2 spelers voor een 4e editie groep gezocht Rotterdam

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
DanteRotterdam
Ridder
Berichten: 172
Lid geworden op: vrijdag 29 januari 2010, 15:56

2 spelers voor een 4e editie groep gezocht Rotterdam

Bericht door DanteRotterdam »

Wegens het uitvallen van een speler zijn we momenteel nog maar met zijn 4en over (3 spelers en 1 DM) eigenlijk vinden we een groep van 5 spelers ideaal en dus zou ik graag een tweetal spelers aan onze groep toevoegen.
We spelen momenteel een 4de editie Eberron Campaign die heel erg intrige heavy is, gevechten zijn er wel maar voeren zeker niet de boventoon.
Onze groep bestaat uit spelers van 30+jaar en we spelen donderdagavond in Rotterdam (Wilhelminaplein.)

Rules Lawyers, munchkins en mensen die weinig op hebben met persoonlijke hygiëne hoeven niet te reageren! :)
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Ik wil wel meedoen. Ik woon in de buurt van Zuidplein, meestal speel ik Pathfinder, maar ik heb ook wel eens behoefte om iets simpelers te spelen.

Wanneer spelen jullie/wat is jullie speelfrequentie?
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Ik wil wel meedoen. Ik woon in de buurt van Zuidplein, meestal speel ik Pathfinder, maar ik heb ook wel eens behoefte om iets simpelers te spelen.

Wanneer spelen jullie/wat is jullie speelfrequentie?
DanteRotterdam
Ridder
Berichten: 172
Lid geworden op: vrijdag 29 januari 2010, 15:56

Bericht door DanteRotterdam »

Donderdagavond! Bijna iedere donderdagavond moet ik zeggen, er komt wel eens iets tussen!

Dannyvaneijk -apenstaartje- hotmail.com
:D
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Het is niet echt verstandig om je email zomaar op de boards te gooien. Er komt zometeen vast wel een Admin langs om er iets aan te doen.

Welke klassen rassen hebben de spelers op het moment? Het lijkt mij handig om met iets te komen dat een aanvulling is op de groep, ipv dat iemand zich overbodig gaat zitten voelen.
DanteRotterdam
Ridder
Berichten: 172
Lid geworden op: vrijdag 29 januari 2010, 15:56

Bericht door DanteRotterdam »

Ach joh datemail adres staat ook op mij twitter account, nog nooit last door gehad.
Hier komen geloof ik 12 dezelfde gasten... Lijkt me geen probleem.

We hebben behoefte aan een goede striker. En je zou met level4 mogen beginnen.
Momnteel 1 dwarven cleric, 1 gnome artificer en 1 warforged fighter.
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Spam!
DanteRotterdam
Ridder
Berichten: 172
Lid geworden op: vrijdag 29 januari 2010, 15:56

Bericht door DanteRotterdam »

Zeker geen spam. Echter de hele groep is uit elkaar gevallen nadat jij gereageerd had. Niet zo netjes om het dan spam te noemen.
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Mijn reactie is als het goed is een reactie op een reeds verwijderde post van een spambot, niet op jouw post.

Toch jammer dat het niet doorging. Ik had best een goede dwarven ranger klaarstaan.
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

Bericht door richard leeuw »

he hoi,

ik speel nu al een tijdje bij een groep in spijk (kom zelf uit blijdorp) en heb wel weer eens zin in variatie. nou heb ik 4th ooit wel eens gespeeld maar dat is weer een tijd geleden.
hebben jullie nog interesse in een extra speler?
ik heb wel ervaring met pathfinder, d&d 3.5 en met het tome of battle systeem.
Plaats reactie