Hear yee, gather'round! Eenmalige sessie!

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Hear yee, gather'round! Eenmalige sessie!

Bericht door Lairnaedon »

Dag dames en heren (alhoewel ik geen dames verwacht op deze site, correct me if I'm wrong)

Even voor de introductie, ik ben Martin, goede vriend van Thekkur, en vaste speler op de D&D-Maandag.

Mijn offer: Een enkele keer een zeer vreemde sessie houden. Stijl laat ik nog even open, ik wil eerst nog even kijken wat eventuele spelers voor characters bedenken, maar denk maar aan "serieuze" figuren die in een vreemde wereld terechtkomen. Systeem: vrij, welhaast geen rolls, geen sheets, geen backgrounds.

Verder inhoudend: puzzeltjes (mathematieke, ofwel licht psychologische), voldoende combat, een heldere missie, taveernes/bars/spacestations (ben er nog niet uit...) met mooie danseresjes en serveesters, zoveel mogelijk lol in de sessie, zodat er een vervolg mag plaatsvinden als het werkt.

Gevraagd: Een flinke hand vol spelers, maximaal 8, met een verscheidenheid aan type characters. Technisch gezien mag alles tot op een zekere grens. Hoe gekker hoe leuker, maar niet te gek, anders wordt het voor mij ook niet te doen om te GMen.

Datum: ergens op een vrijdagavond in oktober. het staat nog niet vast, maar ik doe een poging voor de 15e.

Plaats: Blazoenstraat 9a in Rotterdam, vlakbij Metrostation maashaven, uiteraard in Rotterdam (tis niet voor nisk het R-rpg)

Meedoen? : Alles wat ik van je vraag is om een simpel character concept te maken, en uiteraard ook even meedelen dat je mee wilt doen. Gaarne dan even het volgende vragen lijstje invullen. Stuur het dan door in een PM, of een email, zet het niet op het forum, want ik zou graag een beetje de verassing erin willen houden :) ook voor de andere spelers.


- Wat zou je graag willen zijn?
- Waar ben je goed in? (Een, hooguit 2 dingen opnoemen)
- Waar ben je slecht in?


Ik hoop dat er een aantal reacties hierop komen! Ik heb er in ieder geval veel zin in!
Afbeelding
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

ik geloof dat ik al min of meer had toegezegd maar vrijdagen run ik mijn eigen campaigns dus kan ik waarschijnlijk niet
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

misschien de donderdag?
Afbeelding
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

donderdag is goed
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

donderdag 14 okt dan...

verzin maar alsvast een charactertje :D
Afbeelding
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

ok
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Dit betekent dat ik al 3 spelers heb. Een andere maat van mij doet ook mee. Meer! Meer! :D :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Speler nummer 4 is ook al bekend. Jullie kennen hem niet, maar dat geeft niet.

Patrick wil ook komen, maar dat is nog niet helemaal zeker. Dan hebben we er al 5...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Lijkt me best een aardig aantal voor een soort van test toch? Ik doe iig niet mee (te druk.)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Ik wil niet zeggen dat ik een ervaren GM ben, maar ik ben niet helemaal onervaren :) Het zal wel lukken. Ik heb al een leuk concept bedacht, een basis verhaal. Jammer dat je er niet bij kan zijn Tijn....
Afbeelding
Segola
Schandknaap
Berichten: 19
Lid geworden op: dinsdag 14 september 2004, 11:58

Re: Hear yee, gather'round! Eenmalige sessie!

Bericht door Segola »

Lairnaedon schreef:Dag dames en heren (alhoewel ik geen dames verwacht op deze site, correct me if I'm wrong)
Ok, ik corrigeer....
Ik ben wel een dame, tenminste... laten we zeggen ik ben een vrouw :wink:

Maar ja, helaas, kan niet meedoen...
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

1 persoon is uitgevallen omdat hijhet te druk heeft.

als Luvidiel meer zou willen replyen dan alleen maar "ok", dan weet ik ook meer...

en Killerbee, wat wordt het, ja of nee?

en ik zou graag characters willen zien... niet dat het mij uitmaakt, ik vul het wel in tijdens de sessie,maar met een character kan ik het verhaal aanpassen zodat je wat meer herkenning en evt lol hebt.

De setting wordt science fiction, met een beetje horror en actie erin. Overigens is het niet erg als je een evil character wilt spelen een keer :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

MEDEDELING!
Op donderdag 14 oktober wordt er gestaakt bij de RET, dus leek hij mij verstandiger om het een andere keer te doen. Ik moet het verplaatsen naar de woensdag ervoor, de 13e dus...
Afbeelding
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

de sessie was wel een succes maar helaas niet in een maal afgerond. We moeten misschien volgende week maar weer afspreken.

Ik ben wel van menig dat zo en setting wel om extra aandacht voor de omgeving vraagt. Verder zou ik het tof worden als het allemaal steeds meer horror word en steeds minder starwars.... maar dat is gewoon een kwestie van smaak.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Het echte horror gedeelte kwam pas buiten de poort :P Het echte 'doom' gebeuren zegmaar
Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

horror en starwars... op de een of andere manier kom ik toch niet van het beeld in mijn hoofd af van een hondsdolle wooky... (of hoe je dat ook schrijft)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

zo erg star wars was het nou ook weer niet.
Afbeelding
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

ik hoop dat het volgende keer op een andere dag is dan kan ik ook meedoen!!!!
Plaats reactie