D&D spelers gezocht

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Chesire
Horige
Berichten: 9
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 15:22

D&D spelers gezocht

Bericht door Chesire »

Hallo allemaal,

Wij spelen met een groepje in Capelle a/d IJssel en proberen dit zo regelmatig mogelijk vol te houden. We spelen meestal op zondag.

ik ben op zoek naar 1 of 2 spelers tussen de 16 en 30 jaar, man/vrouw.

Ervaring is niet vereist maar op zich wel makkelijk.

Ik(De Dm) ga eind november/begin december van start met een geheel nieuwe Eberron campaign. Wij hebben hier zelf ook nog nooit in gespeeld dus dat is wel leuk. op dit moment zijn we bezig met een Vampire mini campaign. (ik wacht met Eberron totdat ik het nieuwe Sharn city of towers boek heb wat in november uit komt.)

heb je interesse en wil je meer info stuur mij dan een mailtje op corsair@xs4all.nl Ik kijk nietgenoeg op dit forum waardoor ik het dus kan missen als je hier reageerd in plaats van via mail.

Wij hebben ook een eigen forum waar 3 verschillende roleplay groepen op zitten en campaign stories, info en onzin uitwisselen waar ik je aan kan introduceren.
Chesire
Horige
Berichten: 9
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 15:22

Bericht door Chesire »

Ik zie net dat er om meer info gevraagt word, bij deze dan:

Mijn naam is Duncan, ik speel al aardig wat jaren rpg's (stuk of eh... 16) en ben ook al zo lang bezig zowel als speler als Dm/Gm/Sotryteller.

ik speel in 1 groep en Gm een ander.

Het groepje wat ik Gm bestaat nu uit 1 Gm (me) en 3 spelers. Ik wil er graag weer 5 van maken. Er zijn spelers afgevallen wegens verhuizen en gewoonweg te druk met studie.

We hebben van alles en nog wat van alle leeftijden in onze groep gehad. We houden van roleplayen hoewel wat flink hak werk er ook wel in gaat. :P Ons groepje of eigenlijk de 2 groepen (waar ik in speel en Gm) zijn samen bekend als de Foo Fighters. Al gebruiken we dat niet veel. Ik geloof dat we nog steeds bij Ducosim geregistreerd staan op hun website ook. In iedergeval wel bij PS games.

Meer weet ik zo snel even niet te vertellen. :)
Chesire
Horige
Berichten: 9
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 15:22

Bericht door Chesire »

Iedereen is al voorzien en zo schijnbaar?..

had gehoopt hier mischien 1 of 2 spelers te vinden.
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Ik zou graag meer RPG's willen spelen, maar ik houd het voorlopig even bij 1 sessie per week. Bovendien zijn dat wel kicke sessies :)
Afbeelding
Chesire
Horige
Berichten: 9
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 15:22

Bericht door Chesire »

Mooi dat het tof is voor je :) Ik heb er alleen niet zo veel aan :P

Ik heb inmiddels een paar reacties gehad en 1 die ook mee gaat doen maar ik zoek nog steeds 1 speler.

Is er niemand die intresse en tijd heeft voor een toffe Eberron campaign? :shock:
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

hoi

ik heb interesse, ik lees morgen wel ff de details maar ik wil zeker wel mee doen!
Chesire
Horige
Berichten: 9
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 15:22

Bericht door Chesire »

zie prive berichtje :)
Plaats reactie