Nachtbraker/braakster gezocht

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Nachtbraker/braakster gezocht

Bericht door DrCaligari »

Ik, Tijn en Vincent willen een nachtelijke sessie opzetten op zaterdag of zondag avond. Op het werk van vincent. van ongeveer 01;00 tot 4 ofzo.
We willen dit weekeinde het liefste al beginnen. Dus reageer als het kan zo snel mogelijk, anders volgende week.
Mijn idee was om de eerste sessie zonder systeem te spelen en daarna wel te zien.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

hmm misschien de nacht van 14 op 15? dan kan ik wel :D

wie is dan de GM?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

V1nce dus, niet Vincere :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Ik was erbij toen jullie dat gesprek aan het voeren waren, paar weekjes terug :) Ik weet wie hij met Vincent bedoelt :)
Afbeelding
v1nce

Bericht door v1nce »

We hebben zojuist de eerste sessie beindigd, was erg leuk. :D
Voor een verslagje zie andere topic.

Belangrijk nog, voor evt. mensen die willen meespelen:

We zijn wel redelijk veeleisend, om er achter te komen wat ik daarmee bedoel lees ook het topic:

http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=168

Wat we willen/zoeken komt daar redelijk mee overeen.

MVG,
v1nce

Bericht door v1nce »

Ik heb misschien (let wel misschien) een goede 4de persoon gevonden, en het is,.... een........ vrouw!! What the Hell?! ;-) Nou ja 'tis een vrouw met een hanekam, en een goede vriendin van mij met veel acteerervaring, erg leergierig een serieuze instelling en o,o ervaring met d n d. Hoe dan ook, ze wil het graag een keer proberen, al zal aanstaand weekend niet lukken (mochtten we dan spelen). Dat neemt natuurlijk niet weg dat we wat mij betreft nog steeds open staan voor andere spelers. Sowieso weten we natuurlijk nog niet hoe een en ander uitpakt, plus het is misschien juist wel leuk als er een speler min of meer rouleert naast een vaste kern.
v1nce

Bericht door v1nce »

UPDATE: DE nachtbrakers sessie is momenteel niet meer aan de orde. De (precaire) overdag sessie die er voor in de plaats is gekomen heeft vooralsnog voldoende spelers. :)
Plaats reactie