2 plaatsen open op vrijdagavond

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

2 plaatsen open op vrijdagavond

Bericht door dragonraper »

okee ,we proberen het weer...2 spelers zijn doorgeschoven naar de zaterdag en zondaggroep,dus heb ik weer plaats op vrijdag voor 2 nieuwe spelers,gespeeld wordt het PAIZO pathfinder D20 system,zeg maar 3.5 evolved...in een EBERRON campaignsetting...mensen die interesse hebben...geef maar een gil...groenten van carlo
Tom
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: woensdag 28 april 2010, 19:00

Bericht door Tom »

He carlo,

Ik heb zeker intersse om weer eens een RPG op te pakken ik heb in het verleden veel D&D gespeeld maar ben er nu al weer een poosje uit. Als je nog een plekje hebt geef maar een gil!
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

vrijdag D&D

Bericht door dragonraper »

jazeker is er nog plaats,aanstaande vrijdag wordt er gespeeld,dus schuif maar aan...adres is RAAM 30 te SCHIEDAM (centrum)...groot huis verscholen achter een enorme conifeer..paar minuten lopen vanaf metro parkweg...
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Ik zou ook nog een keertje mee willen doen. 't is nu druk, maar heb geen vaste afspraken op vrijdag. Op 7 mei kan ik?
Afbeelding
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

vrijdaggroep

Bericht door dragonraper »

jazekers wel,wil jezelf wat DM en,of gewoon effe meedoen...kan allebij....groenten carlo..
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

nou ik speel liever eerst even mee om te kijken hoe de groep loopt en of het past. Een mindset-check game, om het zo maar te zeggen :P

eventueel kan ik vanavond ook... ik schijn ineens niks te doen te hebben vanavond :P

bel anders even: 0641940678
Afbeelding
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

vrijdaggroep

Bericht door dragonraper »

jahoor vanavond is ook goed...
Plaats reactie