storyteller zoekt Roleplayers

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

storyteller zoekt Roleplayers

Bericht door Storyteller »

Beste Mensen,

Sinds kort ben ik een zoektoch begonnen naar spelers. Ik ben een regelmatig storyteller/DM die graag in de avinden van het weekend, maar eventueel ook doordeweeks in Rotterdam wil spelen.

Ikzelf roleplay al vele jaren, en ben een groot fan van Fantasy (DnD, Earthdawn) en ook van alles in de World of Darkness (Vampire, Werewolf, Mage), maar zelfs Cyberpunk 2020 of Shadowrun vind ik leuk om te vertellen.

Ik ben zelf 27, werk overdags en zoek 1 of meerdere spelers, niet eens perse voor in dezelfde groep. Ik wil gewoon eens kennismaken en eens kijken of er 1 of zelfs 2 groepen op te zetten zijn voor 2 keer in de maand te spelen (of, als het leuk is wekelijks)

Of je nou een absolute beginnener bent of dat je nog met Gary Gygax hebt geluncht, maakt mij niet uit. Wel zoek ik mensen die het spelen van een Karakter leuk vinden, die het draait om verhaal, intrige, spanning, lol hebben en met hun Personage dingen doormaken. Ik hou van een mooie vechtscene, maar totaal niet van Hack n Slash. Ik heb zelf ook de opvatting dat de regels ondergeschikt zijn aan het spel en dat muziek een essentieel onderdeel van het spel is (kijk maar eens een film zonder soundtrack...)

Spreekt dit je dan, mail me, of plaats hier een berichtje. Graag tot snel.

Menno
aka storyteller
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

Klinkt als iets wat mij aanspreekt en ik wil het wel eens proberen. Alleen speel ik al op maandag en vrijdag. Misschien kunnen we een keer kijken.

ps. welkom bij het gilde.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

hey,

een beetje role playen ben ik altijd voor in, een dinsdag of donderdag zou mij goed uitkomen
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

naam: Tim

leeftijd: 21

woonplaats: Rotterdam

games: ADnD 2.0 met aangepaste regels uit 3.5. Als speler ook wel 3.5 sta open voor andere spellen en settings. Speel zelf een low magic standaard setting. (tenminste was de bedoeling, zit eigenlijk redelijk veel magic in.)

soort game: roleplaying, vooral verhalend.

dagen: Niet op vrijdag of maandag
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Wietse
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 19:07

Bericht door Wietse »

Hallo, ik kom binnenkort in Blijdorp wonen en het lijkt me leuk om met een groep mee te roleplayen.

Ik ben 26 en heb als speler ooit AD&D, Vampire en Warhammer roleplay gespeelt en wilde beginnen met GURPS, maar het spelsysteem maakt me niet zoveel uit.

Laat even wat weten als jullie nog iemand zoeken.

Ik zoek een leuke gezellige groep, geen powergamers e.d.

Groet,

Wietse
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

ik wil zelf nog steeds een 2.0 groep opzetten. kijk bij serieuze! roleplayers gezocht!
Ik heb nu twee enthousiastelingen die een serieuze campaign willen spelen en zoek nog minstens een 3de.
Als 2.0 een probleem voor je is, ik ben aaan het overwegen over te stappen.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

als je geen 2.0 gaat spelen, dan doe ik niet mee :P
Ik wil het echte oude werk weleens meemaken ^_^

en idd... Wietse en storyteller, welkom on the board :D
Helaas zit ik qua roleplaying helemaal volgeboekt op het moment.

Ik draai een 3.5 campaign met klasgenoten op school (DM), op mijn maandagavond 3.5 (speler), af en toe een zelfgemaakt systeem ergens met wat andere gasten, en ik sta in de wachtrij bij overlord DrCaligari voor een 2.0 campaign. Ook zit er binnenkort een ODM sessie aan te komen :P

Daarnaast speel ik buiten dat alles om ook nogeens world of warcraft!
Afbeelding
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

als wietse, v1nce en Lairneodon mee willen doen hebben we zowaar een groep die groot genoeg is.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

LairnAEdon...

is het nou zo moeilijk? :D
Afbeelding
Plaats reactie