DM en spelers gezocht voor 3.0, 3.5

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
pascal.vree
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: maandag 25 januari 2010, 16:46

DM en spelers gezocht voor 3.0, 3.5

Bericht door pascal.vree »

Hi mensen,

Ik met een maat van mij zouden het leuk vinden om eens per week, 2 weken of maand d&d te spelen. Wij zijn op zoek naar een DM, en een 2-tal spelers ...

Ik heb een huis beschikbaar waar we kunnen spelen in Capelle :)

Laat maar horen of er interesse is ... (ik sta ook open voor bijv. vampires ;))

Groeten Pascal
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi Pascal,

Welkom op het forum! Wat voor soort speelstij heb je? Heb je al ervaring met rpg's?
Het kan even duren voor je een reactie ontvangt hier op het forum, niet iedereen kijkt iedere dag. Komt dus af en toe terug om te zien of er een reactie is!

Tip: kijk ook eens door oudere topics die je aanspreken in het party-gezocht forum. Wellicht dat er een groep is waar je bij kunt aansluiten!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
pascal.vree
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: maandag 25 januari 2010, 16:46

Bericht door pascal.vree »

Ik ben redelijk bekend met RPG's ... heb het een jaartje of vier gespeeld; varierend van kick in the door style tot roleplaying :)

Aangezien ik al een half jaar aan het zoeken ben naar een groep, heb ik alle geduld van de wereld :P thanks voor de tip, ik zal de rest van topics nog eens doornemen!
Thekkur schreef:Hoi Pascal,

Welkom op het forum! Wat voor soort speelstij heb je? Heb je al ervaring met rpg's?
Het kan even duren voor je een reactie ontvangt hier op het forum, niet iedereen kijkt iedere dag. Komt dus af en toe terug om te zien of er een reactie is!

Tip: kijk ook eens door oudere topics die je aanspreken in het party-gezocht forum. Wellicht dat er een groep is waar je bij kunt aansluiten!
Danny
Horige
Berichten: 8
Lid geworden op: maandag 26 november 2007, 14:10

Bericht door Danny »

Hej Pascal,

Ben je nog steeds opzoek naar mensen? Ik zou zelf namelijk ook graag weer DnD willen spelen. Heb een paar jaar geleden kort DnD 3.5 gespeeld maar was gestopt omdat ik naar het buitenland voor mijn studie moest. Heb niet zo heel veel ervaring nog dus, maar wil het graag oppakken.
Ik woon in Leiden maar vindt het niet erg om 1 a 2 keer per maand naar Capelle te reizen. Ben in principe elke zaterdag beschikbaar en elke avond van de week behalve woensdag vanwege werk.

Groetjes,

Danny
pascal.vree
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: maandag 25 januari 2010, 16:46

Bericht door pascal.vree »

Danny schreef:Hej Pascal,

Ben je nog steeds opzoek naar mensen? Ik zou zelf namelijk ook graag weer DnD willen spelen. Heb een paar jaar geleden kort DnD 3.5 gespeeld maar was gestopt omdat ik naar het buitenland voor mijn studie moest. Heb niet zo heel veel ervaring nog dus, maar wil het graag oppakken.
Ik woon in Leiden maar vindt het niet erg om 1 a 2 keer per maand naar Capelle te reizen. Ben in principe elke zaterdag beschikbaar en elke avond van de week behalve woensdag vanwege werk.

Groetjes,

Danny
Ik zoek nog steeds mensen, dus je bent meer dan welkom! In principe is er nog 1 iemand nodig (en bijvoorkeur iemand die de DM wil zijn ;) Weet je nog mensen ?
Danny
Horige
Berichten: 8
Lid geworden op: maandag 26 november 2007, 14:10

Bericht door Danny »

pascal.vree schreef:
Danny schreef:Hej Pascal,

Ben je nog steeds opzoek naar mensen? Ik zou zelf namelijk ook graag weer DnD willen spelen. Heb een paar jaar geleden kort DnD 3.5 gespeeld maar was gestopt omdat ik naar het buitenland voor mijn studie moest. Heb niet zo heel veel ervaring nog dus, maar wil het graag oppakken.
Ik woon in Leiden maar vindt het niet erg om 1 a 2 keer per maand naar Capelle te reizen. Ben in principe elke zaterdag beschikbaar en elke avond van de week behalve woensdag vanwege werk.

Groetjes,

Danny
Ik zoek nog steeds mensen, dus je bent meer dan welkom! In principe is er nog 1 iemand nodig (en bijvoorkeur iemand die de DM wil zijn ;) Weet je nog mensen ?
Nee sorry, ik ken helaas niemand die DM wil zijn....ik neem aan dat er dan ook niemand op dit forum is die DM kan zijn? Had je je verzoek nog op andere forums staan?
pascal.vree
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: maandag 25 januari 2010, 16:46

Bericht door pascal.vree »

Danny schreef:
pascal.vree schreef:
Danny schreef:Hej Pascal,

Ben je nog steeds opzoek naar mensen? Ik zou zelf namelijk ook graag weer DnD willen spelen. Heb een paar jaar geleden kort DnD 3.5 gespeeld maar was gestopt omdat ik naar het buitenland voor mijn studie moest. Heb niet zo heel veel ervaring nog dus, maar wil het graag oppakken.
Ik woon in Leiden maar vindt het niet erg om 1 a 2 keer per maand naar Capelle te reizen. Ben in principe elke zaterdag beschikbaar en elke avond van de week behalve woensdag vanwege werk.

Groetjes,

Danny
Ik zoek nog steeds mensen, dus je bent meer dan welkom! In principe is er nog 1 iemand nodig (en bijvoorkeur iemand die de DM wil zijn ;) Weet je nog mensen ?
Nee sorry, ik ken helaas niemand die DM wil zijn....ik neem aan dat er dan ook niemand op dit forum is die DM kan zijn? Had je je verzoek nog op andere forums staan?
Ik zou zelf kunnen DM'en maar ben liever speler :) we zoeken nu nog 1-2 anderen om een groep te kunnen vormen; op andere fora heb ik nog geen vraag uitstaan ...
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

jullie hoeven niet perse elkaar telkens te quoten :) het is vrij logisch dat jullie het tegen elkaar hebben hoor :D
Afbeelding
pascal.vree
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: maandag 25 januari 2010, 16:46

Bericht door pascal.vree »

Lairnaedon schreef:jullie hoeven niet perse elkaar telkens te quoten :) het is vrij logisch dat jullie het tegen elkaar hebben hoor :D
dat is waar ;)
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

DrCaligari schreef:
pascal.vree schreef:
Lairnaedon schreef:jullie hoeven niet perse elkaar telkens te quoten :) het is vrij logisch dat jullie het tegen elkaar hebben hoor :D
dat is waar ;)
haha, ownage!

+1 voor pascal!
Laten we het wel on topic houden jongens. Danny en pascal willen een rpg afspraakje maken :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Thekkur schreef:
DrCaligari schreef:
pascal.vree schreef:
Lairnaedon schreef:jullie hoeven niet perse elkaar telkens te quoten :) het is vrij logisch dat jullie het tegen elkaar hebben hoor :D
dat is waar ;)
haha, ownage!

+1 voor pascal!
Laten we het wel on topic houden jongens. Danny en pascal willen een rpg afspraakje maken :)
I concur
Afbeelding
Plaats reactie