I neediness to assemble grave guy !..

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Re: I neediness to assemble grave guy !..

Bericht door v1nce »

Dit is,.. nieuw,.. op dit forum.. xd Tis een bot toch,...Fandath? Neem aan geen heeeeeeeele weirde dude die graag keer of 10 zelfde plaatje post? xd
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Re: I neediness to assemble grave guy !..

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Ja, dit paste qua thematiek toch niet helemaal bij ons forum, hoewel je zou kunnen stellen dat er van fantasy en zelfs rollenspel sprake was. Ik laat de originele titel maar even staan, het illustreert wel aardig waar je als forumbeheerder zoal mee te maken hebt. Het komt bij vlagen, recent zijn ze erg actief.
Ik weet trouwens niet of het bots zijn of dat echt ergens rare figuren dit zitten te doen. Het valt wel op dat het vaak in het Russisch is. Misschien moet ik eens op zoek naar een phpBB-extensie die automatisch iedereen deactiveert die iets in het Russisch post.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Re: I neediness to assemble grave guy !..

Bericht door v1nce »

Was idd niet echt "family-friendly" maar goed dat Thekkur het niet zag, bedankt voor het opruimen! :)
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Re: I neediness to assemble grave guy !..

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Sinds ongeveer een week is er een erg actieve bot die het steeds maar weer probeert. Ik heb de registratie uitgeschakeld tot ik tijd heb voor meer solide maatregelen.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Re: I neediness to assemble grave guy !..

Bericht door v1nce »

Oh ja? Bot ieder van zelfde IP of land/stad? Weird, nou niet alsof er veel te halen valt/veel publiek is op dit forum, maar zal wel allemaal geautomatiseerd zijn.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Re: I neediness to assemble grave guy !..

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Denk ik ook ja. Verschillende IP's en email-adressen helaas, anders kon ik 'm makkelijk verbannen.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Plaats reactie