DM wil weer eens zelf spelen :P

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Atramentous
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: donderdag 1 september 2016, 10:36

DM wil weer eens zelf spelen :P

Bericht door Atramentous »

Dag allen,

Ik ben op zoek naar een groep die een extra speler kan gebruiken. Ik heb een groep die ik zelf DM, maar wil eigenlijk weer eens zelf spelen. :D Momenteel 34 jaar oud en heb meer dan 10 jaar ervaring met verschillende edities van D&D, met een voorkeur voor D&D5e. (Dit sluit echter andere edities niet uit) Ik ben woonzaam in Rotterdam en in bezit van auto, dus kan mijzelf zonder moeite verplaatsen naar elders in de regio. Engelstalige groepen zijn ook geen probleem.

Wie oh wie helpt de speler-jeuk te krabben? :P
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Ik gooi het vanavond eens in de groep.
We spelen tweewekelijks op donderdag (om en om Pathfinder-Forgotten Realms en D&D 5th-Ravenloft), en zijn een beetje zoekende om ongeveer eens in de maand weer Pathfinder-Dragonstar op te starten op zaterdagen en of zondagen (ligt een beetje aan ieders werkrooster). Dat ligt wegens een vertrekkende speler een beetje stil.
We hebben dus opties.
Atramentous
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: donderdag 1 september 2016, 10:36

Bericht door Atramentous »

Ik DM momenteel zelf 5e Ravenloft, dus dat lijkt me niet zo'n handige combinatie, maar de overige twee opties klinken interessant. ForgottenRealms als setting ken ik enigzins; Dragonstar is nieuw voor me, maar daar deins ik niet voor terug. :D

Alvast bedankt voor de moeite!
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

D&D5

Bericht door dragonraper »

Vrijdagsavonds D&D 5 voor beginners.zondagmorgen vanaf 11 uur D&D5 voor gevorderden.groenten van Carlo . (P.S.zaterdagavonds pathfinder.)
dungeons& dragons club schiedam
Atramentous
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: donderdag 1 september 2016, 10:36

Bericht door Atramentous »

Ha Carlo,

Paar vragen; Is dat wekelijks? En hoe groot zijn de groepen? Op welk level wordt er gespeeld?
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

D&D5

Bericht door dragonraper »

Ja, wij spelen wekelijks...de groep op vrijdag heeft 5 spelers,de groep op zaterdag heeft er nog 4,en de groep op zondag heeft er 5/6. Vrijdag level 5,op zaterdag begint er een nieuw avontuur als er genoeg spelers komen opdagen,en op zondag level 10.groenten van Carlo
dungeons& dragons club schiedam
Atramentous
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: donderdag 1 september 2016, 10:36

Bericht door Atramentous »

Carlo; Weekenden op een wekelijkse frequentie wordt lastig om m'n sociale bezigheden/uitstapjes rond te plannen en ik wil geen regelmatig-afmeldende speler zijn. Vrijdagavond is echter geen probleem, ik vind spelen met beginners leuk dus dat is ook prima.

Ik ben tussen 22 en 29 september op vakantie, dus dan is m'n vraag wat je een handige datum lijkt om een keer aan te sluiten.


Lord Xcapobl; als je me kunt gebruiken voor het opstarten van je Dragonstar avontuur, of plek hebt in je FR-game dan ben ik daar nog in geïnteresseerd. De ene speel-optie sluit de andere niet uit, wat mij betreft. :D
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

D&D5

Bericht door dragonraper »

Aanstaande vrijdagavond 9 september.adres is RAAM 30, 3111 PL te Schiedam.groenten van Carlo.
dungeons& dragons club schiedam
Atramentous
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: donderdag 1 september 2016, 10:36

Bericht door Atramentous »

Top! Wil je dat ik van tevoren een character maak? En wat zit er zoal in de party, dan pak ik iets dat t aanvult en niet overlapt.
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

D&D5

Bericht door dragonraper »

De characterclasses zijn monk,druid,wizard,sorceror,ranger.level is 5.groenten van Carlo.
dungeons& dragons club schiedam
Atramentous
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: donderdag 1 september 2016, 10:36

Bericht door Atramentous »

Cool, als ik die line-up zie dan denk ik aan een Bard of Cleric. Eventueel een frontliner/tank, indien de druid geen moon-druid is. :)
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

D&D 5

Bericht door dragonraper »

ik geloof dat het een moondruid is....maakt verder niks uit,maak gewoon een character wat je leuk vindt.playstyle is sandbox...dat betekent dat je vrij bent om te gaan en te staan waar je wil,,,en als meer of minder ervaren speler kun je misschien wat leiding geven aan dit groepje ongeregeld :)
nuja we zien wel...groenten van carlo.
dungeons& dragons club schiedam
Plaats reactie