Speler op zoek naar Party [Rotterdam]

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
markmark
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: dinsdag 28 januari 2014, 20:39

Speler op zoek naar Party [Rotterdam]

Bericht door markmark »

Ik zit momenteel in 2 redelijk inactieve DnD-groepen (4 sessies in de laatste 6 maanden in totaal) en zou graag in een groep meespelen die wat vaker speelt.

naam: Mark
leeftijd: 21
woonplaats: Rotterdam
games: Liefst DnD 3.5 want hier heb ik het meeste ervaring mee. Ik heb ook enige tijd 4.0 gespeeld dus dat kan ook en ik heb me laten vertellen dat Pathfinder ook erg goed moet zijn dus ik zou er niks op tegen hebben om die uit te proberen.
dagen: Verschilt een beetje per week ivm studie, maar ik ben over het algemeen zozeer flexibel dat ik op een willekeurige dag zou kunnen spelen.

Groeten, Mark
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

D&D pathfinder

Bericht door dragonraper »

hoi mark,ik zal het maar meteen even zeggen:op het moment heb ik nog geen plaats in de vrijdag of zaterdagavondgroep...die zitten gewoon totaal vol,maar er is een kans dat ik op zondagochtend er nog een groep bij neem,daarvoor hebben zich al 3 spelers aangemeld,ik heb er nog wel 2 nodig om te starten...dus,dus...wij spelen pathfinder D&D....groenten van carlo
dungeons& dragons club schiedam
markmark
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: dinsdag 28 januari 2014, 20:39

Bericht door markmark »

Hey Carlo, ik zou het prima vinden om die nieuwe groep te joinen. Als je wilt kan ik waarschijnlijk zelf nog wel een extra speler ronselen. Die heeft ook geen ervaring met Pathfinder maar wel met 4.0, dus hij is goed bekend met het idee van dnd.
Waar ongeveer zouden de sessies plaatsvinden?
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

D&D pathfinder

Bericht door dragonraper »

dat wordt hoogstwaarschijnlijk op zondagochtend rond een uur of 10tot 4 uur s, middags....adres is RAAM 30 te schiedam-centrum,vlakbij metrostation parkweg,geef even een seintje wanneer jullie willen beginnen(datum)dan kan ik de andere spelers informeren....groenten van carlo
dungeons& dragons club schiedam
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Bericht door Boelbok »

Carlo,

is de groep op zondag nog open ? Het lijkt me leuk om weer op zondag regelmatig Pathfinder te spelen.

Groet,

Lennaert
Met vriendelijke groeten,

Lennaert Wong
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

D&D 5

Bericht door dragonraper »

Nee,de groep op zondag is afgesloten,wij hebben op zondag het nieuwe D&D 5 systeem getest,en dat beviel bijzonder goed.ik ben nu bezig voor de vrijdagavond nieuwe spelers (en oude) te zoeken voor dit nieuwe speelsysteem.zover heb ik al 3 spelers....ik zoek vooral vaste spelers,omdat ik meestal campaignes speel.groenten van carlo.
dungeons& dragons club schiedam
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Bericht door Boelbok »

Jammer, maar bedankt voor het snelle antwoord Carlo.

Herzlichen Grussen,

Boelbok Lennaert
Met vriendelijke groeten,

Lennaert Wong
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Ik wil binnenkort Iron Gods gaan GMen, dus misschien kan je bij mij terecht Lennaert.
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Bericht door Boelbok »

Iron Gods ? Wat houdt dat in ?

Grtz,

Lennaert
Met vriendelijke groeten,

Lennaert Wong
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Dat is het nieuwste adventurepath van Paizo en het speelt zich af in Numeria, als dat je iets zegt. Zo niet dan is het science fantasy in al zijn glorie.
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Bericht door Boelbok »

Pathfinder Adventure path - laatst Jade Regent gespeeld - ook leuk. Zeg maar wanneer.
Met vriendelijke groeten,

Lennaert Wong
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Dat hangt een beetje van af van wie er mee willen spelen en wanneer we een volledige groep hebben, daarnaast krijg ik in september deel 2 binnen met de technology guide en Numeria, land of fallen stars, dus het lijkt mij het beste om nog even te wachten. Ik zou het liefst op zondagmiddag spelen, als mijn sociale verplichtingen het toe laten.
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Bericht door Boelbok »

Okee. Zondagmiddag komt mij ook het beste uit. Ik ben benieuwd.

Groet,

Lennaert
Met vriendelijke groeten,

Lennaert Wong
Plaats reactie