DM zoekt spelers omgeving Vlaardingen/Rotterdam (3.5)

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

DM zoekt spelers omgeving Vlaardingen/Rotterdam (3.5)

Bericht door Toejam »

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een aantal dappere spelers die willen meedoen aan een zaterdagmiddag-campaign. Ik heb een aantal campaigns in mijn kast liggen en het wordt nu wel eens tijd dat ik er iets mee doe.
Ik zou graag Shackled City DMen. Dit is een avontuur van Paizo voor 6 spelers. Het verhaal begint voor de spelers op level 1, en gaat door tot level 20.

Ik verwacht wel van spelers dat ze de moeite nemen om zich aan hun afspraken te houden. In het verleden heb ik zogenaamde casual gamers uit hun bed moeten bellen, (Rond 1 uur in de middag) en daar werd ik niet blij van. DMen kost tijd en energie, en veel voorbereiding, en het is vervelend als een paar spelers dan niet op komen dagen.
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Niemand? Hmm, dat is vervelend. Ik had eigenlijk wel weer zin om te DMen.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

ha Toejam,

ik ben meer iemand van tijdelijke sessies, dus vandaar nog niet gereageerd. Heb het nu ook best druk.

Niet iedereen kijkt wekelijks, dus ik zou nog even geduld hebben. Misschien dat je zelfs mensen kan aanspreken die zelf eerder eens een oproepje geplaatst hebben.

Succes! :)
hercufles
Pachter
Berichten: 33
Lid geworden op: zaterdag 14 oktober 2006, 10:39

hallo

Bericht door hercufles »

Ik ben op zoek, waar ik dnd kan spelen, het is een tijdje geleden dat ik gespeeld had, speelde altijd op een vrijdagavond maar door te weinig spelers ik dat gestopt. Ik heb aardig wat dnd gespeeld vroeger sinds ADnd tweede editie.
Klaar naar huis
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Okay. Mischien doen er 2 of 3 spelers uit omgeving Den Haag mee, dus dat is dan al een aardige groep. Mischien gaan we dan wel in Den Haag spelen, maar ik hoop dat dat geen probleem is?
hercufles
Pachter
Berichten: 33
Lid geworden op: zaterdag 14 oktober 2006, 10:39

Bericht door hercufles »

laat dan maar zitten ik zoek meer in omgeving rotterdam vlaardingen vooral omdat het dichterbij is ieder geval bedankt dan zoek ik wel verder :)
Klaar naar huis
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Er staat nog niks vast. Vlaardingen is nog steeds een optie. Het ligt voornamelijk aan wat voor de spelers het meest gangbaar is. Ik speel liever ook niet zo heel ver van mijn bed.
hercufles
Pachter
Berichten: 33
Lid geworden op: zaterdag 14 oktober 2006, 10:39

Bericht door hercufles »

ik ben namelijk afhankelijk van het openbaar vervoer of dat ik er heen kan met mijn fiets. Maar ik hoor wel als er wat bekent is.
Klaar naar huis
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Is goed. Ik ben ook afhankelijk van het OV.
hercufles
Pachter
Berichten: 33
Lid geworden op: zaterdag 14 oktober 2006, 10:39

Bericht door hercufles »

is goed en 3.5 systeem he? zal kijken of ik het boek nog ergens hebt liggen :) het is jammer dat het lastig is om spelers te vinden
Klaar naar huis
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

Dm zoekt groep

Bericht door dragonraper »

ik ben nogaltijd op zoek naar een vaste DM/Gm voor op vrijdagavond,die elke week kan spelen.het liefst pathfinder systeem....kan ik zelf ook eens spelen,heb in ieder geval dan 3 spelers,en misschien 5....dusdus....groenten van carlo(D&D club schiedam)
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Nee, bedankt. Ik ben niet zo'n hardcore gamer.
Plaats reactie