spelerplaatsen vrijgekomen

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

spelerplaatsen vrijgekomen

Bericht door dragonraper »

op de vrijdaggroep zijn 2 spelerplaatsen vrijgekomen wegens verhuizing,de groep bestaat nu uit 5 spelers waarven 4 vaste kern,ikzelf houdt ervan om met een grotere groep te spelen ,dus vandaar dat er weer ruimte is...gespeeld wordt elke vrijdag van half8 tot een uur of half 2,ook wordt eraan gedacht om op zondag een derde groep zamen te stellen voor een Eberroncampaign...er zijn al 3 spelers daarvoor...gespeeld wordt op locatie schiedam : dungeons& dragons club schiedam vlakbij metrostation parkweg....geinterresseerden kunnen zich bij mij aanmelden,beginners en gevorderden welkom
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

hoi dragonreaper, welkom op het forum van het RRPG!
Misschien kun je iets meer vertellen over je speelstijl, wat voor mensen er in je groep spelen, en wat voor mensen je verwacht! Dan heb je de meeste kans op reacties :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Thekkur schreef:hoi dragonreaper
dragonraper, dragonreaper.....daar zit toch een "subtiel" onderscheid tussen hoor! :D

Oude bekende van mij trouwens, zo te zien....leuk te horen dat jullie nog actief zijn.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

Ik ben wel benieuwd wat jullie spelen. Laat aub wat meer horen, krijg je ook misschiem wat meer geintreerden. De meeste 'roleplayers' spelen hier zombies & consumenten en kijken liever de kat uit de boom ipv in actie te komen. Aangezien thekkur waarschijnlijk gaat minderen zullen er zeker een aantal spelers beschikbaar zijn. (reageer stelletje slome, zo komt t forum nooit uit t slob!)
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

spelers gezocht

Bericht door dragonraper »

e nja..... het is dragonraper en zeker geen reaper ! en de groetjes aan wijlen fandath....hehehe,werd tijd dat die een steentje kreeg ! ik zal nog wel eens een vette leverworst door de brievenbus douwen :D . enne op de vraag wat we spelen; nu op dit moment wordt er op vrijdagavond barakus gespeeld ,dat is een kleine campaign voor laag level...aardig wat dungeons and citybased adventures...maar beter geschikt voor grote groep spelers, en 4 spelers is toch echt te weinig....op zaterdag spelen we Age of Worms campaign,een epic avontuur waar je van level 1 naar level 20 gaat en hoger,voor zaterdagavond is nog maar 1 plaats vrij.groep bestaat al uit 6 ervaren spelers ,die zich ook erg in moeten leven in hun characters...eventuele gegadigden voor de zaterdaggroep zullen worden gescreend op geschiktheid.....we hebben al een tijdje op de zondag gespeeld ,maar daar er 1 speler afviel...en toen met 3 spelers bleven zitten zijn we daarmee gestopt ...voorlopig;op zondag spelen we meestal of starwars of eberron campaign ligt eraan wie DM wil zijn....ikzelf ben RPGAmasterDM en leidt de games op vrijdag en zaterdagavond...mensen die wel eens op DUCOSIM komen kennen mij wel,groetjes van CARLO
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Re: spelers gezocht

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

dragonraper schreef:en de groetjes aan wijlen fandath....hehehe,werd tijd dat die een steentje kreeg !
Tja, uiteindelijk heeft niemand die eeuwigdurende Borbarad-campaign overleefd - dus ook Wijlen Frederik, Wijlen Kees, Wijlen Parkan....zo, dat ruimt lekker op. :D
dragonraper schreef:ik zal nog wel eens een vette leverworst door de brievenbus douwen :D .
Ik zal Cor vast waarschuwen! Ze hebben daar geverfd sindsdien....

Groeten,

Paul.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

Bericht door dragonraper »

ik kom morgen wel effe langs met die leverworst....mosterd iemand ??
8)
Gebruikersavatar
Lairnaedon
Evil Overlord
Berichten: 983
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2004, 0:34

Bericht door Lairnaedon »

Het klinkt allemaal best spannend, en RPGen met grote groepen is soms wel erg kick.

Ik zou graag ook weleens een Star Wars RPG willen doen, maar ik kan de mensen ervoor niet vinden.
Afbeelding
luvidiel
Koning
Berichten: 302
Lid geworden op: donderdag 26 augustus 2004, 18:42

Bericht door luvidiel »

goed ik geloof dat zich nog niemand had aangemeld voor de party, ik wil opzich wel een keer komen kijken, kunnen jullie ook kijken of ik het goed genoeg doe

zeg maar wanneer jullie weer spelen, as vrijdag zit ik op LL dus dat gaat niet door
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

Bericht door richard leeuw »

ja ik ben nu net begonnen op zondag met een eberron campaign, maar ik zou het ook leuk vinden om iets te spelen.
dus bij deze meld ik mij aan:
richard leeuw
27
2nd ed./3rd/3,5 7jaar ervaring
Plaats reactie