Groep gezocht omgeving Rotterdam/Dordrecht

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Drakenslager
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: zaterdag 6 november 2004, 16:50

Groep gezocht omgeving Rotterdam/Dordrecht

Bericht door Drakenslager »

Hoi!

Momenteel speel ik zo eens in de 2 weken D&D (3.5 ed), maar ik wilde eens kijken of ik deze frequentie wat kan ophogen.

Dus bij deze ben ik op zoek naar een spelersgroep in de omgeving Dordrecht/Rotterdam. Leeftijd zo tussen de 20-35 als het even kan (Ik ben zelf sinds een paar daagjes 31).
In principe kan ik op ma,di,wo,vrij & zat. Mijn huidige groep speelt op zondag eens in de 2 weken. Indien het op zaterdag is, kan ik niet elke week ben ik bang tenzij het overdag is (uitgaan is ook wel eens lekker)

Extreme hardcore roleplaying is niet aan mij besteed. Evenals non-stop hack & slash. Dus mocht er een groep zijn die de gulden middenweg bewandelt en nog wel een speler kan gebruiken, laat het me weten!
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

hoi en welkom op de site.

momenteel zit mijn groep (trouw elke vrijdag middag) al vol. Dus kan ik je helaas niet binnenkort een plaats aanbieden tezij een van mijn huidige spelers er de brui aan geeft (niet waarschijnlijk)
Maar ik wens je veel geluk een groep te vinden. (ik speel trouwens toch ouderwets 2.0)
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Drakenslager
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: zaterdag 6 november 2004, 16:50

Bericht door Drakenslager »

he bedankt voor het welkom :wink:

2e zou ik denk ik toch niet meer naar terug kunnen gaan.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ook van mijn kant van harte welkom Drakenslager! Momenteel heeft ook mijn groep (dnd 3.0/3.5) een maximum van zes spelers bereikt. Er lijkt haast een tekort aan GM's op te gaan treden hier :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Drakenslager
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: zaterdag 6 november 2004, 16:50

Bericht door Drakenslager »

En ook Thekkur bedankt voor het welkom ;)

Mocht er iemand uitvallen en de wachtlijst is kleiner, dan hoor ik het graag! Ik heb zelf redelijke DM ervaring, maar heb ontdekt dat ik het toch veel leuker vind om te spelen!
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

asl je zin hebt kun je nog een nieuwe groep beginnen, ik weet dat er wel genoeg mensen zijn die mee willen doen

dinsdag is nog een goede optie
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Welkom Drakenslager. Ik heb goed nieuws en slecht nieuws.

Eerst het goede nieuws. Bij ons (spelgroep De Morgenster) kan nog wel iemand bij, we zijn nu met z'n vijven en vinden (in meerderheid) zes of zeven eigenlijk leuker. We zitten in Rotterdam-Zuid en spelen in principe iedere dinsdagavond. Voor meer info: zie de thread 'De Morgenster' in 'De kleine taveerne aan de haven'.

Dan het slechte nieuws. We zijn een stel rare ouwe kerels, allemaal 40+ en soms een beetje erg 40+. We spelen helemaal geen D&D, maar DSA (hoewel dat niet per se vastligt, is het meestal zo). En we zijn net bezig met een erg ingewikkelde campaign.

Dus: welkom!
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
v1nce

Bericht door v1nce »

Hey Drakenslager, mocht je nog op zoek zijn/ronddolen of 't forum, chk dan onze oproep voor serieuze roleplayers alhier. Ik ben overigens 28 jaar.
Plaats reactie