Speler zoekt D&D 5e groep.

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Rachniroff
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: zondag 19 juli 2015, 17:29

Speler zoekt D&D 5e groep.

Bericht door Rachniroff »

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een D&D 5e groep in de omgeving van Rotterdam. Zelf kom ik uit Brielle, maar ik kan mij goed verplaatsen.
Qua dagen/tijden zouden maandag-, donderdag- of zondagavond mij het beste uitkomen. Zondagmiddag zou eventueel ook een optie kunnen zijn.

Verdere informatie over mij: ik ben 22 jaar en een absolute beginner.
Ik heb veel D&D sessies gekeken op youtube en ben bekend met de basisregels, maar ik heb nooit zelf aan een sessie deelgenomen. Enig geduld zal dus misschien nodig zijn :P.

Als een groep het wel ziet zitten om een beginner op sleeptouw te nemen hoor ik het graag :).
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

D&D 5

Bericht door dragonraper »

Hoi,wij spelen elke zondagmiddag vanaf ongeveer 11 uur tot 5a6 uur.nieuwe spelers zijn natuurlijk welkom.adres is : RAAM 30 te Schiedam groenten van carlo.
dungeons& dragons club schiedam
Rachniroff
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: zondag 19 juli 2015, 17:29

Bericht door Rachniroff »

Hallo Carlo,

Enorm bedankt voor je reactie. Aankomende zondag heb ik helaas geen tijd dus ik denk dat ik 2 augustus eens langskom.
Ik stuur tegen die tijd ook wel een bericht om definitief af te spreken. Welk level hebben jullie leden en op welk level zouden ik moeten instappen?
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

D&D5

Bericht door dragonraper »

Deze zondag 2 augustus is er een special event.het begint om 10 uur 's ochtends tot ongeveer 1 uur,daarna D&D 5. Level 2 trouwens...je bent vanaf 10 uur welkom.groenten van carlo 😸
dungeons& dragons club schiedam
Rachniroff
Secreetknecht
Berichten: 3
Lid geworden op: zondag 19 juli 2015, 17:29

Bericht door Rachniroff »

Hey Carlo,

Alles is voorbereid dus ik ben er zondag bij. Ik ben wel een beetje nieuwschierig, wat voor event hebben jullie op het programma staan? En voor ik het vergeet; zijn er nog kosten aan de middag verbonden?
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

Zondag

Bericht door dragonraper »

Nee,geen kosten.behalve dan als je wat blikjes of een pizza uit de ijskast hier haalt.groenten van carlo.
dungeons& dragons club schiedam
Rogero
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: donderdag 24 december 2015, 15:39

D&D 5E

Bericht door Rogero »

Hoi,

ik vroeg me af of jullie nog spelers zoeken, omdat de topic al wat ouder is.

ik kom zelf ook uit omgeving brielle, ik ben 35 jaar.

zelf speel ik ik al vanaf 1993 magic the gathering, maar D&D is nieuw voor me.

Ik hoor graag van jullie.

groetjes,

Rogero
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

D&D5

Bericht door dragonraper »

Er kunnen nog 1of 2 spelers bij.zaterdagavond pathfinder,zondag vanaf 11 tot ,smiddags 5 uur D&D5.groenten van carlo.
dungeons& dragons club schiedam
Plaats reactie