Rp-er zoekt groep.

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Isaac
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: maandag 3 januari 2011, 11:55

Rp-er zoekt groep.

Bericht door Isaac »

Heya iedereen,

Ik ben een Rp-er uit het Oosten van het land. Zwolle om precies te zijn.
21 Jaar oud. En ik zou heel graag eens buiten deze contreien willen spelen. Dezelfde 10 man speel ik nu al jaren mee, en alhoewel het heel leuk is, wil ik graag eens nieuwe mensen leren kennen. Dus mijn vraag is, zijn er nog Rp-en groepen in jullie omgeving die een speler zouden willen hebben.

Mijn ervaringen zijn veel en breed, ik Rp nu al bijna 9 jaar 2 maal per week. Ik heb enkele langdurige characters gespeeld, met veel plezier in settings zoals DnD, Vampire the Masquerade, Exalted en Dark Heresy. Ook heb ik kortstondige campagnes gehad van Shadowrun, Scion, Werewolf, Changeling, Gurps en een grote hoeveelheid kleine onbekende systemen. Mijn lievelings systeem is Fate. En de WoD series trekt mijn niet meer zo.

Nadruk van mij op Rp is een leuke avond hebben met mensen, en leuk spelen. Ik hou niet van regel-fucken, min-max of powerplay. Rp staat bij mij centraal, en ik hou ervan om echt een personage te maken.

Ik ben bereid te reizen, geen probleem. Ook wel wekelijks, ook wel door de weeks. Alleen zo voor mij de sessie niet erg lang zijn als ik s'avonds weer terug ga naar Zwolle. Ik ben al wel een mogelijkheid aan het uitzoeken of ik wekelijks kan overnachten bij familie/vrienden in Capelle / Rotterdam.

Als je het leukt lijkt om met me in contact te komen, hier onder staat mijn email adres. Jcbjager@gmail.com

Mvg
Isaac
Icophant
Vrije Boer
Berichten: 22
Lid geworden op: woensdag 15 december 2010, 17:30

Bericht door Icophant »

Hallo Isaac,

Ik probeer een nieuwe groep spelers bijeen te krijgen voor een wekelijkse DnD game in Rotterdam. Als je geïnteresseerd bent neem dan contact op door een PM te sturen.

Icophant
Word
Plaats reactie