RPG GILDEHUIS Sessie, Karma, Cali en Tijn.

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Denk van wel volgende week woensdag 8 maart, heel misschien niet maar dat laat ik dan morgen wel weten.
Alignment, hmmpf? ehhh..

Lawful church going, is mijn alignment dan.

Constitution is misschien beter 6 of zo, hij is best wel chronisch ziek. Bij/na grote karchtinspanningen mag je gerust ook gelijk om een con check of zoiets vragen.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Lawful good, met nare trekjes.
'The law of the church'
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

ziet er naar uit dat ik 8 maart kan,

om half zes/zes uur afspreken dan?
v1nce

Bericht door v1nce »

Ik vind 8 maart prima maar ik moet nog wel wat sessie huiswerk doen. Dat lukt wel. Maar bedenk wel, ik ga een sessie voorbereidden van hooguit 4 uur speeltijd en de sessie die daarop volgt zien we dan wel weer ok?

Over minimaal 1 ding meenemen voor Gildehuis, vind ik wel een erg goed idee.

Ik heb al een hele waslijst in de Gildehuis thread gepost. Een paar makkelijke goedkope items:

Lange Kaarsen.
Kaarsenhouders waar je de kaarsen op 'spiest'.
Een stuk zeil/vynil, schoon van 1 vierkante meter, liever groter.
Halogeenlampje
Oude bandjes met toffe muziek
Verzin het maar

En oh ja er komt een donatiepot in het hol, dit om de Stroom en zo te bekostigen. Schrik niet, ik verwacht niet volop veel geld. Alles van 1 tot 3 tot zoveel als je wilt Euro is meer dan welkom. Alle beetjes helpen toch.
v1nce

Bericht door v1nce »

Yo Tijn, zou jij dus ook aanstaande woesdag kunnen/je ziek kunnen melden ;) /er zijn?

Zonder jou geen sessie denk ik!

Uiteraard hou ik zelf ook nog een kleine slag om de arm. Zou ook geen ramp zijn als we de Woensdag daarop spelen. Zou mij misschien zelfs iets beter uitkomen ivm school. Maar mocht iedereen goed kunnen op aanstaande en ook zin hebben dan ga ik mijn best doen.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

ik kan wel, maar pas vanaf 21:30 (als het in de stad is, bij mij thuis vanaf 21:00) das dus niet echt handig lijkt me... of iig, er blijft dan weinig tijd over om te spelen. vrijdag 10 zou evt wel kunnen. (de rrpg meeting zie ik er dan nog niet van komen).
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Nee 21:30 is nix. Die vrijdag kan ik denk ik wel maar dan moet ik wel gaan kiezen tussen de sessie en het concert waar ik bij 'Wilde Media' alhier over schreef....

Hoe zit het eigenlijk met de anderen voor ik mij prioriteiten ga afwegen...?

Wie kan waneer?
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

vrijdag 10 maart kan ik,

woensdagen wil het nooit te lang maken (uiterlijk 22:15), anders ben ik niets waard op mijn werk de volgende dag.

verder kan ik donderdagavond tot laat, vrijdagen lukken ook wel, maar dan niet iedere week.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

over character nog even, ik heb zelf geen boeken van 2nd, hoe ver wil je de PC uitgewerkt hebben?

Misschien dat jullie een link hebben naar de playershandbook of iets? of een tool voor het uitwerken?
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

google even naar redblade 2e, of download de boeken op http://homepages.tesco.net/~a_skywalker/downloads.htm

woensdag komt mij ook niet zo goed uit, vrijdag is ook minder. Ik ben voor donderdag.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
v1nce

Bericht door v1nce »

De pc hoeft wat regels betreft niet echt uitgewerkt te zijn behalve misschien zijn stats en uitrusting. Wat achtergrond betreft en karacter zou het wel heel tof zijn als je daar veel over nadenkt. Maar daar heb je geen boeken voor nodig.

Nou nog kijken waneer Tijn kan.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

ok, komt goed dan. heb al een redelijk portret weten te maken (al zeg ik het zelf) alleen heb ik geen speedpaint of zo, dus ouderwets op een papiertje.

Ik dacht eigenlijk dat Thekkur niet op donderdag kon, dus zal het misschien wel weer eens op woendsdag een week later kunnen komen, dan heb ik de volgende dag toevallig vrij dus mag het ook wat later worden van mij
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Voor een samurai RPG is legend of the five rings wel heel erg tof (denk ik), tja om dan weer een heel systeem aan boeken aan te schaffen, maar misschien dat ik binnenkort eens langs de elf loop en kijk wat ze ervan hebben. Had vroeger een oude pc game genaamd samurai beetje rondlopen eer behalen, zwaardkunst, legertjes leiden etc., wel erg tof.
v1nce

Bericht door v1nce »

aaa
Laatst gewijzigd door v1nce op vrijdag 30 april 2010, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Ik dacht dat we voor de woensdag gingen, aankomende kan ik tot laat.

De rest van de woensdagen zullen we vroeg moeten beginnen want ik wil het niet later dan ongeveer 10 uur maken.

Vrijdagen kan ik ook wel maar dan niet iedere week, maar dan kan ik wel tot later.
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

ik ben voor aankomende woensdag wel te porren.

hoe kom je opeens bij samurais trouwens?
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

v1nce:
1. Een meer recht toe recht aan sessie, D N D, ....

2. Een soort in the name of the Rose sessie. ....

3. Feodaal Japan. Ronin, Samu's, Wijze mannen/filosofen, eer, ninja's.., mongolen, steppes en hun volkoren etc etc.

4. Sci Fi, ....
lijkt mij nog steeds leuk, voor evt. een latere sessie
v1nce

Bericht door v1nce »

Lijkt me zeker ook wel leuk allemaal maar eerst maar eens zien of we ook daadwerkelijk gaan gamen!

Sowieso denk ik dat het voor mij makkelijker zal zijn om die Sci Fi/Mad Max sessie te doen als tweede ipv die Feodaal Japan.

Woensdag vind ik ook prima! Tijn?
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ja, jaa, jaaaaahhhh! Ik kan er bij zijn! eindelijk!

MrDutch: wat is dat toch met dat volkoren? :)
Maar als ik het goed begrijp wordt het een in the name of the rose-achtige sessie in een post apocaliptisch feodaal japan?

Ik snap het niet meer! mad max style klinkt goed. zolang er maar een duidelijk doel (en begin/einde in de sessie) is!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Ja middeleeuwse setting als ik het ook nog goed begrijp

-alleen jij (thekkur) moet nog een character maken geloof ik-

(ja een uitvolkorenen campaign met meergranen geweld en knakerbrod & beschuit effecten!) :D
v1nce

Bericht door v1nce »

aaa
Laatst gewijzigd door v1nce op vrijdag 30 april 2010, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

v1nce schreef: Ik neem waarschijnlijk Yogho Yogho mee, (Chocolade) koekies en nog wat andere zooi mee.
poepoe nounou, het zal mij benieuwen! een voorbereide sessie van de almachtige vince! :D
m'n character post ik nog. moeten er stats bij?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Yes graag ook Stats (niet heel veel, zie posts hierboven)...

Hmm nou verwacht ajb niet wonderen, ik ga mijn best doen en hoop dat het leuk word. Vast wel ok.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

ok, props, goed dat je dat nog even zei, was ik vergeten anders, zal eens rondkijken voor iets.

Tot woendag 1800 dan.
v1nce

Bericht door v1nce »

@ Tijn, tenzij ik me vergis heb ik nagenoeg nix van/over jou pc.. Als ik nix heb kan ik ook nix in mijn verhaallijn van jou pc verwerken. Zie je ajb kans om misschien morgen de dingen die de anderen posten ook voor jou pc te posten. Anders is er kans dat die nogal een flat character word of weinig aan bod zal komen en dat lijkt mij zonde.

@ Allen. Vergeet idd niet de props, 'Tithes' voor het gildhuis en evt. spullen die je over hebt en die in het Gildehuis goed van pas zullen komen.

@ Tim, zullen wij om 17:30 in het gildehuis afspreken om de boel op te ruimen. Jij hebt de sleutel toch, als jij kans ziet om vroeger te gaan, heel graag! Ik ben er pas om 17:30 of ietsje later ivm vrijwilligerswerk.

Ook nog een ding Tim, wat is nou de roepnaam van je pc...? Baerlebaens toch of,... Was me niet 100 % duidelijk welke van de 2.
Plaats reactie