Spelers gezocht voor VTM. Locatie: Vlaardingen-Oost

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Emperor Atlantis
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: zondag 2 april 2017, 20:40

Spelers gezocht voor VTM. Locatie: Vlaardingen-Oost

Bericht door Emperor Atlantis »

Hallo mede roleplayers ^^

Mijn naam is Lucas, ben 24jaar oud en hou erg veel van Roleplayen.
Ik en een vriendin van mij zoeken spelers voor een Vampire the Masquerade 20th Anniversery game in de buurt van Vlaardingen-Oost.
De tijd waarop gespeeld kan worden is vrijdag avond of zaterdag avond.
Ik ben de storyteller en de gastvrouw is een speler. We hebben nog 2spelers nodig voor een goede game (3spelers en een ST werkt het beste in mijn ervaring).
Note: je hebt geen boeken of dobbelstenen nodig, ik heb in principe genoeg voor iedereen.
Ook zijn zowel nieuwelingen en ervaren spelers welkom in onze groep.

De vampire game die we gaan spelen heeft voornamelijk de focus op verhaal en plot. Ik hou ervan om veel te doen met de lore en canon van de boeken, maar ben flexibel genoeg om aan de behoeftes van de groep te voldoen.
De stijl waar het verhaal zich zal afspelen zal dus voornamelijk lijken op een film/serie of boek. Dus als je houd van powergamen is onze groep niet voor jou geschikt.
Er zal wel combat voorkomen, maar alleen op momenten dat het passend is en het een toevoeging geeft aan het verhaal. Denk aan eindbazen, 1op1 duels, kleine schermutselingen, etc.
Dit houd uiteraard in dat we een Anarch/Camerilla of een groep Autarkis (sectloze vampiren) story gaan spelen, en absoluut NIET een Sabbat story.

Mijn roleplay ervaringen;
Ik roleplay al ongeveer 3jaar en heb de volgende games gespeelt:
-een 3delige VTM chronicle als speler (Berlin by night, Tokyo by night, Transsylvanië by night)
-een 1delige Shadowrun 4th als speler (Seattle)
-een 1delige korte VTM chronicle als ST (New York by night)
-een 3delige VTM chronicle als ST (Berlin by night, L.A. by night, New Ashbourne by night*)
-een 1delige korte VTM Dark Ages chronicle als ST (The Rebellion of the Four Animals)

*Note: New Ashbourne by night is een chronicle die ik zelf van scratch heb gebouwd



Als je meer over mij of de roleplay wil horen reageer ik graag op je vragen :)

--Edit-- Ik was mijn email vergeten bij te voegen dus bij deze: lucas_dijk@hotmail.com
Laatst gewijzigd door Emperor Atlantis op zondag 2 april 2017, 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Kijk uit waarvoor je wenst; het komt misschien wel uit!
Garshaw
Schandknaap
Berichten: 10
Lid geworden op: donderdag 9 maart 2017, 22:20

Bericht door Garshaw »

Beste atlantis

Ik heb zeker intresse in vampire the masquerade.

Hebben jullie een e-mail adres waar ik jullie op kan bereiken?

Of telefoon nummer? :D

Helaas heb ik geen boeken van de old world of darknes en ik had al rondgevraagd maar

deze boeken zijn bijna niet meer te krijgen.
Gebruikersavatar
Emperor Atlantis
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: zondag 2 april 2017, 20:40

Bericht door Emperor Atlantis »

Ik reageer hier even is makkelijker ^^


Ja mijn email is lucas_dijk@hotmail.com (ik was dat vergeten in de post te zetten). Ik geef liever niet zomaar mijn telefoonnummer weg op internet, dat zou dan pas later komen.

Wat betreft de boeken is geen probleem. Ik heb ALLE v20 boeken en ook het corebook van darkages v20 die ik graag meeneem. Ook heb ik van de essienciele boeken de PDFjes dus die zou ik dan aan je door kunnen geven via mail/dropbox/googledrive ofzoiets.
Kijk uit waarvoor je wenst; het komt misschien wel uit!
Plaats reactie