World of Darkness, speler zoek groep

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

World of Darkness, speler zoek groep

Bericht door Karma »

Hallo
Ik ben Michiel, speel al een tijd ADD en ben bekend met ODM.

Graag wil ik eens een vampire of wherewolf campaign meespelen, daarom zoek ik een DM, stroyteller of hoe dat ook heet waar ik dit eens kan uitproberen.

Ik houd het meeste van verhalende rolenspel. Knokken is naturlijk niet verkeerd, zeker als je een vamprier of werewolf speeld, maar liever niet te overheersend.
groet
M
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

ok, niet allemaal tegelijkertijd.

Zijn er dan mensen die het wat lijken om ook eens te mee te spelen met vampire the marquarade of een wherewolf campaign?
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

ik had eerder niet gereageerd, maar ik ben altijd in voor iets nieuws... ik wil dus best een keer komen gamen! Als de datum vantevoren bekend wordt gemaakt wil ik best van de partijn zijn. Verwacht alleen niet dat ik een hele campaign mee ga doen, of de rule books van vampire uit m'n hoofd ga leren :D

Is het misschien iets voor op de 'rrpg meeting'?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

ik heb ook niets van me laten horen omdat ik bang was dat weer de hele zelfde mik weer mee wou gaan doen. Maar zo als het er niet voor staat wil ik wel een paar sessie proberen, en misschien zelfs langer meedoen als het tof is. Plan maar een datum voor een eerste sessie.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Ja goed dat is mooi! Twee potentiele , met mij drie dus voor een campaign Vampire of wherewolf, nu dus nog iemand die er wanten van weet. Misshicen dat ik zelf wel eeven langs de Elf duik en een boek oppik, maar vhet is altijd beter en gemakkelijker als er al iemand ervaren in is.
:roll: dus...
even wachten tot er iemand in de haak bijt..
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

ga je dan zelf gm'en, ik heb zelf nul ervaring met vampire of wherewolf
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Gastheer/vrouw voor vampire of Wherewolf campaign

Bericht door Karma »

Ja ik ook, dus zou het het mooiste zijn als iemand met ervaring zich als gastheer zou aanbieden....

We zijn al met 3 (naar ik begrijp) ervaren rollenspelers, dus rest ons alleen een gastheer/vrouw...
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Pfffffoei,
*blaas het stof van deze post af*

"Hoeveel mensen zijn hierin geinterreseerd?

"Heeft het nut om een boek aan te schaffen en zelf eens wat voor te bereiden?"
v1nce

Bericht door v1nce »

hmm, nou ja, gezien de hoeveelheid games die er op dit moment lopen en via dit forum tot stand zijn gekomen,... zou ik zeggen, niet veel kans. Er zijn maar 1 of 2 lopende games geloof ik en ook die liggen soms weken stil. Dus blijkbaar heeft 't niet zo heel veel prioriteit voor veel bezoekers. Als je dan een nieuwe game voorstelt waarbij niemand de boeken kent en niemand de regels dan word de kans wel erg klein dat er iets van komt ben ik bang..

Sad but True(ish).

Wellicht wil Maartje wel?
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

ja, niet veel games die echt zijn ontstaan, iig heeft lairnaedon een game lopen met mensen die hij via het forum heeft ontmoet. Maar goed, komt ook doordat de actiefste gebruikers of geen tijd hebben, óf alleen met bepaalde mensen willen spelen (die geen tijd hebben) :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

ach kan ik mijn hart redelijk ophalen met roleplayen nu. Misschien in de toekomst dat ik eens een boek aanschaf en een sessie voorbereid. Maar het gemakkelijkste is natuurlijk iemand die het spel al kent.
Maartje
Edelman
Berichten: 74
Lid geworden op: maandag 23 januari 2006, 23:21

Bericht door Maartje »

Sorry, ik zit al in een Vampire campaign met mijn dikke zwarte hoerenmadam. Hoewel ik wel een beetje gek ben op mijn lieve Clarice. :)
Als je bent wat je eet, laat mijn groenten dan maar zitten.
v1nce

Bericht door v1nce »

Thekkur schreef:ja, niet veel games die echt zijn ontstaan, iig heeft lairnaedon een game lopen met mensen die hij via het forum heeft ontmoet. Maar goed, komt ook doordat de actiefste gebruikers of geen tijd hebben, óf alleen met bepaalde mensen willen spelen (die geen tijd hebben) :)
Ha ha, ja dat klopt wel zo'n beetje. Tjee, dat ik en wellicht ook Cali samen met jou de actiefste gebruikers zijn. Maar Tijn ehm, tis niet zo dat ik enkel met jou, en Tim (en sinds kort ook proberen met Karma) wil spelen en met alle andere RPG ers in het Universum niet.. Zo klinkt het nu een beetje. Het is meer dat van de mensen die uberhaupt op dit forum komen en die ook evt. met mij willen spelen ik met de helft juist Wel wil spelen. Dus met 3 ongeveer wel en 3 ongeveer niet (hoewel ik het wel geprobeerd heb). Is dat erg? Hmm nou ja ik hoop van niet in ieder geval.

Smaken verschillen en dat is denk ik alleen maar goed. Hoop dat er op dit forum plek is voor alle smaken, of ze nou de mijne zijn of juist niet.
Wietse
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 19:07

Bericht door Wietse »

Ik wil ook wel WOD spelen, ken het een beetje, maar niet als spelleider...
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

ehhm misschien dat we iets kunnen regelen met story teller.
Weet niet zeker ik speel nu 2 keer per week vast, dus... dat is voor mij misschien een enkele of tweemalige sessie zoiets.

Wietse, heel misschien is er een plaats voor je op zondagavond, maar dat moet ik dan voorleggen. Dit is een fantasysetting, Lairnaedon is een hele tijd Dm geweest en nu neem ik het even een aantal sessies over.
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Bericht door Storyteller »

hmm, eerst Dark Sun echt van de grond krijgen, na mijn verhuizing (31 mei) heb ik vast wel een keer tijd en zin om een one-off WoD te STen voor klein publiek... Ik moet wel waarschuwen, als je daar eenmaal aan begint, is er geen stoppen meer aan!

Onthoud in ieder geval dat je het me in juni nog een keer vraagt.

groet,
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Ha, misschien dat ik nog een speler weet die de WoD setting erg tof lijkt, één keer in de twee weken wordt dan het ideale frequentie.
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Bericht door Storyteller »

hmm is te doen, ik heb mijn Atlanta chronicle (Vampire) klaar staan!
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Tof!
Ik heb nog een enthousiaste kandidate gevonden, voor in ieder geval één sessie (ze wil uit amsterdam komen dus weet niet of het op een regelmatige basis gaat gebeuren). In ieder geval wil ze wel graag dus.
zwart
Schandknaap
Berichten: 10
Lid geworden op: maandag 17 juli 2006, 14:53

Bericht door zwart »

Hmm is deze groep al van de grond gekomen?
zo ja is er dan nog plek? op wat voor avond?

ik heb nog geen ervaring met world of darkness, maar wel een tijdje bij vrienden in die boeken geneuzeld en gelezen...
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Bericht door Storyteller »

Check deze topic: http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=587

Ene: wees welkom!
Plaats reactie