D&D marathon!!!!

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

kunnen we er niet een zaterdaagse ontmoet een dm die bij je past dag van maken. Waarin over een periode van drie weken een aantal dms een demo geven voor een aantal inschrijvingen van spelers die denken dat die dm bij ze past. Dat kost wat minder tijd voor iedereen en kan er zo geconcentreerd en vruchtbaar worden gespeeld.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
defpost
Vrije Boer
Berichten: 24
Lid geworden op: zondag 11 juli 2004, 13:04

Bericht door defpost »

ik heb net wat van mn prefab verhaaltjes door zitten kijken.
de korte verhalen zijn over het algemeen hack'n'slash en de wat langere waar je niet 2 maar wel 5 lvls mee omhoog gaat hebben meer interactie.
dus waar gaat jullie voorkeur dan naar uit?

dan is nog de vraag welk lvl willen jullie beginnen?(beperkt de keuze van adventure)
en wie wil wat voor character zijn? standard race, of ook MM-races, of ook races met lvl adjustment?(beperkt verder keuze van adventure)

btw ik denk niet dat ik het red om alle characters op tijd af te hebben als we aanstaand weekend al willen gaan spelen bij luvidiel
dus dan heb ik iemand nodig om te helpen 3.5 characters in elkaar te zetten. of heeft iemand er nog wat "oude" liggen?

trouwens hoe lager lvl we beginnen, hoe minder ik hoef te zoeken naar magical items en shit en hoe sneller de characters af zijn.

dus roept u maar

oh trouwens mijn ouders zijn de week rond konnininnedag ook weg dus dan kunnen we ook marathoneren(is dit eigenlijk wel een bestaand woord?)

masso jb
I am the BitchQueen from Planet Slut
Jesus Saves, everybody else take 10 dmg
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

Ik doe zelf alleen mee als er verschillende dm's demos gaan geven, niet als we alleen een beetje avontuurtjes door gaan lopen. Verder ben ik er voor om op level 1 te beginnen, 3d6 aan stats te rollen en geen magische items uit te geven.

Eventueel kunnen dm's wel toestaan charcters mee te nemen naar hun avontuur.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

maar ik ben wel meer voor één dag dan voor een aantal weken achter elkaar...
dus misschien moeten de quests nog wel korter. In plaats van 3 uur naar 1,5 uur. Dat het echt korte verhalen worden.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

dan is het voor een dm moeilijk om wcht wat vna zen kunnen ta laten zien, in 1.5 uur kun je hooguit een dungeon doen en dat is niet wat je wil in zoon weekend
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

in 2 uur kun je best wat bereiken... het zal een 'mini avontuur' moeten zijn dan. en een soort van teaser...
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

ben even benieuwd wat hier van terecht gekomen is.

Klinkt wel erg gaaf, ook wel omdat je veel ideeen in weinig tijd stopt kan het erg krachtig overkomen die 2 uur of hoeveel je ook wil houden zo'n korte sessie.

Misschien wel erg leuk om de characters wel de verschillende campaigns te laten doorlopen en daar waar mogelijk erop aan te passen, anders word het inleven in een character misscien ook wel moeilijk.
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

helaas waren er niet genoeg mensen voor in, en is het niet doorgegaan. Misschien kunnen we het ooit nog eens proberen als we meer actieve leden hebben.
(I'm a dreamer, dreaming a lifetime away)
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Plaats reactie