Ambrosia/ODM groep zoekt spelers

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Janek
Leenheer
Berichten: 79
Lid geworden op: dinsdag 25 september 2012, 23:08

Ambrosia/ODM groep zoekt spelers

Bericht door Janek »

Sinds een paar maanden is er een nieuw Nederlandstalig spel systeem dat zich richt op de Lage Landen. Het heet Ambrosia en heeft iets weg van ODM (oog des meesters), lotr en game of thrones qua setting. Dus meer low fantasy, focus op verhaal en ontwikkeling karakter maar natuurlijk ook wel actie elke sessie. Het leuke is dat het past bik de historische context van ons eigen kikkerlandje en omgeving.

De groep bestaat nu uit 4 spelers (2 vrouw 2 man) allen met kids. We spelen daarom niet vaak, nu ongeveer eens per 3 weken en zoeken nog een extra speler. Communicatie verloopt via besloten groep op Facebook of via whatsapp( dus een digibeet heeft dat als nadeel) verder zijn we erg van af spraak is afapraak
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Succes! Het idee spreekt me wel aan, maar ik ben wat terughoudend met nieuwe activiteiten.... drukdrukdruk. En Facebook of Whatsapp, dat is ook niet mijn ding eigenlijk.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Plaats reactie