Fijnproevers gezocht: PC tijdens spelen (fudge on the fly)

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.

welk spelvorm vind jij leukst?

samen een verhaal vertellen
5
45%
samen een verhaal vertellen
5
45%
inleven in personage
1
9%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

das wel zo fijn. :wink:
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Da's maar goed ook!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Karma, zoals bekend zijn de zondagen voor mij gewoon lastig.
Voor mijn eigen ODM groep in Den Bosch is het wellicht beter dat ik a.s. zondag meester. Is het een optie om eventueel een andere keer met de Fudge of the Fly mee te doen?
Als dat ok is dan ga ik eerst kijken hoe het in Den Bosch zit met mijn groep. Als 19 sept. a.s. niet doorgaat daar dan doe ik graag met jou mee, maar i.v.m. een aantal data van uitval is het voor veel spelers gelegen eventueel de sessies te verplaatsen, o.a. naar wellicht(!) de 19e sept.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

o ja hoor kijk maar.

Jammer om je te missen natuurljik.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Je weet hoe dat gaat met afhakers he, je character zal dan de sessie waarschijnlijk niet overleven, of in elk geval een hoop nare dingen meemaken! Leuk om daar mee te beginnen als je wel een keer mee kan spelen ;)

Fly on the Fudge is ook een leuk spel.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

En hoe is de sessie gisteren verlopen?
Zijn er spannende dingen gebeurd?
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Tijn het is Fudge on the Fly :D

En ja, Rogier, er zijn weer heel veel enorm spannende dingen gebeurd. Zo hebben we in vijf plus een dag een zwaard hersmeed en weer een mega slang verslagen :D

En daarna zijn we in een dorp vol weerwolven terecht gekomen :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

ja vond het ook een leuke sessie. Leuke spelers en personages. Fijne van het systeem is dat samen het verhaal gemaakt wordt.

(Enne de gevechten, worden de volgende keer iets korter. :D)
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

De laatste sessie van dit stuk verhaal. Geschiedenis, dromen, nachtmerrie, liefde, haat, bedrog, oplossing van het runezwaard en de laatste veldslag.

Wauw, recensies zeggen dat het geweldig wordt! Mis het niet!! Drie uitroeptekens waard!!! ;)
Lang geleden in de tijden van vroege Noorse Mythologie, nog voor Christus, nog voor de Romeinen deze contreien van het hoge noorden betraden, nog voor schrift. Toen leefde er grote helden die legendarische gevaren trotseerden.

De val van Kaupang aan een duistere mist en brand. Een optrekkend leger ondoden naar Zweden en de rest van de bewoonde menselijke wereld bedreigd. Probeert een groepje het onheil tegen te gaan.
Een oud magisch zwaard lijkt het antwoord te zijn, het is hersmeed met slangenbloed en svartalfhamer, maar kan het geheel geactiveerd worden? Kan ieder in deze groep zijn of haar kracht vinden of onder controle houden? Kun je overleven, als overal gevaar dreigt?

De beer die Bjorn is, springt naar voren, wolf gedaante op achterpoten van zich afslaand.
De legendarische held Bregord en half-svartalf Svaldri grijpen de paarden. En temidden op het plein staat een vrouw waar magische krachten in het hoofd en lijf opbouwen... rond hen een dorp vol gegrom uit bekken met scherpe tanden ...
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

En op welke datum mag ik verder spelen met mijn nieuwe wolvenvriendjes?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

heyyyy te vroeg gesproken :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

zo datum geprikt. Maken we het zondag af. Ik heb liever dat iedereen er bij is die er de vorige keren bij was.
Dus Rogier moet even wachten op het volgende deel. Sorry.

Tot zondag. Zal zorgen dat ik wat frietjes, hapjes en salade in huis heb. Scheelt weer cventjes en vetter als de frietzaak zal het niet worden ;)
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Volgende keer, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

In potentie deed ik steeds mee hoor maar het zijn alleen die zondagen dat ik er dus niet expliciet fysiek bij aanwezig kon zijn, .... uiteraard was ik er wel in gedachten bij dus zo erg hebben jullie mij daadwerkelijk niet gemist.

Uit de aura die steeds om de groep heen hangt en met hen mee reist, materialiseert in de toekomst zo waar mijn fysieke persoonlijkheid 'Tim'.
Het karakter dat reeds voor aanvang van het verhaal mijn invulling aan de groep moest geven, maar helaas is Tim nog even in de chaossfeer blijven hangen en daardoor loopt hij nog niet synchroom met het ruimte-tijd-continuüm van de groep.
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Rogier schreef: Uit de aura die steeds om de groep heen hangt en met hen mee reist, materialiseert in de toekomst zo waar mijn fysieke persoonlijkheid 'Tim'.
Het karakter dat reeds voor aanvang van het verhaal mijn invulling aan de groep moest geven, maar helaas is Tim nog even in de chaossfeer blijven hangen en daardoor loopt hij nog niet synchroom met het ruimte-tijd-continuüm van de groep.
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

leuk, maar ander genre heren.

Laten we zeggen dat je in het dodenrijk bent blijven steken. Of net niet buiten de camera. Achter de schermen heel belangrijk.

Dank je voor de mentale support.

Had trouwens wel een leuke rol bedacht. Maar zullen nog wel hebben over het vervolg.
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

nou wat ik met chaossfeer en materialisatie bedoelde is wat anders dan het startrek genre waar Lairnaedon het ineens over heeft.
Bijvoorbeeld door een mislukte teleportatiespreuk waardoor je 'ergens' langer verblijft dan je had 'gepland'.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

ehm misschien een andere wereld, schaduwwereld. Maar de teleportatie spreuk is wederom een ander genre.

Heren en dame ik vond het zeer geslaagd. De proef dobbelsteenloze rpg, en de impro elementen zijn wat mij betreft geslaagd.
Flash back, flash forward, spelen van NPC's in andersmans herrineringen, spelen van dromen, geschiedenis en visioenen, fantasierijke en creatieve gevechtsbeschrijvingen enz enz.
In de trein heb ik zo eens wat uitgewerkt, waar het verhaal eventueel heen zou kunnen gaan, sommige dingen liepen wel zoals ik gedacht had, maar het verliep allemaal wat anders, maar gaver dan ik van te voren had kunnen bedenken.
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Dat is goed om te horen. Er zijn een paar dingen die naar mijn idee wel beter konden. Kunnen we het nog weleens over hebben onder het genot van een pilsje oid :D

Verder was het een leuk verhaal en een kick einde!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

ja lijkt me goed. :)
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Plaats reactie