Star Wars Saga Edition

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
DanteRotterdam
Ridder
Berichten: 172
Lid geworden op: vrijdag 29 januari 2010, 15:56

Star Wars Saga Edition

Bericht door DanteRotterdam »

Naam: De Rebellen Club ;-)
Leeftijd: 27+
Woonplaats: Rotterdam
Games: Star Wars Saga Edition
Soort game: Mix RPG en battle (de perfecte verhouding!)
Dagen: Waarschijnlijk donderdag

Overige info:
We zoeken nog één of twee spelers om de groep compleet te maken. We hebben nog geen echte rolverdeling (Wie gmt wie speelt?) gemaakt of een Era gekozen dus alle opties liggen nog open. We zijn ondertussen wel in het bezit van nagenoeg de complete saga editie dus het feit dat hij discontinued is door WotC maakt wat dat betreft niet uit.
We zoeken gezellige mensen om mee te gamen, geen rules lawyers, 'onhygiënische gamer' gamers of mensen die Star Wars als religie beleven.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Re: Star Wars Saga Edition

Bericht door Thekkur »

DanteRotterdam schreef:Naam: De Rebellen Club ;-)
We zoeken gezellige mensen om mee te gamen, geen rules lawyers, 'onhygiënische gamer' gamers of mensen die Star Wars als religie beleven.

hahah, of een combi van alle drie? :) wat is een onhygienische gamer? iemand die z'n bulkjes onder tafel smeert of iemand die ruikt naar wookie?

Dit is iets voor lairnaedon!
Laatst gewijzigd door Thekkur op woensdag 12 mei 2010, 9:42, 1 keer totaal gewijzigd.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

lol,
sorry ik kan niet op donderdag, en het is tegen mijn religie,
lol
DanteRotterdam
Ridder
Berichten: 172
Lid geworden op: vrijdag 29 januari 2010, 15:56

Bericht door DanteRotterdam »

@Thekkur: Je kent ze wel. Ga eens een willekeurig gamestore binnen en je denkt dat er een anti-deoderant lobby is geweest.
Plaats reactie