Speler gezocht voor AD&D 2nd edition Dark Sun

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
bmdelange
Schandknaap
Berichten: 13
Lid geworden op: donderdag 14 mei 2009, 21:37

Speler gezocht voor AD&D 2nd edition Dark Sun

Bericht door bmdelange »

Hallo mede roleplayers,

Wegens het met regelmaat afvallen van een van mijn vaste spelers zoek ik een nieuwe/extra speler voor mijn groep:

Rules: AD&D 2nd edition (incl Player's Option)
Setting: Dark Sun
Aantal spelers: 6 (waarvan er 1 met regelmaat niet kan) 6 lijkt veel maar wekt prima aangezien iedereen elkaar de kans geeft zijn/haar ding te doen.
Ervaring spelers: Bijna allemaal flink wat jaren roleplay ervaring ( 8+) in verschillende systemen/settings. Tevens heeft vrijwel iedereen jarenlang gespeeld met 2nd edition AD&D.
Ervaring DM: DM zelf 2nd edition al zo ongv 11-12 jaar
Stijl: Veel roleplay (character interactie en ontwikkeling), flexibel verhaal (spelers hebben behoorlijk wat invloed op het verloop van het verhaal), combat uit ‘t vuistje (zonder alle regels) en tactische combat (waarbij alle regels gelden / voor de echt belangrijke gevechten) - combat voert de ondertoon. Ondanks dat de wereld/setting onverbiddelijk en meedogenloos is, is er zeker ruimte voor lol en lachen met elkaar.
Waar: Capelle aan den IJssel
Hoe vaak: om de week op zondag van 12:00 uur tot ongeveer 18:00 uur

Zoek een ervaren speler/speelster (ervaring met 2nd edition is niet verplicht maar zeker een voordeel) met een leeftijd van liefst 25+.
Gemiddelde leeftijd van de groep is namelijk rond de 30.

Indien er bij zeer grote toeval dames interesse hebben, graag reageren!
Er doet al 1 vrouwelijke speler mee en naar mijn bescheiden mening is dat een enorme verrijking voor het spel.

In geval van interesse, laat het weten en dan kunnen we een proefsessie afspreken.
Ik zal dan voor een NPC zorgen waarmee kan worden gespeeld om te kijken of het klikt in de groep, zo ja dan maken we erna pas een character.

Groeten
bob
Erwin
Secreetknecht
Berichten: 4
Lid geworden op: vrijdag 24 juni 2011, 23:00

Bericht door Erwin »

Hoi,

Ben zeer geinteresseerd. Ben wel iets ouder dan 30, namelijk 40.

Heb vele jaren 2nd edition gespeeld als speler en ook als DM. Helaas al een jaar of 3 niet meer, vanwege uiteenvallen van groep.

Het lijkt me leuk om weer met een groep enthousiaste mensen te spelen.

PM me maar voor meer info.

gr.

Erwin
Plaats reactie