Speler zoekt D&D 5e groep.

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Rachniroff
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: zondag 19 juli 2015, 17:29

Speler zoekt D&D 5e groep.

Bericht door Rachniroff »

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een D&D 5e groep in de omgeving van Rotterdam. Zelf kom ik uit Brielle, maar ik kan mij goed verplaatsen.
Qua dagen/tijden zouden maandag-, donderdag- of zondagavond mij het beste uitkomen. Zondagmiddag zou eventueel ook een optie kunnen zijn.

Verdere informatie over mij: ik ben 22 jaar en een absolute beginner.
Ik heb veel D&D sessies gekeken op youtube en ben bekend met de basisregels, maar ik heb nooit zelf aan een sessie deelgenomen. Enig geduld zal dus misschien nodig zijn :P.

Als een groep het wel ziet zitten om een beginner op sleeptouw te nemen hoor ik het graag :).
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

D&D 5

Bericht door dragonraper »

Hoi,wij spelen elke zondagmiddag vanaf ongeveer 11 uur tot 5a6 uur.nieuwe spelers zijn natuurlijk welkom.adres is : RAAM 30 te Schiedam groenten van carlo.
dungeons& dragons club schiedam
Rachniroff
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: zondag 19 juli 2015, 17:29

Bericht door Rachniroff »

Hallo Carlo,

Enorm bedankt voor je reactie. Aankomende zondag heb ik helaas geen tijd dus ik denk dat ik 2 augustus eens langskom.
Ik stuur tegen die tijd ook wel een bericht om definitief af te spreken. Welk level hebben jullie leden en op welk level zouden ik moeten instappen?
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

D&D5

Bericht door dragonraper »

Deze zondag 2 augustus is er een special event.het begint om 10 uur 's ochtends tot ongeveer 1 uur,daarna D&D 5. Level 2 trouwens...je bent vanaf 10 uur welkom.groenten van carlo 😸
dungeons& dragons club schiedam
Rachniroff
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: zondag 19 juli 2015, 17:29