DM rotterdam zoekt nieuwe spelers

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
DMrotterdam
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: vrijdag 6 juli 2018, 21:07

DM rotterdam zoekt nieuwe spelers

Bericht door DMrotterdam »

Ik heb een party samen, ik ben niet meer opzoek!

Hallo spelers,
Ik ben opzoek naar 4 nieuwe spelers uit Rotterdam voor mijn 3.5/5 homebrew campaign.

Ik ben Marcel, 24 jaar en begin in september met mijn studie in Rotterdam. Ik heb 3 jaar ervaring als speler en DM. Alles in 3.5 en homebrew, dus dit wil ik graag zo houden, maar als de meerderheid 5e speelt, wil ik daar wel eens naar kijken.

Ik ben opzoek naar een aantal spelers die elke vrijdag avond kunnen spelen, met ongeveer dezelfde leeftijd als ik, plusminus een paar jaar. Nieuwe mensen zijn welkom, maar ik hoop wel een campaign op te zetten die een jaar met dezelfde spelers door kan gaan. De eerste sessies zullen we kijken of iedereen het met elkaar kan vinden, en of we allemaal de groep en campaign als long term project zien zitten.

Mijn DM stijl kan ik omschrijven als een zandbak op een trein. Je bent vrij om te doen wat je wil, maar er zit wel een duidelijke mainquest in, die doorloopt ook als je er niet mee bezig bent. De sidequests zullen je ook helpen met de mainquest en geven meer lore achtergrond. Hoe ik roleplay en combat verdeel is deels afhankelijk van jullie. Mijn campaign gaat half lore en roleplay (verwacht geen voiceactor kwaliteit roleplay van me), en half combat. Je kan natuurlijk ook zelf een gevecht opzoeken, wilde dieren jagen of wat je leuk vind, maar dat is niet waar de campaign om draait.

Dan iets over mijn campaign, zonder teveel weg te geven. Een groot deel is namelijk mysteries van de Drow ontdekken. Zo’n 2000 jaar zijn ze na een oorlog met de goden verdwenen zonder spoor. Ze hebben veel ruines achtergelaten die door normale mensen vermeden worden. Goden zijn grotendeels afwezig, niet veel zijn bezig met religie. De Wizards guild daarentegen is groot en invloedrijk. Er zijn 3 continenten, Aezite, Halin en Kalerdis.
Aezite wordt bewoond door mensen en elven. Ze leven vredig gescheiden van elkaar, maar de ruling class heeft plannen met het eiland. Jullie zullen hier starten.
Halin wordt bewoond door halflings en gnomes. De halflings wonen in steden, terwijl de gnomes als barbaren aan de andere kant van de bossen wonen. Sommige zeggen dat de Drow ze als een gevaar zagen door hun natuurlijk magisch talent, en ze in brute barbaren veranderd hebben.
Kalerdis is het grootste continent, waar jullie het meeste door zullen brengen. Dwarves leven in bergen, elven in bossen, halflings nomadisch op het vlakke land en mensen in steden. Elke groep heeft zijn eigen leiders, die het beste met hun volk voor hebben. Dit continent kent geen grote conflicten aan het begin van de mainquest, maar zal richting het eind snel en heftig ontstaan.

Wat ik verwacht van mijn spelers is dat ze of good of lawful alignment hebben. Lawful good kan, maar enige morele flexibiliteit heb je wel nodig. Neutral evil en chaotic evil bij voorkeur niet, tenzij je character een goede reden heeft met de overwegend good/lawful party mee te gaan. Bonuspunten als je cleric van “Pelor� bent.

Geïnteresseerde spelers, stuur een mail naar marceldmrotterdam@gmail.com. Stel jezelf en je character (als je die al hebt, zoniet is niet erg) hierin voor, en andere dingen die relevant kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Welkom op het forum en succes! Niet direct iets voor mij, maar hopelijk trekt het anderen.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ha Marcel welkom op het forum! Ik zou uitkijken met het posten van je emailadres, er lurken hier meer Bots rond dan in de wereld van Terminator en die zouden weleens op zoek kunnen zijn naar jouw contactgegevens om je emailaccount te overspoelen met aanbiedingen voor penisverlengers en russische bruiden. Tenzij je daar dus naar op zoek bent zou ik je email op een andere manier noteren (bijvoorbeeld met spaties ertussen)!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie