Speler zoekt groep

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Ferry30
Schandknaap
Berichten: 15
Lid geworden op: vrijdag 20 februari 2015, 17:56

Speler zoekt groep

Bericht door Ferry30 »

Hoi allemaal!

Heb ook al een bericht in het den haag en omstreken forum gepost en in het Nederland gedeelte maar leek mij nuttig om het hier ook nog even te doen aangezien ik veel in Rotterdam kom en er ook oorspronkelijk vandaan kom.

Ik ben een ervaren 3.5 speler van 30 jaar oud die graag aansluiting zoekt bij een groep mensen die niet elke week spelen of die het niet erg vinden dat iemand af en toe aanhaakt (denk 1 keer in de 2 a 4 weken). 3.5 en 5de editie spelen heeft bij mij de voorkeur. Vervoer is geen enkel probleem, ik kan zelf geen speelruimte leveren ivm kleine kinderen thuis.

Als er mensen zijn die net als ik af en toe eens samen willen komen om te spelen met de regelmaat die ik heb aangegeven, misschien kunnen we samen iets opstarten?

Ik ben een paar jaar geleden gestopt met deze hobby maar wil dolgraag weer beginnen.

Ik hoop hier weer een gezellig club mensen te vinden om gezellig weer wat avondjes / middagen te RPGen.

Reageer, stuur me een bericht of mail naar f_van_leeuwen@Hotmail.com

Graag tot snel!
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Hmm, tja, ik zei al dat het in Den Haag wat rustig was, en zo te zien gaat het hier niet veel beter.

Maar met een beetje geluk komt er een reactie van Dragonraper, die gastvrijheid biedt aan verschillende groepen. Hij woont in Schiedam.

Zelf speel ik wel rol, maar geen DnD. Ik doe mee met een groep die ODM/DSA speelt, en we zitten ook in Schiedam. Je bent welkom om eens langs te komen (moet ik wel even met de DM afstemmen), maar het is wel een ander systeem. En we zijn allemaal stokoud.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Plaats reactie