Nieuwe onervaren speler opzoek naar DnD groep!

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Stravaganza
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: maandag 23 mei 2016, 18:03

Nieuwe onervaren speler opzoek naar DnD groep!

Bericht door Stravaganza »

Hey allemaal!

Ik ben op zoek naar een groep om een spel als DnD of Pathfinder mee te spelen~ Ik heb weinig tot geen ervaring en zoek dan ook naar een groep die deze beginner wil helpen ><

Ik zal mezelf even kort voorstellen.
Ik ben Lizzy, ik ben 19 jaar oud en kom uit Brabant, ik woon op het moment in Rotterdam voor mijn studie.
Mijn hobbies zijn gamen (Dragon Age, Borderlands, Final Fantasy), lezen en tekenen. Ik heb op het moment geen voorkeur voor welk spel er gespeeld zou gaan worden, omdat ik niet zo goed weet wat de verschillen zijn.

Ik heb vorig jaar een paar sessies gedaan, maar dat was met een groep met allemaal nieuwelingen en dit was dus erg lastig. (We hebben toen DnD 5e editie gespeeld) Ik ben dus op zoek naar een gezellige groep die het niet erg vind om een beginner in te leiden.

Ik kan in principe op vrijdag, zaterdag en zondag de hele dag en maandag, dinsdag en donderdag kan ik in de avond.

Ik hoop dat ik een leuke groep kan vinden waarmee een leuk spel gespeeld kan worden!

Groetjes, Lizzy :)
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

D&D

Bericht door dragonraper »

Hoihoi,aanstaande vrijdag start ik een nieuwe campaign met jonge spelers die geen van allen veel ervaring hebben met D&D.ze zijn allemaal van jouw leeftijd dus dat past goed.er is nog plaats....we spelen vanaf ongeveer half 8 tot een uur of half 12.het spelsysteem is D&D 5.erg makkelijk voor instappers dus.adres is RAAM 30 te Schiedam ....groenten van Carlo .
dungeons& dragons club schiedam
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

D&D 5

Bericht door dragonraper »

PM verstuurd, groenten van Carlo :P
dungeons& dragons club schiedam
Plaats reactie