Bestaande groep op zoek naar RL spelers [5e] - Rotterdam

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Rockhertz
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: maandag 4 september 2017, 16:04

Bestaande groep op zoek naar RL spelers [5e] - Rotterdam

Bericht door Rockhertz »

Een half jaar geleden hebben wij een toffe RL groep gevormd van vier spelers en één DM. Door werk kan één speler niet meer regelmatig spelen en zijn we opzoek naar één of twee vervangende spelers.

Wat informatie over de groep; We zijn allen in de 20 en spelen op zaterdagen van 11:00 's ochtends tot 15:00 's middags. We zijn allen relatief ervaren (enkele maanden tot enkele jaren). Het meeste RP'en vindt plaatst in het Engels, maar het is prima om Nederlands te praten. Waarschijnlijk beginnen we met een nieuwe campaign zodra we weer meer spelers hebben.

Zowel nieuwe als ervaren spelers zijn welkom.

Als je interesse of vragen hebt reageer met een comment of stuur mij een privebericht.

Groeten,

Tom
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Welkom op het forum! Succes met het vinden van een speler - af en toe meldt zich hier namelijk wel iemand, zoals je aan de andere posts kunt zien, dus houd het in de gaten, zou ik zeggen.

En meer heb ik helaas niet te melden - ik ben zelf niet erg actief op het moment.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Plaats reactie