Op zoek naar Groep of Speler - DnD 5th, Rotterdam

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
TheRedPaladin
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2017, 21:56

Op zoek naar Groep of Speler - DnD 5th, Rotterdam

Bericht door TheRedPaladin »

Beste mensen,

Ik ben recent gestart met de zoektocht naar een groep om DnD 5th mee te draaien. Na jaren lang gekeken te hebben begin ik toch wel kriebels te krijgen om mee te doen.

Ik draai op dit moment een kleine campagne met vrijwilligers werk voor Autistische jongeren. En laat me vooral door Mensen als Matt Mercer inspireren Ik heb ook zeker de aspiratie om DM te worden. Maar zou het liefst bij een groep terecht komen als spelers.

Mocht dat uit blijken, kan je ook opgeven als speler. En dan kunnen we evt een nieuwe avantuur beginnen. Al dan wel met onervaren maar gedreven Dungeon Master ( TPK' FOR EVERYBODY! Hahha... geintje.)

Ik ben 29 jaar, kom uit Rotterdam. Ik praat vlug maar ben best aardig :thumbup: . Ik kan via OV overal komen en ben op zoek naar een 1 per week, 1 per 2 weken.

Ik zag dat hier redelijk snel gereageerd werd en hoop hier iemand te vinden. Als je geen animo hebt maar wel een leuke plek weet waar ik evt een groep kan vinden hoor ik het graag.

Dank jullie allemaal voor je tijd en "May the dice roll in your favor."

In middels hebben 2 mensen in de groep waarvan 1 persoon wil DM'en.
TheRedPaladin
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2017, 21:56

Bericht door TheRedPaladin »

Groep is gestart en bestaat uit fijne mensen.

Voorlopig dicht. Wie weet in de toekomst.
Plaats reactie