flexibele groep gezocht rotterdam/schiedam/vlaardingen

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
idigina
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: woensdag 20 februari 2019, 19:06

flexibele groep gezocht rotterdam/schiedam/vlaardingen

Bericht door idigina »

Hallo,

Mijn naam is Alex, 34 jaar oud en woonachtig in Vlaardingen.
Na enkele jaren droog te hebben gestaan, wil ik dolgraag weer eens gaan roleplayen. Ik heb voornamelijk DnD 3.5 (inclusief alle addons) gespeeld maar heb ook ervaring met Dark Heresy.

Ik zoek dan ook een enigzins flexibele groep, die niet alleen fantasy speelt, maar soms ook overstapt naar Sci-Fi, superhelden of andere genre's en systemen.

Mijn voorkeur gaat uit naar spellen met een volwaardige werelden en achtergronden om te verkennen, en dus niet kick in the ene na de andere dungeon door. Ik duik vol enthusiasme in homebrew religies en organisaties, maar houd wel ruimte voor lach en meta-humor.

Last (but not least), ben ik uiteraard ook bereid om een nieuwe groep op te richten.

MvG
"This is here."
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Sorry dat ik wat traag ben in het reageren. Maar welkom op dit forum, dat drukkere tijden heeft gekend.

In Vlaardingen is mij geen actieve groep bekend, maar in Schiedam wordt bij mijn weten nog steeds gespeeld bij Dragonraper, die altijd verschillende groepen gastvrijheid biedt/bood. Alleen is ook hij minder vaak dan vroeger op dit forum te vinden.

Zelf speel ik al jaren in dezelfde groep, ook in Schiedam maar dan bij mij thuis. De systemen variëren wat, meestal is het DSA/ODM, maar soms ook DnD. Van edities van dat alles weet ik niets.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Remuko
Secreetknecht
Berichten: 1
Lid geworden op: donderdag 11 juli 2019, 21:10

Bericht door Remuko »

Er is een groep in Vlaardingen ;) spelen bij dvo32 eens in de 2 weken ( al een jaar onderweg) helaas focussen wij ons vooral op fantasy ( mijn eigen homebrew wereld )
Plaats reactie