Rdam Centrum: Spelers gezocht voor thematische RPG en co-op games

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Rdam Centrum: Spelers gezocht voor thematische RPG en co-op games

Bericht door Mike74 »

(See below for English translation)

Hai!

Ik speel graag (co-op) boardgames zoals Arkham Horror, Eldritch Horror, Robinson Crusoe, Shadows of Brimstone, Mage Knight, Defenders of the Realm, Arkham Horror LCG, LOTR LCG en meer! Ook games als Dungeon Quest, WizWar, Call of Cthulhu LCG en Mage Wars komen af en toe op tafel. Talisman spelen we regelmatig met een grote groep.

We hebben (naast onze 5E D&D groep) een klein groepje mensen wat dit soort spellen af en toe samen speelt maar regelmatig komen we net een of twee spelers tekort voor een goede groep.

Zijn er hier mensen die eens aan willen sluiten? Wij zijn een erg relaxt clubje vrienden. Voor het spelen eten we graag een hapje samen (geen verplichting om aan te haken natuurlijk, wel gezellig). De nadruk ligt vooral op de Ameritrash co-op games.

Interesse? Laat hier een berichtje achter, stuur een PB of mail op mikevanschijndel@gmail.com!

Mike


Hey there,

I'm looking for people to play co-op games with. Stuff like Arkham Horror, Eldritch Horror, Robinson Crusoe, Shadows of Brimstone, Mage Knight, Defenders of the Realm, Arkham Horror LCG, LOTR LCG and more! We also play stuff like Dungeon Quest, WizWar, Call of Cthulhu LCG and Mage Wars. Talisman is a big hit in our group! :)

I'm also running a D&D5E campaign (which is now nearing its end after 3 wonderful years). Some folks in our group like playing boardgames but we could use another player or two. We like to combine our boardgames with a nice meal, but you're not obligated to join that of course.

Interested? Hit me up here or email me at mikevanschijndel@gmail.com!

Mike
Laatst gewijzigd door Mike74 op zondag 10 juli 2022, 23:25, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hey Mike, leuk je ook nog af en toe op het forum te zien!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Re: Boardgames: Eldritch Horror, Defenders of the Realm & Mo

Bericht door Mike74 »

Ik geef dit bericht een bump en heb het bijgewerkt. Door wat wisselingen in onze groepssamenstelling is er nog regelmatig plaats aan onze bordspellentafel! :)
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Re: Rdam Centrum: Spelers gezocht voor thematische RPG en co-op games

Bericht door Vincere »

Leuk Mike, ik heb jaren terug eens King of Tokyo (denk ik?) bij jullie gespeeld, was gezellig! Nog steeds in de buurt van Alexandrium? Ik woon inmiddels in Zuidplas.

Alleen was ik geloof ik nogal allergisch voor je kat 🙃


Dulce et decorum est pro alea mori.
Plaats reactie