spelers gezocht in rotterdam.

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

spelers gezocht in rotterdam.

Bericht door richard leeuw »

hallo,

ik ben op zoek naar een nieuwe groep in rotterdam. wereld: forgotten realms. of om een nieuwe groep op te zetten. een beetje serieus (geen ruleslawers, maar een beetje relaxte mensen). wat zijn jullie ideen erover?
Murdoc
Koning
Berichten: 352
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 23:29

Bericht door Murdoc »

Sure, lijkt me wel wat. Uhmz, wat doet Forgotten Realms?
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ben je GM op zoek naar spelers?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Forgotten Realms lijkt me zéér leuk om te doen maar is ook erg lastig. Veel spelers hebben zich ingelezen in dit universum of kennen het van spellen als BG, NWN en IWD, waardoor het moeilijk is om er mee om te gaan. Vergeet ook niet dat het weer een apart boek is dat je moet kopen (Forgotten Realms campaignsetting).


Op zich heb ik wel interesse hierin, voornamelijk als speler. Als DM heb ik te weinig ervaring.


Dulce et decorum est pro alea mori.
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

Bericht door richard leeuw »

ik weet nog niet of ik wil gm-en. ik zit er nog over na te denken, maar ik denk het wel als er een leuke groep is. het nadeel is dat ik mijn complots vrij complex maak (vandaar de forgotten realms wereld omdat ik de powergroups gebruik.) maar wel toegankelijk voor creatieve spelers (het moet wel een beetje een intellectuele uitdaging blijven).
ik hou ook van geheimen tussen partygenoten. hieroor moeten de spelers wel een beetje ervarender en wat minder op hun tenen getrapt.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Same here... mijn plots hebben de neiging om nogal ingewikkeld te worden (he vincere :roll: )
waar in R'dam woon je?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

Bericht door richard leeuw »

blijdorp, 5 min. lopen van centraal.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

En op welke dag zou je willen spelen? Heb je al andere spelers gevonden?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Airethilien
Ridder
Berichten: 120
Lid geworden op: vrijdag 28 mei 2004, 18:15

Bericht door Airethilien »

Kwil ook wel meedoen, maar heb 0,0 ervaring...
Afbeelding Afbeelding
Murdoc
Koning
Berichten: 352
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 23:29

Bericht door Murdoc »

Ik ook, met die vorm dan heh.
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

Bericht door richard leeuw »

vertel eens wat over je zelf? ik ben wel een beetje op zoek naar fanatiekelingen met ervaring. ik zat te denken om op zondagen te spelen. of op een doordeweekse avond. weekend avonden is ook goed want ik ga vaak toch pas uit na twaalfen. misschien als we 4 spelers bij elkaar hebben en een gm, dat we dan een keertje proefspelen?
over mijzelf:
ik studeer meubelmaken/meubeldesign in amsterdam. ik woon in blijdorp. 25 jaar. 6 jaar ervaring met gmen en spelen. favoriete class: thief of sorcerer. favoriete schrijvers: r.a. salvatore, elaine cunninham, peter verhelst, enz. ik luister naar relaxte diverse muziek. schilder, schrijf, fotograveer, ontwerp. heb een verslaving aan cola (coca).
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik ben Vincent, bijna 19, studeer Mijnbouw aan de TU Delft. Ben vrij fanatiek en speel nu zo'n 3 jaar 3E. Favo class: ranger, maar heb ze nog niet allemaal geprobeerd. Favo muziek: rock en metal, maar voornamelijk ouwelullenmuziek van mn pa. Favo schrijvers: Tolkien en J.K. Rowling.

Een zondagavond zou op zich wel kunnen voor mij; ik heb momenteel een weekend OV dus liever niet doordeweeks, tenzij het een vrijdag is ofzo.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Airethilien
Ridder
Berichten: 120
Lid geworden op: vrijdag 28 mei 2004, 18:15

Bericht door Airethilien »

Ik heet Diana en ik ben 22. Ben verslaafd aan Lord Of The Rings en Star Trek, maar algemeen sci-fi en fantasy vink ook leuk.
Verder ben ik lid van de vrijwilligersvereniging van de Flying Dutch, de Nederlandse Star Trek Fanclub. Ook ben ik oprichter en voorzitster van StarGazers, de Officiele Nederlandse Nightwish Fanclub. Nightwish is dus ook mijn favoriete muziek c.q. band.
Ik woon sinds november 2002 in Rotterdam, ben geboren in Velp, bij Arnhem. Hier gekomen om samen te gaan wonen (tabak van jaar latten), tot juli 2003 bij mn schoonouders gewoond en toen eigen huisie gekocht, bij t Kralingse Bos :lol: .
Jaar in de beveiliging gewerkt, toen eruit geschopt en nu (semi-tijdelijk) werkzaam als receptioniste bij verschillende bedrijven... :( Ben nog op zoek naar iets leukers...
Verder ben ik heel erg benieuwd naar het LARP-gebeuren. Heb hier en daar wel wat dingen over hoe het n beetje in zn werk gaat opgepikt, en ik zou me er wel meer in willen verdiepen. Mijn kostuum is ook bijna af.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Normale mensen noemen mij Tijn. Ik ben 20, woon al m'n hele leven in R'dam en doe 3e jaar audiovisueel vormgeven aan het Grafisch Lyceum hier. Daarvoor loop ik stage (bij 3 bedrijven) ik zit voornamelijk in het 25Kv gebouw aan de lloydpier.

Ik roleplay een jaar of 4, waarvan 2 jaar (gedeeltelijk) als GM. De hobby die ik zonder meer het actiefste beoefen is scouting, als leiding bij de welpen en als stamlid. Daarnaast reis ik graag (en hard), doe ik zo bij tijd en wijlen aan outdoor sports en survivals. Momenteel ben ik erg fan van terry pratchett. Tolkien blijft natuurlijk de beste fantasy schrijver in zijn klasse. (Ik las de trilogie voor het eerst toen ik 11 was, en sindsdien een keer of 4.)
Monty Pythons is briljante humor.
Ik doe soms iets aan 3d modeling/animatie.
Mijn muzieksmaak is zo uiteenlopend dat ik hier niets ga posten. Zit wel meer in de rock richting dan in de electonische muziek. De meeste commerciele muziek ligt me niet zo.

Ben ik jouw prins op het witte paard? Stuur een telegram naar: paladinlaan 23 378YH in Avorum.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

Bericht door richard leeuw »

ik ga voor 10 dagen bij oerol vrijwilligen, dus ik kan de komende tijd niets zeggen. ssssshhhhhhttt
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

Bericht door richard leeuw »

ben weer terug. vies vuil en ranzig maar en geweldige tijd gehad. zullen we een keertje een groep opzetten om een keertje proef te spelen?
Gebruikersavatar
Airethilien
Ridder
Berichten: 120
Lid geworden op: vrijdag 28 mei 2004, 18:15

Bericht door Airethilien »

Cool!! Mag dan ook meedoen? :lol:
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ik doe graag een keer mee! Maar wederom pas na de vakantie... vanaf 3 juli ben ik weg, en in de week voor m'n vakantie moet ik evenveel doen als in een maand theoretisch mogelijk is. Hoe was oerol trouwens?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

Bericht door richard leeuw »

ja geweldig, een zeer cool labyrint gelopen daar, helemaal donker met een soort hersenspinselachtige acteurs. erg intens moet ik wel zeggen. hoeveel mensen hebben we nu eigenlijk?
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

Bericht door richard leeuw »

vincere
Airethilien
Murdoc
mijzelf

zullen we zondag 2 juli afspreken?
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Zondag 2 juli, is dat 2005? :roll:


Als je bedoelt vrijdag 2 juli moet ik het helaas voorbij laten gaan, omdat ik dan aan het stampen ben bij Metallica (Rock Werchter :twisted: )


Dulce et decorum est pro alea mori.
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

Bericht door richard leeuw »

nou ik moet toegeven dat ik een beetje teleurgesteld ben in het enthousiasme van de mensen. wil er iemand nog meedoen of is iedereen op vakantie?
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

een zich zelf respecterende ridder praat niet met een schandknaap.

sorry, ik had even geen beter weerwoord tegen uw scherp commentaar.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ik wil graag ene keer meedoen! maar pas in spetember... ik ben namelijk op vakantie (nou ja, even twee dagen thuis tussen zomerkamp en vakantie in).
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Airethilien
Ridder
Berichten: 120
Lid geworden op: vrijdag 28 mei 2004, 18:15

Bericht door Airethilien »

Ikke ook meedoen!
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie