zondag 18 april RRPG MEETING - games, bordspellen etc!

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

meeting

Bericht door dragonraper »

ik vond de workshop erg leuk,en vooral de prachtige masseffect schetsen van onze scifi DM of GM ..mooie tekeningen ! groenten van carlo
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Heb me ook erg vermaakt. Ik ben meestal wat terughoudend met podiumdingen en workshops, maar Michiel deed het erg leuk en de schroom was al snel van ons gevallen. Wanneer horen we de eerste verhalen over schandknaap Jaap? De sessie van Carlo was ook erg leuk, en redelijk goed te behappen ondanks dat er zeven spelers waren. Ik ben wel blij dat we besloten hebben om toch met z'n allen te spelen. Ook leuk om eens D&D op een andere manier te spelen, met vakjes en combat-oriented. Vond het wel jammer dat we niet meer van de dungeon hebben gezien (en dat mijn dwerg al snel dood was gegaan).

Was te moe om na het eten nog verder te gaan, maar ik begreep dat het erg positief was, dus dat is fijn om te horen. Martin, kun je je schetsen niet eens een keer scannen?

Verder heb ik nog wat filmpjes, maar die moet ik nog even bekijken voordat ik ze upload.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Vincere schreef:Verder heb ik nog wat filmpjes, maar die moet ik nog even bekijken voordat ik ze upload.
Daar kan ik me iets bij voorstellen....... :roll:



Minder spectaculair maar toch aardig:

Klassiek AD&D!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En niet te vergeten: klassiek ODM!
Afbeelding

Klassiek RPG-voer.........
Afbeelding

En dan toch nog iets hypermoderns:
Afbeelding
Afbeelding
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

ja leuke dag.
Vond het ook erg leuk om jullie een workshop te verzorgen. De laatste spelvorm is best wel geavanceerd, maar ging jullie goed af.
En weer eens rpg-en. :P
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Zeker een geslaagde dag. Ik vond het erg leuk.
Ook toffe foto's Paul.
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

O, ja wat ik nog wilde zeggen tegen Martin:
het viel me op dat de "karakterformulieren" van SAN heel leesbaar en bruikbaar zijn voor onbekenden, geen eindeloze tabellen en afkortingen met plussen en minnen er op aangetekend.
Heel handig. Doe je dat altijd zo of hoort dit zo bij het spel??
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

oh ik heb het gewoon even opgeschreven zodat het met zo min mogelijk tekst zo duidelijk mogelijk zou worden.

wilde nml op de RPG meeting een goed voorbereide sessie spelen, helemaal gezien de spelers de setting niet kennen. Alles was ook zelf verzonnen aan de hand van wat er in de game mogelijk is en mijn eigen redenering :) Vandaar dat het allemaal heel uniek leek.

Ik zal de tekeningen scannen als ik tijd heb op mijn werk morgen
Afbeelding
Green Durant
Secreetknecht
Berichten: 4
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 8:41

Bericht door Green Durant »

ik neem zelf ook wel mijn adviser spullenmee,mocht er nog een added DM nodig zijn om dat stelletje beesten daar een beetje uit te moorden....hoezo steken onder de gordel??recht voor je kanis...groenten van carlo
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

haha, hoe zo'n bot een oud topic weer boven kan halen! en nog wel in de gedaante van carlo!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Zie je ... die bots nemen langzaam maar zeker de wereld over. Ze nemen zelfs de identiteit over van mensen.
Er ligt hier een doordachte strategie aan ten grondslag bij die bots. Thans de opmars van de bots en over 20 jaar domineren ze de mensheid en de wereld.

We moeten in opstand komen! Leve het anti-bot-bevrijdingsfront!
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

groenten van carlo???

Bericht door dragonraper »

nou in elk geval niet van deze carlo....ik beroep mij op copyright :) ...groenten van carlo
Plaats reactie