Spelers gezocht voor Pathfinder Oud-Beijerland

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Spelers gezocht voor Pathfinder Oud-Beijerland

Bericht door Toejam »

Ik ben op zoek naar 2 spelers voor een nieuwe campaign in Oud-Beijerland. Ik heb op het moment al 2 spelers die staan te trappelen, en 1 die wat minder vaak mee kan doen.
Pathfinder heeft de voorkeur van de spelers, hoewel ik als GM liever iets rules-light zou doen.
Ik moet nog een keuze maken wat campaign betreft, dus als er nog een module is die je heel graag zou willen spelen, geef dat dan even door. Wie weet staat hij wel stof te vangen in mijn boekenkast.

David.
Robbert
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: maandag 12 maart 2012, 1:08

Bericht door Robbert »

Hallo,

Hoe intensief is de roleplay in je groep? Ik DM momenteel een groep die dat totaal niet serieus neemt en als ze op lvl 2 20+ orcs voor hun neus hebben staan denken ze alleen maar aan xp en loot :x

Ik ben dus op zoek naar een groep dit meer serieus neemt. Dan zou ik graag meedoen.
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Ik ben bang dat de meeste iets minder serieus zijn. Er zitten ook 2 beginners bij. Gelukkig is er net 1 mee gestopt die niet echt mee wilde doen. Ik heb nog een nieuwe speler gevonden die wel mee wil doen, en vrijdag gaan we characters maken voor een Forgotten Realms campaign. Als je mee wil doen (Ook voor een keertje) dan nodig ik je van harte uit. Als je wilt DMen is dat ook goed, want ik vind het nogal vermoeiend.

Groeten,

David.
Plaats reactie