Speler zoekt Groep

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Tiems
Schandknaap
Berichten: 13
Lid geworden op: vrijdag 1 juli 2011, 22:54

Speler zoekt Groep

Bericht door Tiems »

Hallo mensen!

Ik start hier maar even een topicje omdat ik eigenlijk toch wel weer op zoek ben naar een groep.

Ik heb ervaring met AD&D (Al zijn dit niet geheel goede ervaringen, ik vond het vooral lastig... al heb ik hiervan ook nooit de rulebooks gelezen, en was het hier en daar wat gehomebrewed). En met D&D 3.5, en 4e, en heb hiervan de rulebooks ook liggen thuis.

Qua setting ben ik eigenlijk alleen bekend met de Forgotten Realms.

Mijn voorkeur zou uitgaan naar een roleplaying campaign, waarin humor zijn plaats heeft, maar het de campaign niet domineert. Ik hou van moreel dubieuze dillema's die later slecht uit kunnen pakken. Daarnaast hou ik van flavour feats, en ben ik graag inventief in het toepassen van eventuele spells of powers. Ik ben geen min/maxer, en ga powerplayen uit de weg. Daarnaast vind ik psionics altijd leuk, en gaat mijn voorkeur naast psionics uit naar clerics/support of mages.

Daarnaast heb ik genoeg ervaring met DM'en om veel ontzag te hebben voor DM's, maar niet genoeg om het zelf goed te doen. En ik zou graag horen wat eventueel mogelijk is qua backstory, of wat goed in de campaign past, om een mooi aansluitende character te maken.

Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar de regio Rotterdam, of eventueel Delft of Den Haag.

Ik hoor graag van jullie,

Timo
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

Bericht door dragonraper »

heb nog plaats op zaterdag...wij spelen D&D pathfinder...huidige campaign heet ,,kingmaker,,groenten van carlo(dungeons & dragons club schiedam)
Tiems
Schandknaap
Berichten: 13
Lid geworden op: vrijdag 1 juli 2011, 22:54

Bericht door Tiems »

Hey Carlo,

Ik heb veel goede dingen gehoord over pathfinder, zou je me misschien meer kunnen vertellen over jullie groep, en campaign? Het klinkt zeker leuk, en schiedam is vlak bij!
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

Bericht door dragonraper »

zaterdaggroep bestaat uit 5 personen ikzelf ben DM, gespeeld wordt pathfinder...dat is gewoon D&D3,5....maar wel een stuk verbeterd,en uitgebreid...speelwereld heet golarion....gespeeld wordt er ,s avonds vanaf 19.30 uur totdat we klaar zijn ,omstreeks 01.30...huidige campaign heet ,,kingmaker,,en speeld zich af in het hoge noorden van golarion ,waar de spelers geacht worden een eigen rijk te stichten,in voorspoed en tegenspoed...ook is er een dikke kans dat wanneer ik genoeg vaste spelers kan vinden ,de vrijdagavondgroep weer opstart...aantal spelers op vrijdag is nu 2,wat een beetje te weinig is
...voor meer info: kom gewoon langs...RAAM 30 in het centrum van schiedam...groot herenhuis verscholen achter een immense conifeer pal tegen de gevel....groenten van carlo
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

Bericht door dragonraper »

oja,vanaond wordt gewoon gespeeld...wij spelen wekelijks;groenten van carlo
Plaats reactie