Exalted!! The Unconquered Sun wants you!!

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Brightfire
Secreetknecht

Exalted!! The Unconquered Sun wants you!!

Bericht door Brightfire »

Hear yea, hear yeah,

The Sun has spoken to me and he says that you will join in a game of power and presence in his honour. Are you prepared to lay down your miserable lives as demi-gods for the greater good, or will you rise in power and rule the known world?

If you deem worthy of such an opportunity you can find me at the Staggering Horse Inn on the edge of Great Forks.

Brightfire,
Holy servant of the Unconquered Sun.
Rotterdam, 0651271980
v1nce

Bericht door v1nce »

... Que?... Yo soy Manuel, yo soy de Barcelona.... Que? No comprendo.

Ofwel, goed Engels, intrigerende post maar waar de *beep* gaat het hier precies over.

Gracias.
SephiriotH
Schandknaap

Bericht door SephiriotH »

I can consider this call (also it will be good to gain more info about edition of rules and so on).

By the way - greater good is often the mask of greater evil :twisted:
DrCaligari
Supreme Grandmaster

Bericht door DrCaligari »

maybe you can ask the sun what the hell he means and ad some clarification.

Are you going to play some Darksun campaign, or what?
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
v1nce

Bericht door v1nce »

I guess someone got a sunstroke... Information man! Info!!
Thekkur
Forum Master

Bericht door Thekkur »

haha, very original to announce your game this way! Sure makes me curious... what's with all the whining about more information? Just make the call and you'll hear what it's about!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Ha ha, if i wanted phonesex with random guys i'd call random nrs i find on forums.

If i go to a roleplayers forum i want info about roleplaying before i call random guys that post funny/cryptic things on-line.

:wink:
DrCaligari
Supreme Grandmaster

yeah, what if this is a sect who worshipps the sun and all.

Kinda like in a lovecraft's story
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
SephiriotH
Schandknaap

Correct me if I'm wrong but it seems to me aztecs had a cult of Sun (and ripped off the hearts from worshipers's chests as a sacrifice)
DrCaligari
Supreme Grandmaster

and ripped off the hearts from worshipers's chests as a sacrifice)

I think this is right. They believed that the gods had abonded them and they had to pay the ultimate gift to return them. Most sacrifices where 'voluntary' because otherwise it wouldn't be a real sacrifice. Everybody has someone the're willing to sacrifice. Like a mother in law or so.

exalted the knowledge

Bericht door Karma »

Exalted is a rpg were the characters are half gods in human shape who are fighting some sort of battle with eatchother (good english, no?).
The sun against the moon demi gods.
I havent played it and dont have the time right now, but it seems good to me.

Geen tijd want binnenkort een nieuwe queste in D&D en waarschijnlijk ook pirates! yes

Ja meld je gewoon aan, als je alles van tevoren uitgekauwt moet krijgen vraag ik me af hoe je roleplayed, krijg je toch hopelijk ook niet alles op een bordje klaar gezet, van pas op monster om de hoek,
of gevaar! let op de moordzuchtige sekte van de zon
?
DrCaligari
Supreme Grandmaster

Well vince, what do you say, descendt down to demigod level for once? and play this game or no?
v1nce

Bericht door v1nce »

Tijd is Geld !!!! Nah ha ha, just kidding. Gaat me erom dat ik veel leuke dingen te doen heb en mijn tijd en soms ook energie beperkt is. Ik meld me dus waarschijnlijk nooit aan bij een game waarvan ik (aanvankelijk nagenoeg) niets weet.

Nu weet ik iets meer (dank daarvoor) maar ik heb geen enkel idee hoe de DM is, hoe de andere spelers zijn (ik speel liefst alleen met wat meer ervaren/goede roleplayers). Vind ik toch zeer belangrijk. Natuurlijk heeft ook zijn nadelen (je speelt dan minder vaak of soms tijdelijk helemaal niet) maar boeie. Vind ik niet erg. Als ik 3 tot 6 uur per week of sessie ergens aan ga besteden moet het wel de moeite waard zijn. Ik hoef verhaal technisch en zo dus zeker niet alles voorgekouwt te hebben maar wil wel weten waar ik aan begin...

Anders zit ik straks misschien! wel met een hele zwik LOL playing Munchkins zwaar te Frusten en flauwe grappen aan te horen in gebrekkig Engels. Hey no offense. Dus Cali en anderen, "knock yourself out". Ieder zijn ding, doe daar waar je lol in hebt, dat is ook mijn enige echte streven.
SephiriotH
Schandknaap

***SephiriotH casts comprehand-whatever-language spell :twisted:
DrCaligari
Supreme Grandmaster

Tijd is Geld !!!! Nah ha ha, just kidding. Gaat me erom dat ik veel leuke dingen te doen heb en mijn tijd en soms ook energie beperkt is. Ik meld me dus waarschijnlijk nooit aan bij een game waarvan ik (aanvankelijk nagenoeg) niets weet.

Nu weet ik iets meer (dank daarvoor) maar ik heb geen enkel idee hoe de DM is, hoe de andere spelers zijn (ik speel liefst alleen met wat meer ervaren/goede roleplayers). Vind ik toch zeer belangrijk. Natuurlijk heeft ook zijn nadelen (je speelt dan minder vaak of soms tijdelijk helemaal niet) maar boeie. Vind ik niet erg. Als ik 3 tot 6 uur per week of sessie ergens aan ga besteden moet het wel de moeite waard zijn. Ik hoef verhaal technisch en zo dus zeker niet alles voorgekouwt te hebben maar wil wel weten waar ik aan begin...

Anders zit ik straks misschien! wel met een hele zwik LOL playing Munchkins zwaar te Frusten en flauwe grappen aan te horen in gebrekkig Engels. Hey no offense. Dus Cali en anderen, "knock yourself out". Ieder zijn ding, doe daar waar je lol in hebt, dat is ook mijn enige echte streven.
dutch to english; "No, I dont want to."
v1nce

Bericht door v1nce »

More accurate translation:

'I'd rather shoot myself in the face with a shotgun.'

Nah just kidding, but it is true: i don't think tis my cup of earl grey tea. So nope.
Plaats reactie