18 Mei 10 Jaar RRPG! - Meeting! - Locatie bekend

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

18 Mei 10 Jaar RRPG! - Meeting! - Locatie bekend

Bericht door Thekkur »

A.s. Zondag RRPG Meeting in Rotterdam Zuid

UPDATE:
Het adres van de meeting is Slinge 8 in Rotterdam zuid, scoutingclubhuis naast het viaduct van de Vaanweg. Parkeren kan bij de ingang van de Zuiderbegraafplaats (let op dat je je auto niet voor het hek zet). Paadje aflopen en dan het achterste gebouw.

Kom je met het OV dan uitstappen bij halte Paasweide. Loop onder het viaduct door, langs het clubhuis. Na 100 meter is er een paadje aan de linkerkant.

Vanaf 10 u inloop, vanaf 11u kunnen we met de eerste games beginnen.
Er is geen programma vooraf. Dm's kunnen een game voorbereiden en zelf mensen aan tafel vragen.
We hebben drie ruimtes tot onze beschikking. Neem zelf wat te snacken en te drinken mee, er is niet echt een supermarkt in de buurt. Koffie en thee is er wel. :)
's Avonds kunnen we een pizzatje oid bestellen, neem daarom ook wat contant mee als je wil blijven eten.



--------------------------------------------------------

Beste forumvrienden,

Op 17 mei 2004 startte het forum van het Rotterdamse Roleplayers Gilde.
Het was een tijd waarin de mensheid naarstig op zoek was naar nieuwe mogelijkheden om op het internet met elkaar in contact te komen, althans, zo dachten Mark Zuckerberg en ik er over. Amper twee maanden na The Facebook begon ook RRPG als een klein intiatiefje om beoefenaars van dezelfde hobby te leren kennen.
In de tien jaar die volgden is de site precies geworden wat ik hoopte dat het zou worden; een kleinschalig initiatiefje.

Toch hebben in de loop der jaren hebben tot nu toe maar liefst 312 mensen de weg gevonden naar deze uithoek van het internet. Niet allen werden welliswaar hierheen geleidt door een interesse in het rollenspel (zo kunnen we uit de jaarlijkse lijst met internetzoekwoorden concluderen) maar desalniettemin geen gering aantal.
Helemaal als je je bedenkt dat het RRPG zich eigenlijk alleen richt op Rotterdam en Den Haag!
Sommige van de internetreizigers bleven kort en werden spoedig vergeten, anderen bezoeken nog met enige regelmaat deze contreien en een handjevol bezoekers is simpelweg nooit meer vertrokken.

Tien jaar tijd is best lang. Voor sommige dieren zelfs een heel leven. Niet verwonderlijk dan ook dat er in die tien jaar heel wat is gebeurd!
Ook denk ik dat ik niet overdrijf als ik stel dat het percentage vriendschappen die via het RRPG zijn ontstaan in verhouding tot het aantal gebruikers waarschijnlijk vele malen groter is dan dat van die andere sociale site; Facebook. Best een prestatie, en helemaal als je bedenkt dat Roleplayers het stigma dragen tot de minder sociale klasse van de samenleving te behoren!

Om terug te blikken op tien jaar legendarische avonturen lijkt het me leuk om op 18 mei (een zondag) bij elkaar te komen. Ja... een van die 'onregelmatige meetings' waar op de voorpagina van het forum al jaren over te lezen valt!

Het lijkt me tof een aantal verschillende korte RPG games te spelen - er zijn vast wel DM's/GM's/ODMM's die een verhaal op de plank hebben liggen! Voeg daarnaast wat bordspellen, bier, cheetos en mountaindew toe aan de mix en het belooft nu al een avond te worden die in de kronieken van het RRPG vereeuwigd gaat worden.

Zet 18 mei dus met dikke letters in je agenda! :)
Als je ideeen hebt over de invulling van de dag en een geschikte locatie zijn die natuurlijk welkom!


Oh, en laat natuurlijk ff weten of je erbij gaat zijn!!!
Laatst gewijzigd door Thekkur op donderdag 14 augustus 2014, 12:35, 7 keer totaal gewijzigd.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Als forumlid #2 ben ik er graag bij (mits niet op reis)!


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Ik heb het in mijn agenda gezet. Voor dit soort gelegenheden zou ik graag wel even op een neer willen reizen. Met andere woorden: In principe ben ik present op 17 mei 2014.
Ofcourse, en indien ik daadwerkelijk kan komen (wat ik wel aannemelijk acht), zou ik een ODM-avontuurtje kunnen meesteren.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Dit is wel een goede reden om voor thuis te blijven natuurlijk vincere! of een dagje voor terug te komen als je toch weg bent natuurlijk!
Leuk dat je wel een adventure voor wil bereiden Rogier. De ODM delegatie mag natuurlijk niet ontbreken. :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Klinkt tof! :) Helaas is de kans pakweg 5% dat ik uberhaupt in NL ben, maar als ik er ben, dan kom ik!
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Tja, werk is nou eenmaal werk en ik heb straks een hypotheek dus er moet brood op de plank komen. Overigens is diezelfde dag ook de Ducosim spellenbeurs in Amersfoort. Daar is vast wel ruimte om te spelen. ;)


Dulce et decorum est pro alea mori.
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Klinkt leuk.

Eens zxien of dit niet in mijn werkweekend valt, en dan ook maar eens aan het pre-fab maken slaan. Sommigen heb ik echt alleen maar de afgelopen RRPG meeting gezien, en daarna niet meer. Gewoon veel te lang.
Neanie
Koning
Berichten: 308
Lid geworden op: donderdag 8 november 2007, 13:06

Bericht door Neanie »

Effe zien wat m'n schoonbroer met zijn verjaardag doet maar ik moet toch nodig ook eens een keer mijn neus laten zien voordat ik het weer hogerop ga zoeken.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Is genoteerd. Ik ben er vrijwel zeker bij.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

@v1nce; de locatie staat nog niet vast, misschien doen we het wel in Berlijn ;)

Grappig dat de ducosim beurs op dezelfde dag is, hoewel ik niet weet of dat goed te combineren is.
Leuk om te zien dat je ook nog steeds rondhangt LordX!
@ neanie: je gaat verhuizen naar het hoge noorden? Of heb je een nieuwe baan?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Neanie
Koning
Berichten: 308
Lid geworden op: donderdag 8 november 2007, 13:06

Bericht door Neanie »

Thekkur schreef: @ neanie: je gaat verhuizen naar het hoge noorden? Of heb je een nieuwe baan?
nee, niet het hoge noorden. Maar ik ben wel werk richting het zuiden(Eindhoven) aan het zoeken om wat dichter bij familie enzo te wonen(Omgeving Sittard). In de buurt wonen van mensen die je wel gewoon als oppas kan vragen is ondertussen toch best verdomd handig. Ik verwacht dat ik in de loop van het jaar wel wat vind en op huizen jacht kan, al wat toffe dingen gezien met veel ruimte maar ook dingen die eraan moeten gebeuren maar ik geloof dat met ons budget dat de enige optie is om iets ruims te vinden.
michiel
Evil Lord
Berichten: 787
Lid geworden op: vrijdag 25 maart 2011, 11:40

Bericht door michiel »

Ik zie het nu pas. Misschien een mail naar alle leden?

Helaas is Floris die dag jarig. Misschien na de visite is opgestapt, maar ik vrees dat het mij niet lukt. :(
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

:idea: Een taartgevecht tussen RRPG-helden lijkt me wel een goed plan!
michiel
Evil Lord
Berichten: 787
Lid geworden op: vrijdag 25 maart 2011, 11:40

Bericht door michiel »

In dat geval kan ik Floris en genodigde wel meenemen ;)
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Omdat het zoontje van Michiel jarig is op 17 mei, én er een mooie spellenbeurs is op die dag, gaan we de meeting op zondag 18 mei houden!
Zo kunnen de liefhebbers de dag ervoor gewoon naar de beurs, en kunnen we er een weekendmeeting van maken voor de echte die-hards. :)
Bovendien kan michiel er dan gewoon bijzijn, niet onbelangrijk voor zo'n trouw forumlid!

LET OP DUS: DE MEETING IS OP 18 MEI!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Waarschijnlijk ben ik dan niet aanwezig.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Awww dat is dan wel weer jammer rogier! :(
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

ik ga wel mijn best doen om te komen. Lijkt me gezellig. Hopelijk wordt Fandath weer zo dronken als op mijn verjaardags BBQ. :P
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Neanie
Koning
Berichten: 308
Lid geworden op: donderdag 8 november 2007, 13:06

Bericht door Neanie »

Neanie schreef:Effe zien wat m'n schoonbroer met zijn verjaardag doet
Het verplaatsen komt me geloof ik wel goed uit aangezien hij ook de 17e uitgezocht heeft... nu enkel nog kijken of dat niet tot te laat is dat ik te laat pas in de buurt kan zijn
michiel
Evil Lord
Berichten: 787
Lid geworden op: vrijdag 25 maart 2011, 11:40

Bericht door michiel »

Thekkur schreef:Bovendien kan michiel er dan gewoon bijzijn, niet onbelangrijk voor zo'n trouw forumlid!

LET OP DUS: DE MEETING IS OP 18 MEI!
Dank je, ik voel me vereerd!
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Heel eventueel zouden we het bij mij thuis kunnen doen, maar dat hangt een beetje van de opkomst af. Bovendien weet ik op dit moment nog niet 100% zeker of ik niet op reis moet.

Een andere optie is misschien, net als voorgaande keren, het scoutingclubhuis.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

DrCaligari schreef:Hopelijk wordt Fandath weer zo dronken als op mijn verjaardags BBQ. :P
Ik zal mijn best doen. Maar eigenlijk viel het toen nog wel mee. Nee, dan vroeger..... (volgt een onsamenhangend verhaal over onduidelijke gebeurtenissen die weinig betekenis hebben voor wie er niet bij was - en eigenlijk ook voor wie er wel bij was)
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Eduard
Leenheer
Berichten: 96
Lid geworden op: woensdag 27 oktober 2004, 14:21

Bericht door Eduard »

Fandath dronken? Ik geloof niet dat ik dat ooit meegemaakt heb...........
Wel kwam het voor dat zijn tred niet meer zo vast was als gebruikelijk, maar fietsen ging dan altijd nog perfect, dus de volgende kroeg was altijd bereikbaar.
Nee, dronken heb ik hem nooit gezien. Wellicht een pietsje aangeschoten, net als ikzelf tijdens dat soort gelegenheden, maar dronken zou ik het niet durven noemen.
"HALT!" riep de wacht alert. "Komt u in vrede, of met goede bedoelingen?!"
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Opvallend, want ik heb Fandath ook nog nooit een biertje zien afslaan! :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Maar ja wat is dronken?
Je bent volgens mij niet dronken zolang je op de grond kan liggen zonder je vast te moeten houden.
Plaats reactie