1 a 2 spelers gezocht voor groep in Oss

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Dizz
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 15:58

1 a 2 spelers gezocht voor groep in Oss

Bericht door Dizz »

Vanwege het vertrek naar het buitenland en banen ver weg zijn wij op zoek naar 1 a 2 nieuwe spelers.

Sinds enkele jaren spelen wij dungeons and dragons wekelijk op dinsdagavond van 20.00 to een uur of 24.00. Heel af en toe doen wij ook een weekendsessie.

Wij spelen het d20 systeem volgens de 3.5 regels.

Wij zijn allemaal rond de 24 jaar en zoeken spelers die niet te ver af wijken van deze leeftijd.

Oorspronkelijk zijn wij met 6 spelers, waarvan 3 dm's afwisselen om de week, zodat eenieder(behalve de dm's) 3 characters heeft waar ze mee spelen. Dit is voor de afwisseling en omdat meerdere personen graag dm zijn. Van deze 6 spelers zit er 1 in utrecht en 1 in columbia. Deze spelers zijn eigenlijk zelden nog aanwezig. Daarnaast hebben we een speler uit de buurt van eindhoven die graag een drie kwartier reist maar dit niet elke week kan opbrengen. Nu gaat er nog een speler het leger in waardoor de spoeling erg dun wordt. Wij spelen het liefst met 4 a 5 spelers eventueel met 6. Onze champaigns spelen zich over het algemeen af in de Forgotten Realms.

Om ons aan te vullen zoeken wij dus 1 speler of een duo. De spelers die wij zoeken is voornamelijk op zoek naar gezelligheid gemixt met zo nu en dan een iets serieuzer gedeelte. Humor is belangrijk en schik niet als wij een aantal biertjes drinken tijdens het spel.

Voor meer vragen zie ik graag jullie posts op dit forum.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ligt Oss niet in brabant? Ondanks dat de naam van het forum anders doet vermoeden denk ik dat je niet heel veel reacties krijgt van spelers uit jullie omgeving... :) Misschien wel om een keer mee te spelen, maar ik denk dat er weinig spelers iedere dinsdag naar oss willen reizen voor een campaign.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Dizz
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 15:58

Bericht door Dizz »

Misschien is dat ook de reden waarom deze site kleiner is als bijvoorbeeld het forum op spellendoos....
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

klopt! maar daar staat weer tegenover dat áls je in rotterdam woont bijna alle forumbezoekers in de buurt wonen. :D
Laatst gewijzigd door Thekkur op donderdag 16 februari 2006, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

als we toch gaan zitten vitten, het is niet bepaald dat er op de spellendoos veel zinnige topics te vinden zijn. En hier vind je echt meer groepen in de omgeving van rotterdam als daar.
misschien www.roleplayers.nl/oss?

en nog een ding;
Rassen en classen zijn allen toegestaan, als je het in een boek kan vinden, en het niet evil is. Ik weet dat er bijvoorbeeld een half dragon/human zal zijn.
ik ben blij dat ik niet mee kan doen.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Murdoc
Koning
Berichten: 352
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 23:29

Bericht door Murdoc »

Herr Doctor is tegen alles wat niet in zijn straatje past. >_<

On topic: Euh, nee, sorry, is met iets te ver weg.
Dizz
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 15:58

Bericht door Dizz »

Zo te horen wordt het tijd om naar Rotterdam te verhuizen, weten jullie nog een goede buurt? :lol:
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

Kralingen of Hillegersberg zijn wel redelijk fatsoenlijke buurten, alhoewel er in kralingen wel veel van dat krakerstuig zit. ;)
in hillegersberg kan je voor vrij redelijke bedragen een leuk vrij staand huisje kopen aan de plas.
op de kop van zuid en bij de mullerpier verrijzen binnenkort enkele luxe condos aan het water.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

DrCaligari schreef:Kralingen of Hillegersberg zijn wel redelijk fatsoenlijke buurten, alhoewel er in kralingen wel veel van dat krakerstuig zit. ;)
in hillegersberg kan je voor vrij redelijke bedragen een leuk vrij staand huisje kopen aan de plas.
op de kop van zuid en bij de mullerpier verrijzen binnenkort enkele luxe condos aan het water.
Wat the hell, aan de kralingse plas 'redelijke prijzen' cali?! Daar zit je al heel snel aal de 3 ton! Mullerpier is al helemáál niet te betalen! Op Rotterdam-zuid (pendrecht, charlois, millinxbuurt) heb je vierkamerwoningen voor 250,- per maand... maar dan moet je niet gek opkijken als je bovenbuurman er een bordeel op nahoudt en je onderbuurman een wietplantage heeft in z'n woonkamer. Maar over het algemeen genomen zijn er in rotterdam best makkelijk kamers/appartementen te vinden.

Dizz; zou ik doen, wat mot je nou in Oss?! Hier is in elk geval een levendige rpg community :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Ga eens langs bij hey KraakSpreekUur zou ik zeggen..:

www.rhizomes.nl
Plaats reactie