World of Darkness mensen gezocht in Rotterdam

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Richard
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: dinsdag 27 december 2011, 14:45

World of Darkness mensen gezocht in Rotterdam

Bericht door Richard »

naam: Richard en GJ
leeftijd: Beide 26
woonplaats: Beide Rotterdam
games: World of Darkness games
soort game: Focus op Roleplay
dagen: 1 avond per week
overige info:

Hallo mede rp-genieters,

Een goede vriend van mij en ikzelf zijn op zoek naar mensen die graag een WOD-game willen spelen. Wijzelf hebben meerdere jaren ervaring met de Vampire spellen (Masquerade en Requiem), zowel als speler als storyteller.

We willen graag weer zo’n spel spelen, of het nou new-WOD is of old-WOD, en of het nou mixed is met Mage/Werewolf/Vampire of enkel 1 van de 3. Wij spelen dit als vermaak, maar zijn wel op zoek naar serieuze mensen. De mensen waar wij tot nu toe mee hebben gespeeld zagen het voor-namelijk als tactisch battle spel oid. Door de verschillende verwachtingen erbij kon niet altijd iedereen zijn aandacht erbij houden en werd spelen vrijwel onmogelijk. Wij zien graag mensen die er tijd en energie in willen stoppen. Hoe bekend je met WOD bent is voor ons minder van belang, al spreekt het natuurlijk wel voor je wanneer je er al kennis van hebt.

Wij kunnen beiden fungeren als spelers en als ST’s en zijn ook tot beiden bereid. Verder willen we op een totale grootte uitkomen van ongeveer 5 man (incl ons 2). Op het moment loopt dus nog niks, nav de reacties hier zal er een frisse start worden gemaakt wanneer iedereen er klaar voor is.

Laat je horen als je interesse hebt!
- Richard
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Het kan even duren voordat er een reactie komt op je topic, niet alle forumleden zijn regelmatige bezoekers. Check dus nog af en toe of er een reactie is gekomen. Het kan ook de moeite waard zijn eens wat oudere topics door te spitten van groepen op zoek naar spelers en spelers op zoek naar groepen en aan die spelers een PM te sturen!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Jay
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: vrijdag 23 december 2011, 20:46

WOD FTW!

Bericht door Jay »

Ik en een maat van mij zijn op zich wel geinteresseerd. Wellicht kan ik nog een derde geinteresseerd krijgen - dan zijn we met zijn 5'en!

Mail me op jay@spartanposse.com
Garshaw
Schandknaap
Berichten: 10
Lid geworden op: donderdag 9 maart 2017, 22:20

Bericht door Garshaw »

Hallo ik ben ook op zoek naar een WoD groep.

Ik woon vlak bij rotterdam ik heb vampire the requiem, werewolf the forsaken,hunter the vigil,change lost en mage the awakening.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

wat een hoop WoD spelers de laatste tijd!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie