag een nieuw avontuur beginnen en ben hiervoor op zoek naar nieuwe spelers. De taal die normaal gebruikt wordt is engels, maar wanneer hier de voorkeur kan het ook in het nederlands. Als je interesse hebt kijk dan eens op www.ussmarathon.eu Zoals ik zij is alles daar nu nog in het Engels, maar ik kan het ook op nederlands zetten. Heb je vragen stuur me een mailtje.

groeten Bas
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Hi Bas, welkom op het forum. Zoals je misschien gezien hebt, hebben we hier al een paar online RPG's gedaan. De meesten liepen echter na verloop van tijd op hun retour. De belangrijkste redenen daarvoor waren gebrek aan interesse en de lange responstijd tussen de spelers. Heb je daar met email RPG ook last van? En hoe houd je het interessant voor de spelers?


Dulce et decorum est pro alea mori.
KataTaban
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: donderdag 18 juni 2009, 14:20

play by e-mail.

Bericht door KataTaban »

Het verloop van spelers, en de soms lange responstijd is inderdaad ook by play by mail een issue. Maar watik merk is dat mensen vaak wel binnen de gestelde tijd reageren. Het grote voordeel van het zogenaamde SMS programma (nee t zijn geen smsjes op de mobiel) Is dat mensen dubbel gewaarschuwd worden voor openstaande posts,en dat er meerdere posts tegelijk geschreven kunnen wordenomdat posts pas worden toegevoegd aan de verhaallijn als ze af zijn. Dit in tegenstelling tot forum roleplay en pure play by mail waar dingen door elkaar gaan lopen en je constant loopt terug te zoeken.

Voor wie interesse heeft om eens te zien hoe het werkt en een beetje engels kan, raad ik aan eens te kijken naar deze site: edison.syrenmuse.com Als je interesse hebt om uit te proberen hoe het gaat kan je daar kijken of er een positie open is die je leuk vindt en meld je aan Deze groep bestaat voor de helft uit nederlandstaligen en is altijd bereid te helpen met alle vragen. De posts moeten wel in t engels maar ook als je engels niet perfect is wordt je daarmee wel geholpen. Als je op de edison niet de juiste positie voor jezelf kan vinden, kan je via de moedersite www.obsidianfleet.net de andere 75 groepen doorkijken. Op een paar na zijn ze allemaal graag bereid nieuwe spelers op te nemen, en vaak staan alle functies behalve excecutive officer en Commanding officer open voor nieuwe spelers. (Deze twee niet omdat dit een soortspelleider functies zijn en dus gevuld worden door ervaren spelers.

Wanneer je je aanmeldt zou ik t op prijs stellen als je mijn naam als reference opgeeft. lt Kata Taban.

Als er nog meer vragen zijn hoor ik t graag
Plaats reactie