Paridaeza, kan één of twee party leden gebruiken

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Paridaeza, kan één of twee party leden gebruiken

Bericht door Karma »

Op de zondagavond van half 8 tot 11 spelen we een sessie.
Door uitval van een speler zijn er nu 3 spelers over, ruimte voor één a twee spelers voor een nieuwe campaign die ik ga houden in een nieuw land genaamd Paradaeza http://chimaera.schtuff.com/parid%C3%A6za

info:
* beginnende PC's level 1, classe maakt niet veel uit kies wat je leuk vindt
* Rassen: geen elfen (half elf mag), geen half-orc, gnomen zijn zeldzaam (mag het wel kiezen natuurlijk), grotendeels mensenstad en in bergen dwergennederzetting
* fantasy setting, zelfbedachte wereld,
* standaard regels, lichte aanpassingen 3.5 editie
* stijl is roleplaying, mysterie, ontdekking

Over 2 weken ongeveer wil ik aanvangen met deze campaign, Lairnadeon, Murdoc en Luvidiel zijn de andere spelers.[/list]
Laatst gewijzigd door Karma op zaterdag 15 april 2006, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
v1nce

Bericht door v1nce »

Hey, tof dat jullie die wereld en jullie sessie doorzetten/een doorstart maken, hoe meer gaminggroepen hoe beter. :)
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Dit is meer een GM wissel eigenlijk, maar wel een mooie tijd voor instroom van nieuwe spelers.

PLaats is ofwel in het RPG -gilde huis nabij de Slaak/
metrostation Oostplein, of bij mij thuis in R'dam-zuid nabij station Lombardijen.
Dit ligt er een beetje aan waar mensen vandaan komen. Lichte voorkeur gaat naar RPG-Huis.
v1nce

Bericht door v1nce »

Aha, nou ja, zoals gezegd ik vind alles best zolang de 'gildehuis code' word gerespecteerd, kan je posten als je precies weet waneer de eerste sessie gaat plaats vinden, dit ivm Ruby en zo. Hoe dan ook, veel plezier!
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Als het in R'dam-Zuid wordt gespeeld lijkt het me wel erg leuk om te proberen. Ik vrees dat het gildehuis alleen iets te ver weg is voor mij, iig om daarna elke zondagavond weer laat naar huis te fietsen (het is nog geen 10 minuten naar jouw huis toe).


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Dank voor je reactie,
Het is nog niet helemaal zeker dus dat het bij mij blijft gespeeld worden, mischien wel, de meeste zouden dan uit zuid komen.
Zowiezo leuk om je er een keer bij te hebben lijkt me.
Murdoc
Koning
Berichten: 352
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 23:29

Bericht door Murdoc »

Hoi! Ik ga een illusionist spelen, die ook een beetje ambassadeur is. Gewoon standaard locatie zondag?
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

As. zondag bij mij thuis, ik geloof dat iedereen weet waar dat is inmiddels?
Plaats reactie