eberron campaignspelers gezocht

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

eberron campaignspelers gezocht

Bericht door richard leeuw »

ola mensen,

ik zit er aan te denken om een eberron campaign voor op de zondag op te gaan zetten. ik heb al een tijd een eberron campaign gespeeld, ben toen gestopt omdat ik door de weeks geen tijd meer had. nu begin ik het wel weer te missen.
ik wil ook wel weer eens een keer dmen.
ik zat te denken aan een soort van thiefs-campaign in de eberron setting. geintrigeerd?
laat wat horen.
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

Bericht door dragonraper »

hoihoi...toevallig spelen wij al een tijdje eberron op zondag...helaas heeft onze dm op zondag de handen vol aan zijn studie en kan die niet zo vaak meer spelen...en daar ik zelf al 2 dagen in de week DM ben(namelijk vrijdag en zaterdagavond)zoek ik driftig naar iemand die de eberroncampaign kan voortzetten.....spelers op zondag ...stuk of 5 normalerwijze. speelplaats: dungeons&dragons club schiedam,RAAM 30.....mijn telefoonnummer (bij wederzijdse interresse) 4269618 of MSN onder dragonraper of skype onder de naam ...dragonraper ! groenten van Carlo.... 8)
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

Bericht door richard leeuw »

he carlo,

ik heb nu even contact met een ander groepje. maar als dat niets word dan bel ik jou wel.
bedankt!
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

en is het erg 'noob' om te vragen wat de eberron campaign inhoudt?
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

Bericht door dragonraper »

Eberron is een van de dungeons dragons campaignwerelden,de laatste nieuwe dus eigenlijk...vers van de pers...wat is trouwens een <<noob>>?groenten van CARLO
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

Bericht door richard leeuw »

nou van de vorige oproep heb ik er 1 speler aan overgehouden. nu ben ik nog steeds op zoek naar serieuze spelers voor op een zondag middag/avond, voor een eberron campaign. keywords zijn diepte characters en veel plots maar ook leuk.
richard leeuw
Leenheer
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 31 mei 2004, 12:05

Bericht door richard leeuw »

iemand?
niemand?
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

kennelijk is iedereen al bezet! hoog tijd om wat meer mensen op het forum te werven... misschien dat je op de rrpg-meeting mensen ontmoet die wél tijd hebben voor een extra campaig.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie