Lone Wolf Adventure Game

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
TomdeHaan
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: woensdag 13 mei 2015, 13:28

Lone Wolf Adventure Game

Bericht door TomdeHaan »

Hallo allemaal,

Ik ben nieuwe in de RPG scene, maar heb sinds kort LWAG gekocht. Aangezien ik verder niemand ken die ook geinstresseerd is om te spelen, hoop ik hier mensen te kunnen vinden.

Lone Wolf Adventure Game is een spel dat heel erg toegangkelijk is voor mensen die voor het eerst een Tabletop Adventure game gaan spelen. Ook voor een DM is het makkelijk om te beginnen.

Ik zou graag, of willen aanschuiven bij een groep die net gaat beginnen, of zelf een nieuwe sessie willen beginnen. Ik heb zelf geen locatie om te spelen, maar ben bereid om ervoor te rijden met de auto.

Daarnaast vind ik het sowieso leuk om ook eens bij andere games te gaan kijken.

Ik hoor het graag als er intresse is.

Groeten,
Tom
Ik ben een beginnend RPG speler en heb er enorm zin in sinds LWAG.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Welkom! Ik moet bekennen dat we wat minder actief zijn op dit forum, de laatste tijd.... daar is zelfs een discussie over ontstaan. RPG doe ik al heel lang, maar van LWAG heb ik nog ooit gehoord. We spelen ODM/DSA, bij mij in Schiedam.
Maar ik kan best eens informeren of er belangstelling is in onze groep.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
TomdeHaan
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: woensdag 13 mei 2015, 13:28

Bericht door TomdeHaan »

Wijlen Fandath Ryne schreef:Welkom! Ik moet bekennen dat we wat minder actief zijn op dit forum, de laatste tijd.... daar is zelfs een discussie over ontstaan. RPG doe ik al heel lang, maar van LWAG heb ik nog ooit gehoord. We spelen ODM/DSA, bij mij in Schiedam.
Maar ik kan best eens informeren of er belangstelling is in onze groep.
Dat zou leuk zijn en zou ik fijn vinden. LWAG is een nieuw spel dat nog gedrukt moet worden, maar omdat ik een pre order heb geplaatst heb ik de PDF versie al wel. Ik hoor graag of mensen geïnteresseerd zijn. Minimaal 2 maximaal 6 mensen.
Ik ben een beginnend RPG speler en heb er enorm zin in sinds LWAG.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

We hebben het er over gehad, en men heeft wel belangstelling. Het enige waar de spelers geen zin in hadden, is nieuwe regels leren.... ik weet niet of dat een probleem is, bij het ene systeem is dat meer nodig dan bij het andere.
We spelen in principe eens in de twee weken, op donderdag. Verder zijn we nogal oud, tussen de 50 en de 60, al heeft dat in eerdere groepen nooit een rol gespeeld.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
TomdeHaan
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: woensdag 13 mei 2015, 13:28

Bericht door TomdeHaan »

Wow., dat zou leuk zijn. Het spel is zo opgesteld dat mensen die geen ervaring hebben met RPG spellen het zo kunnen spelen. Er zitten wel regels aan vast natuurlijk, dus daar kan ik niet omheen. LWAG is een nieuw spel, maar speelt zoals de Lone Wolf boeken.

We zouden het begin verhaal kunnen spelen en kijk wat men er van vind.

Ik zelf ben 32. Dus als mensen dat niet erg vinden is dat goed.

Voor mij is het überhaupt de eerste keer dat ik een table top adventure speel. Zou sowieso ook andere willen spelen.
Ik ben een beginnend RPG speler en heb er enorm zin in sinds LWAG.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Morgen zie ik de anderen weer, en dan zullen we kijken of er een concrete datum geprikt kan worden. We spelen normaal gesproken op donderdagavond, komt dat een beetje uit?
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
TomdeHaan
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: woensdag 13 mei 2015, 13:28

Bericht door TomdeHaan »

Wijlen Fandath Ryne schreef:Morgen zie ik de anderen weer, en dan zullen we kijken of er een concrete datum geprikt kan worden. We spelen normaal gesproken op donderdagavond, komt dat een beetje uit?
Ligt er een beetje aan hoe laat. Ik werk tot 17:30 in Utrecht. Moet dan vervolgens eerst nog naar huis toe, en dan naar jullie toe. Als ik thuis eet ben ik er ongeveer rond 20:30 wel, als ik dat niet doe misschien 19:30 al. maar dat weet ik niet 100% zeker, zou ik de eerste keer moeten uitvinden.

Groeten,
Tom de Haan
Ik ben een beginnend RPG speler en heb er enorm zin in sinds LWAG.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Utrecht, dat zal niet meevallen qua files, vermoed ik. Maar 19.30 is goed te doen voor ons, 20.30 zou wel wat laat zijn.

Ik laat het in ieder geval weten.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

OK, we willen wel spelen! Onze volgende speelavond is donderdag 18 juni - komt dat uit? Ik heb je een PM met de adresgegevens gestuurd.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
michiel
Evil Lord
Berichten: 787
Lid geworden op: vrijdag 25 maart 2011, 11:40

Bericht door michiel »

en hoe was de Lone Wolf rpg?
TomdeHaan
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: woensdag 13 mei 2015, 13:28

Bericht door TomdeHaan »

michiel schreef:en hoe was de Lone Wolf rpg?
Hij heeft nog niet plaatsgevonden. Vorige avond was gecancelled.
Ik ben een beginnend RPG speler en heb er enorm zin in sinds LWAG.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Maar donderdag proberen we het alsnog!
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Plaats reactie