18 Mei 10 Jaar RRPG! - Meeting! - Locatie bekend

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Hebben we al meer duidelijk over de lokatie, de tijden en de opkomst?



Ionanthe heeft aangeboden om een sessie te leiden. Dit kan 4E of D&D Next zijn. Het is zelfs zo dat er meerdere groepen tegelijk aan de slag kunnen:
Together, Yet Separate. In order to have up to four different tables playing this adventure simultaneously, each group of adventurers enters the dungeon in a different location. There are four different areas an adventuring group can use for access. The heroes must find idols that give them access, conquer the local monsters and guardians, all while assiduously avoiding the dracolich as it pursues intruders. It's an unusual and innovative approach to adventuring.
How's it work? Judging by post-game-day reports? Superbly. The convention organizer moves about, threatening adventurers when the dracolich tracks them down; tables briefly come together and then separate, exchanging resources and coordinating plans; and, in the role of the sage who organized the assault, offering limited advice.
Interestingly, the scenario works equally well as a single-party experience, although some of the novelty is lost. But this is how most groups at home will experience the adventure, I expect. There's some comfort in that the adventure is stated to be lethal; should a group fall, their new heroes can come in from a different approach.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Uit historische overwegingen zou ik de voorkeur geven aan het clubhuis.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dat inderdaad het geval zal zijn.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

De meeting zal inderdaad op het clubhuis zijn!

Het adres is Slinge 8 in Rotterdam zuid, scoutingclubhuis naast het viaduct van de Vaanweg. Parkeren kan bij de ingang van de Zuiderbegraafplaats (let op dat je je auto niet voor het hek zet). Paadje aflopen en dan het achterste gebouw.

Kom je met het OV dan uitstappen bij halte Paasweide. Loop onder het viaduct door, langs het clubhuis. Na 100 meter is er een paadje aan de linkerkant.

Vanaf 10 u inloop, vanaf 11u kunnen we met de eerste games beginnen.
Er is geen programma vooraf. Dm's kunnen een game voorbereiden en zelf mensen aan tafel vragen.
We hebben drie ruimtes tot onze beschikking. Neem zelf wat te snacken en te drinken mee, er is niet echt een supermarkt in de buurt. Koffie en thee is er wel. :)
's Avonds kunnen we een pizzatje oid bestellen, neem daarom ook wat contant mee als je wil blijven eten.



Wie vinden het sowieso leuk om een game voor te bereiden? En misschien weer zo'n leuke intro door Michiel om los te komen? :)

Als je trouwens nog boeken/spellen hebt die je wil verkopen is dit misschien ook een leuk moment.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

Zondag 18 mei

Bericht door dragonraper »

Lijkt me leuk,alweer een tijdje geleden,ik kom wel langs..watch out ! Dragonraper on THE loose. :)
dungeons& dragons club schiedam
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Ben benieuwd naar de fotos achteraf! :)
Neanie
Koning
Berichten: 308
Lid geworden op: donderdag 8 november 2007, 13:06

Bericht door Neanie »

Ik zit dus op zaterdagavond in Limburg voor een feestje, wordt me teveel gehaast weer optijd in de buurt te zijn en m'n moeder zat te hinten m'n dochter weereens te willen zien enzo.
Dus veel plezier maar het gaat mij niet lukken.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Let wel op als je van de A15 komt: ze zijn bij de Spinozaweg aan het werk. Indien nodig kan je omrijden via de Vaanweg, dan Oldegaarde & Langenhorst (westom) of Vinkenbaan & Dordtsestraatweg (oostom).

Wie bereiden er eigenlijk sessies voor?


Dulce et decorum est pro alea mori.
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Ik heb altijd wel wat liggen, inclusief characters.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ik heb een dnd 2nd edition starter set die ik wel meesleep. Pure nostalgie :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
michiel
Evil Lord
Berichten: 787
Lid geworden op: vrijdag 25 maart 2011, 11:40

Bericht door michiel »

Ik ben er bij, heb eigenlijk wel een gemakkelijk systeem dat ik eens wil proberen en eerste spel uitgewerkt.

Maar ik schuif net zo gemakkelijk aan als soeler.
Gebruikersavatar
klaasel
Ridder
Berichten: 130
Lid geworden op: maandag 13 februari 2012, 16:51

Bericht door klaasel »

En, was het geslaagd? Zie de berichten nu pas namelijk.

EDIT: gezien het verslag wel :). En gezien de discussie erna ook :D .
Plaats reactie