Speler op zoek naar groep (5th edition) omgeving R'dam

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Evincar
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: zondag 19 november 2006, 14:58

Speler op zoek naar groep (5th edition) omgeving R'dam

Bericht door Evincar »

Hoi allemaal,

Ik speel al jaren wekelijks met dezelfde groep mensen, met veel plezier. Een paar weken geleden ben ik voor de tweede keer voor deze groep begonnen als DM, en we hebben 5th edition gekozen als systeem.

Aangezien ik nu al fan ben van het systeem, wil ik dat graag blijven spelen. Ik zoek, naast de groep van nu, een groep nieuwe mensen waar ik mee kan spelen. Verandering van spijs, zeg maar.

Is er een groep in/rond Rotterdam die 5th edition speelt of wil spelen, en die nog een speler kan gebruiken? Afhankelijk van jullie reguliere speeldag/avond zou ik kunnen aansluiten. Ik werk doordeweeks en heb vaak in het weekend wel plannen, maar bijvoorbeeld op een zondagavond kan ik meestal goed tijd maken.

Ik hoor het graag! Stuur me even een emailtje.
Evincar

Acid: If it isn't dissolving all your problems, you simply aren't using enough.
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

D&D 5

Bericht door dragonraper »

Hoi evincar.ik werk ook doordeweeks,en in het weekend heb ik meestal ook plannen.komt neer op heel veel D&D spelen.alleen wij spelen d&d 5 op zondagochtend vanaf 10 uur tot ongeveer 5 uur.wij kunnen nog 2 spelers gebruiken.hebben er 3 op dit moment.groenten van carlo
dungeons& dragons club schiedam
Evincar
Vrije Boer
Berichten: 26
Lid geworden op: zondag 19 november 2006, 14:58

Bericht door Evincar »

Hoi Carlo,

Bedankt voor de uitnodiging! Helaas ben ik bang dat zondag overdag een te grote aanslag op mijn weekend is. Het betekent eigenlijk dat de hele zondag draait om de sessie, en dat wil ik niet.

Mochten jullie om een of andere reden de sessie verplaatsen naar de avond (bijv. 18-22 uur) dan hoor ik het graag!
Evincar

Acid: If it isn't dissolving all your problems, you simply aren't using enough.
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

D&D 5

Bericht door dragonraper »

Neh,s,avonds gaat niet.ben ochtendmens.zondagavond moet ik een beetje bijkomen van het weekend.groenten van carlo.
dungeons& dragons club schiedam
Toejam
Ridder
Berichten: 138
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 17:51

Bericht door Toejam »

Hey Jorg, lang niet gezien.

Jaren geleden hebben we samen in de Shackled City campaign gespeeld, tegenwoordig speel ik Pathfinder maar dat wil niet zo opschieten. (En dan voornamelijk het idee dat na een ranged touch attack ook nog een fortitude save moet komen, om vervolgens een spellcastercheck te moeten rollen gevolgd door een aantal damage dice en dan kom je erachter dat een ondode daar natuurlijk immuun voor is.) Ik wil 5e best wel uitproberen, en ik heb de boeken toch al. Ik zou zelfs kunnen DMen, maar ik wil liever beginnen met spelen om het spel een beetje te leren kennen.

Groeten,

David.
Plaats reactie