RPG GILDEHUIS Sessie, Karma, Cali en Tijn.

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Dr. Caligari weet het nog niet zeker, maar voor de rest kan iedereen op dinsdag.
Woensdag wil ik ook nog wel spelen, op mijn werk is het nu wat rustig.
Ik vind vroeg afspreken over het algemeen eigenlijk wel fijn. Dan kan ik vanuit mijn werk komen en hebben we nog wat extra tijd. Vooral als ik wel veldwerk heb is dat wel fijn dan is 2300 eigenlijk te laat al, omdat ik om half zes op moet en mijn aandacht nodig heb.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Is dinsdag niet de sessie van Martin (@ Tijn)?


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

dan weet ik het ook niet, ik heb van beide gehoord (lair en Thekkur) dat ze dinsdag kunnen. Ik bel ieder vanavond nog.
v1nce

Bericht door v1nce »

1000 maal excuses maar het is mogelijk dat ik aanstaande woensdag verstek moet laten gaan. Er zijn wel erg goede redenen voor (vraag maar aan Tim) die ik even niet online kan zetten. Beter rekenen jullie niet op mij en doen jullie gewoon je ding.

Maar de week daarop ga ik echt mijn best doen en hoop ik gewoon op woensdag te spelen.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Morgen gaat ook niet door. DrCaligari is even te druk bezig met belangrijke zaken, dus zullen we mijn 2e gedeelte even moeten uitstellen.

Leuk als het volgende week wel doorgaat, maar iemand is geloof ik op vakantie dan?
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

geen idee... ik in ieder geval niet :) jammer dat de sessie niet doorgaat. maar wel een mooie gelegenheid om eens in het pand van cali te gaan kijken.
Morgen ben ik trouwens onverwachts 'vrij'. dus evt kan ik morgenmiddag wel wat in het gildehuis doen.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

We kunnen natuurlijk wel een sessie doen met andere mensen erbij dan anders. Een vriend van me is na aanstaande vrijdag afgestudeerd, wie weet heeft hij ook wel zin om weer es te spelen. evt te DM-en! (Rolemaster)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Mij best voor een keer.

Ik ben ook nog wel voor een improviastie GM-avond, waar V1nce het ook al over had.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Houdt Jeroen nog een borrel?


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

@karma: Er daagt mij plotseling iets... we zouden die western rpg van maartje kunnen doen!

@vince: ja, a.s. vrijdag in grand cafe verderop
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Ik zou graag Aanstaande woensdag weer gamen en dan wel de experimentele DM wissel sessie (ik wil dan evt. mijn Fall out/post apo wereld eens testen) met 2 tot hooguit 3 DM's in totaal.

Wie kan en wil er nog meer?! Ajb reply (ja of nee natuurlijk) en als je dit leest ipv wachtten tot dinsdag...

Heb weer veel zin om eens te spelen in het 'new and improved, washes whiter than white' pandje...! :)
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

ja ik kan
v1nce

Bericht door v1nce »

Cool! Nou nog Cali en Tijn. Als een van hun niet kan maybe bij hoge uitzondering Ruby als die kan/wil. Heb jaren niet met hem gegamed maar lijkt me erg leuk/heeft soortgelijke speelstijl, leuk om een keer te proberen. Maar hij is erg druk dus en sowieso hoop ik zoals altijd op de vaste kliek!
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

cali is naar berlin, zie ergens anders zijn post
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

hoe zit dat dan met die wild-west chthulu game? en vergeet niet dat ik ook nog een game tegoed heb :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

wild west is goed, maar misschien handig om dan eerst een toilet te hebben, kan trouwens ook bij mij, houden we het gewoon een keer in het zuiden. Moeten we wel eerst genoeg mensen daarvoor hebben natuurlijk
v1nce

Bericht door v1nce »

Dus,.. waneer gaan we met de oude groep weer gamen, ik kon even Cali's post niet vinden, waneer is hij weer terug uit Berlijn? Misschien kunnen we bij hoge uitzondering een weekendavond gamen,.. voor dat of gaat dat slecht?
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

DrCaligari schreef:volgende week zit ik in berlin
Ik denk dus één week.
Zondag kan ik niet, vanavond word een beetje kort dag en morgen...? Misschien dus volgende week woensdag (niet aanstaande) voor de gewone sessie van het RPG huis. As. woendag kunnen we een impro avondje houden of gewoon overslaan.
Wild western moeten we maar buiten dit bespreken lijkt me.
v1nce

Bericht door v1nce »

Ja, wel mee eens allemaal, ik sprak Cali, en hij heeft zin om volgende WOE te spelen. Als iedereen dat ajb dan kan vrij houden,.. zou tof zijn.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

kunnen we eindelijk die sessie van karma afronden!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

Ik dacht jullie dinsdag de sessie van karma gingen afronden, had min of meer al met vince afgesproken dat we woensdag zijn Beyond Blunderdome sessie zouden gaan doen.
Ik blijf trouwens tot vandaag. (of gisteren als je dit morgen leest)
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
v1nce

Bericht door v1nce »

Ik meen dat dinsdag niet ging lukken (zie andere topic) maar wat betreft wat we evt. (of niet?) aanstaande WOE spelen, die 'Post Apocalyptische' sessie hoeft het echt niet per se te worden wat mij betreft, misschien is dat ook leuker voor een DM impro sessie, als jullie het na een uur zat zijn kunnen we altijd nokken. Daarbij zijn we ook toch wel aardig wat aan het pc switchen de laatste tijd en dat word door zo'n afwijkende setting mischien alleen maar meer.

Maar zoals ik elders al uitgebreid schreef hoop ik wel woe met vaste kliek een goede sessie te gamen, de setting is verder redelijk ondergeschikt.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

vanaf 18:00 inloop, 19:00 beginnen?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

vanavond dus?
ik kan wel, heeft er iemand enige voorbereiding gedaan?
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

ja! we gaan de sessie van karma afmaken, daarna een impro-GM sessie in een post-apocalyptische setting.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie