Ethannion

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
v1nce

Bericht door v1nce »

Als we donderdag gaan spelen gaat mijn voorkeur echt sterk uit naar nog een liefst enigzins ervaren /leuke speler. Maar het is jou sessie Cali dus zeg 't maar! Wellicht hebben Vincere interesse, kunnen we een poging maken met deNout (zijn 06 staat op forum) of anders Mit bellen?! Op zich als we al die dingen proberen moet er vast een lukken zou je denken.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik vind het prima, laat het me maar horen.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Bericht door Storyteller »

Super mooi!

Cali: thread beginnen over chars en wereld enzow?
“If once there would come one to release us,
he shall bear the mark of the winds”
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Zelf gaat mijn voorkeur overigens uit naar vrijdag, maar laat iig op tijd de details weten zodat ik er rekening mee kan houden!


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

DrCaligari schreef:de spoiler is er, als er nog ideen over zijn laat het dan maar weten. Ik hoop dat het aanspreekt. Misschien kunnen we deze of volgende week de eerste proefsessie draaien.
de spoiler? je bedoelt dat er in de teaser die je hebt gepost al een stukje informatie staat die het minder leuk maakt om mee te spelen? ;)
wat wordt nou de definitieve dag en tijd dat je wilt gaan spelen senõr timos?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
de_nout
Schandknaap
Berichten: 15
Lid geworden op: woensdag 2 augustus 2006, 21:53

Bericht door de_nout »

Ethannion klinkt leuk, wil best meedoen. Donderdag kan ik meestal wel, maar ik heb nog nooit 3.5 gespeeld; meer ervaring met AD&D 2nd en met D&D 3.

Arnout (nog maar een keer: 06 41 51 52 65)
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik kan op zich wel, maar ik zou bij mijn opa en oma gaan eten dus ik kan er niet voor 19.30 zijn denk ik.

Spelen we 2E, 3E, 3.5E en moet ik nog iets voorbereiden?


Dulce et decorum est pro alea mori.
de_nout
Schandknaap
Berichten: 15
Lid geworden op: woensdag 2 augustus 2006, 21:53

Bericht door de_nout »

Volgens mij moet het vanavond gewoon doorgaan, maar hoe laat en waar? Overigens kan het eventueel ook bij mij, ik heb een enorme eettafel staan met ruim voldoende stoelen.

Arnout
de_nout
Schandknaap
Berichten: 15
Lid geworden op: woensdag 2 augustus 2006, 21:53

Bericht door de_nout »

Ik zat trouwens te denken aan een menselijke transmuter, met een stevig nerdgehalte/minderwaardigheidscomplex. 8 op strength, 16 op int en de rest vul ik nog wel in vandaag. Werd vroeger veel gepest, vandaar zijn obsessie met het veranderen van de aard van dingen (vooral zichzelf).

Arnout
de_nout
Schandknaap
Berichten: 15
Lid geworden op: woensdag 2 augustus 2006, 21:53

Bericht door de_nout »

Hey, stiekem hebben we twee weken geleden al een eerste sessie gehad - het belooft heel wat, maar V1nce (of was het die andere Vincent?) besloot dat hij toch wat liever GM wilde zijn met een eigen campagne, dus we zijn nu met te weinig mensen! We zoeken 1 of 2 spelers die op donderdagavond kunnen spelen. Wie heeft interesse?

Arnout
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Spelen we überhaupt vanavond nog?


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

is er nog gespeeld?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Klote is dat. Hoop dat het met beidde van onze sessies lukt in toekomst.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik kom wel, Martin moet je misschien ff bellen of mailen, kans is niet groot dat ie dit op tijd leest. :P


Dulce et decorum est pro alea mori.
de_nout
Schandknaap
Berichten: 15
Lid geworden op: woensdag 2 augustus 2006, 21:53

Bericht door de_nout »

Heu, ik kon dus niet (maar had dat ook al aangekondigd). Komende donderdag kan ik wel, kan de rest ook?

Arnout
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Hey Tim, ik zit nog met tentamens, helaas.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ehm, als ik zo kijk kan ik volgens mij wel de gehele week, colleges beginnen weer dus verwacht niet iets bijzonders verder, hooguit een 'social event'.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ja! Alleen niet vandaag en morgen want ik moet (studie)voorlichting geven op een oud-leerlingenavond.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

er zitten nog mensen in spijkernisse...
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ja maar Spijkenisse en Schiedam liggen net weer arelaxed ver weg voor mij.


Zeg Paul, gaat de Morgenster nog eens herbeginnen? Lijkt me wel leuk om daar ook eens mee te doen. :)


Tim, ik kan volgende week donderdag sowieso, woensdag en vrijdag is nog onder voorbehoud.
Laatst gewijzigd door Vincere op zondag 26 november 2006, 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Vincere schreef:Zeg Paul, gaat de Morgenster nog eens herbeginnen? Lijkt me wel leuk om daar ook eens mee te doen. :)
Nou, wie weet. Het wacht eigenlijk een beetje op een initiatief van iemand, denk ik. Dat initiatief zou ik natuurlijk zelf kunnen nemen, maar een ernstige vorm van lamlendigheid heeft me in z'n greep.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

heb altijd veel initiatief(moeilijk woord bleh )

Bericht door dragonraper »

tja ,ik kan het niet te vaak vermelden...maar ik heb op zaterdagavond nog plaats voor 2 ervaren spelers (vrijdag en zondag zijn helaas vol ),wij spelen elk weekend ,dus niet alleen ergens een dagje tussendoor....wie zich daartoe geroepen voelen,geef maar een gil 8) fandath mag het natuurlijk ook proberen ! :twisted:
v1nce

Bericht door v1nce »

Als ik me even in dit draadje mag mengen (dat immers veel overlap met andere draadjes en besproken topics op het forum)... ik krijg de indruk dat lamlendigheid, het een beetje zat zijn, en gebrek aan spelers met gelijke wensen en locatie bijna iedere RPG er op dit forum parten speelt.

Lijkt erop alsof bijna iedereen (behalve dan storyteller en nog 1 of 2) is gestopt met geregeld spelen. Geloof dat de meeste wel soortgelijke dingen zat zijn.

Het gekke is dat ik het voor 't eerst ook wel best vind. Zowel ik als Cali hebben geen zin meer om er onwijs aan te trekken en het lucht eigenlijk wel op om het niet eens meer (tevergeefs) te willen proberen momenteel.

Misschien veranderd dit allemaal weer, maar voorlopig geniet ik van het gebrek aan gezeur en planning. Het is hoe dan ook af en toe nog steeds best een leuk forum op te ouwehoeren, zelfs/juist als het vaak niet over RPG gaat. :)
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

als v1nce zich dan toch aan het mengen is, kan ik hem ook wel wat comentaar geven. Als jij, DrC en Wijlen F, dan wat minder actief zijn, wil nog niet zeggen dat de rest dat niet is. Zo is die ene kerel hier het hele weekend ieder weekend zoet ( en daar kan je zo aanschuiven zegt ie nog, zonder plannen). Wil Vincere weer beginnen, en zo meer( Richard Leeuw, Evincar etc.). Ook zijn er veel die hier spelers vinden en dan gewoon de praktijk gaan beoefenen.
Nee, nu zeggen dat er geen animo voor plannen en organiseren verkondigen vind ik persoonlijk iets te gemakkelijke opmerking, die mensen die hier oprecht naar een groep/speler zoeken niet ten goede komt.
(mijn excuses voor mijn onderbreking, ikzelf kan niet meedoen omdat ik over het algemeen in Overijssel wonende ben)
v1nce

Bericht door v1nce »

Hmm, ik weet niet hoor als jij komt tot die "ene kerel" die geregeld/ieder weekend speelt en het beamen dat er enkele mensen zijn met de INTENTIES om te spelen dan zeg jij toch eigenlijk bijna hetzelfde als ik,.. ok je zegt het iets minder fatalistisch maar feiten zijn feiten:

Intentie is nog heel wat anders dan het in de praktijk ook geregeld doen, dat gebeurt dus bijna niet de laatste maanden.

De paar (relatief) nieuwe mensen die spelers zoeken doen dan vaak al weken zo niet maanden.

Een deel van de spelers die in theorie wel zou willen spelen wil in de praktijk niet zo omdat ze kieskeurig zijn.

Er is sowieso als je iedereen meetelt maar een erg beperkte poel van spelers. Als je dan gaat kijken naar de uitdagingen wat betreft lokatie, speelstijl, speelsysteem en persoonlijke beslommeringen, tja,.. nogmaal het is dit keer helemaal geen kritiek, ik accepteer het momenteel en ben erg zelfs blij om! (voor mezelf dan he!). Leuk om met anderen dingen bezig te zijn.
Plaats reactie