Eenmalige sessie, Kunnen jullie: Tijn & Cali?

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
v1nce

Eenmalige sessie, Kunnen jullie: Tijn & Cali?

Bericht door v1nce »

Ik ga maar eens proberen om "Putting my money where my mouth is" te bewerkstelligen. Tim vroeg laasts of ik evt. volgende sessie wilde DM en. Dat wil ik wel, heb ik zeker wel zin in. Ik zou dus graag een eenmalige sessie hebben aangezien ik denk dat het moeilijk word om vaker te spelen (en is ook minder werk van mij). Het plan wat ik had is om een sessie te houden die zich grotendeels op een schip afspeelt. Nee nee, geen piraten, die zullen hooguit zeer zijdelings er in voorkomen en wl. helemaal niet.

Verder ga ik er ook voor zorgen dat Ilse ook mee kan spelen, en wellicht vragen we ook Yme.

Over de inhoud van de sessie zelf wil ik niet al te veel kwijt om het leuker te houden maar ik was wel van plan om vrij veel tijd in de voorbereiding te steken. Mijn doel is om een enigzins beklemmende, misschien zelf claustrofobische en enge sessie te runnen. Of dat lukt moet nog blijken, maar ik hoop dat de sessie i.e.g. 'goed' is, zelfs als het meer slapstick word. Kan het natuurlijk niet beloven, zelfs de beste groep heeft soms crap sessie, maar ik ga me best doen.

Het zal zeker gevaarlijk worden, er is een gerede kans dat je PC sterft. Daarom wilde ik ook graag vragen dat jullie je pc voor deze ene sessie vrij hoog lvl maken nl. lvl.9 als je character al een tank is (bijv. Paladin, Barbarian etc) of zelfs level 11 als je pc een beetje watje is (Wizard, zwakkere rogues).

Speel welk character je maar wilt maar onthou dat er een goede kans is dat je gedurende sessie helemaal of erg weinig aan equipment en dergelijke kan geraken. Zorg dat je pc heeft wat die evt. nodig heeft!

Binnen het redelijke mag je alle equipment meenemen/al hebben wat je wil. Ga er maar van uit dat 1 magisch wapen of ding per character tot +2 (liever + 1) prima is per character. Bij zo'n lvl is dat ook red. normaal lijkt me.

Ik hoop binnen 1 tot hooguit 4 weken wel te kunnen spelen.. gaat dat lukken denken jullie? Zoals gewoonlijk kan ik zelf de meeste dagen wel behalve Weekend maandag en Woensdag (tenzij het rond 18:00 is). Ik speel het liefst niet al te lang (tot hooguit 5 uur) en begin liever rond 18:00 en niet veel later ivm concentratie etc. Dus misschien is vroeg eten makkelijk of desnoods veel proviand meenemen. Ik heb oven e.d.
Laatst gewijzigd door v1nce op zaterdag 8 oktober 2005, 2:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

klinkt ok. en dan vooral omdat het maar één keer is. Mijn eigen pirates sessies zou ik ook snel willen starten, maar das wat lastig. moet ik trouwens ook gewoon verder vantevoren vast gaan leggen.

In de herfstvakantie ben ik weg, het liefst erna.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

en begin liever voor 18:00 beginnen
stuypid.


verder wil ik wel meedoen. Liefst ook voor de vakantie. Anders er naar. in de vakantie zou ook heel mischien kunnen. Voorlopig kan ik denk ik wel op alle dagen, maar onder voorbehoud.
Mag ik dan een prestige class.? *smacks himself in the face*
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
v1nce

Bericht door v1nce »

Nein! Keine Prestige Class!!! Ein Forum!, Ein System!, Ein character class!

2nd Edition Uber Alles!!

Today ze forum, tommorow Ze Wold!!!

*Daverend Applaus, Stampende Laarzen en Bombastische muziek zwelt aan*

Nah, grapje. Whateva, neem wat je wil maar hij die muchkin speelt zal ik in game ook in zijn "face smacken". Maar maak ik me eigenlijk absoluut geen zorgen over.
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

Ik ga een cleric van Auster spelen. (god van de oostenwind. Drager van de zielen naar het noorden.) in het geval dat iemand wil meespelen dan.
soort van inquisitor/kruisvaarder
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
v1nce

Bericht door v1nce »

Yess excellent, klinkt goed, denk dat die wel goed zou kunnen passen binnen wat ik van plan ben... "Everything is proceeding as I have foreseen." *Kakelend Gelach*
v1nce

Bericht door v1nce »

Ok het word dus na Herfstvak. Tijn zou posten wanneer dan zeker kan. Als jij -Tim- evt. wil posten waneer je de 2 weken na herfstv. evt. zeker NIET kan dan moet het voor rest wel lukken met Ilse en Yme denk ik.

V.
Plaats reactie