The Return of the storyteller

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Bericht door Storyteller »

@DrC:
Grappig dat je mij beschuldigd van hetgeen je jezelf ook schuldig aan maakt(e). Afgelopen woensdag had ik een afspraak staan, ik ben jouw geen uitleg verschuldigt over wat ik met mijn tijd doe. Sterker nog, het is soms beter om iemands gevoelens niet te kwetsen en gewoon je snatter te houden. Ik heb je letterlijk vertelt dat ik wellicht een andere dag wel zou kunnen.

Je maakt van een mug een olifant en nog op een lelijke openbare manier ook. Hoe kom je er trouwens bij dat ik probeer iets dood te zwijgen? Vorige sessie poging waren jij/jullie degene die niet beschikbaar waren.

Maar goed, ik wil ook helemaal niet zoveel moeite doen voor mensen die "het nog wel een keer willen proberen, maar als het niet leuk is ermee willen stoppen..."

Je bent disrespectvol en ik zie niet warrom ik dat moet pikken. Ga maar lekker iemand anders zoeken die voor je wil DMen, want een ST is niet voor jouw weggelegt. "see ya wouldn't wanna be ya!"

@ Thekkur: woeps toch op het forum gemikt... sorry...
Laatst gewijzigd door Storyteller op vrijdag 1 september 2006, 7:42, 2 keer totaal gewijzigd.
“If once there would come one to release us,
he shall bear the mark of the winds”
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Bericht door Storyteller »

storyteller schreef:@DrC:
Grappig dat je mij beschuldigd van hetgeen je jezelf ook schuldig aan maakt(e). Afgelopen woensdag had ik een afspraak staan, ik ben jouw geen uitleg verschuldigt over wat ik met mijn tijd doe. Sterker nog, het is soms beter om iemands gevoelens niet te kwetsen en gewoon je snatter te houden. Ik heb je letterlijk vertelt dat ik wellicht een andere dag wel zou kunnen.

Je maakt van een mug een olifant en nog op een lelijke openbare manier ook. Hoe kom je er trouwens bij dat ik probeer iets dood te zwijgen? Vorige sessie poging waren jij/jullie degene die niet beschikbaar waren.

Maar goed, ik wil ook helemaal niet zoveel moeite doen voor mensen die "het nog wel een keer willen proberen, maar als het niet leuk is ermee willen stoppen..."

Je bent in je post disresepctvol en ik zie eigenlijk niet waarom ik dat zou moeten pikken. Ga maar lekker iemand anders zoeken die voor je wil DMen, want een ST is niet voor jouw weggelegt. "see ya, wouldn't wanna be ya!"

@ Thekkur: woeps toch op het forum gemikt... sorry...
“If once there would come one to release us,
he shall bear the mark of the winds”
Nehalennia
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: dinsdag 25 juli 2006, 18:04

Bericht door Nehalennia »

Zucht...

Ik heb blijkbaar het een en ander gemist.
Jammer dat jullie het zo ver hebben laten komen. Is er een mogelijkheid tot normale communicatie?
"How does one become a Butterfly ? she asked pensively.
"You must want to fly so much that you are willing to give up being a caterpillar'.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Nehalenia heeft gelijk (en Thekkur ook)

Nu ben ik nog geen week weg en alles valt al uit elkaar. :? :shock:

Natuurlijk heb ik geen flauw idee hoe alles verlopen is, maar toch mijn mening:

Wat DrC volgens mij bedoelde was, jammer dat de sessie niet door ging en dat hij zich nogal rot voelde dat een andere rpg zonder hem gehouden was (met het gevoel dat hij expres voor de domme gehouden werd).
Wat ST volgens mij bedoelde was, zoek eerst eens uit wat er nu precies gebeurt is en welke reden, voor je beschuldigingen gaat uiten (op een openbaar forum).

Jammer als jullie helemaal ophouden met DS sessie. Ik zou graag zo nu en dan horen in de 'roleplay- sectie' hoe het verhaal zich ontwikkeld.
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Bericht door Storyteller »

..om de draad op te pakken met waarvoor dit forum is opgericht:

Wanneer gaan we weer DS spelen?
Ik stel voor: Woesndag 13 september!

Who's with me?

"...and the sands did not foretell a time of freedom, but as usual the Gathering decided differently. I was not chosen, I created myself this way! Only one road is ahead winding ever on before me. Athas will tremble before I let that old heap of bones called Kallak take my life."- as spoken by Ezriak, High Archon of Elves as he was croned in the Blood-Obsidian Valley of Calidnay.
“If once there would come one to release us,
he shall bear the mark of the winds”
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ha, dit begint verdacht veel te lijken op een life of roleplaying! Om de donkere dagen van december mee te vullen...

Dark Sun / Fantasy / Apocalypse / Vampire / Werewolf. Allemaal 'lange campaigns' en allemaal door elkaar! Zo kom ik toch nooit aan m'n eigen game toe! :D

13 sept is fine by me. Vergeet geen straalkachel mee te nemen om in the mood te komen.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Nehalennia
Horige
Berichten: 6
Lid geworden op: dinsdag 25 juli 2006, 18:04

Bericht door Nehalennia »

I'm Game ! :)
"How does one become a Butterfly ? she asked pensively.
"You must want to fly so much that you are willing to give up being a caterpillar'.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Kunnen we niet het video-conferentie principe toepassen op deze sessie?

Veel plezier, vrijdag ben ik in de buurt, als jullie mogelijkheid zien om een sessie vampire of wherewolf (of Dark Sun) in te plannen, dan hoor ik dat graag.
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Bericht door Storyteller »

@Karma: ehu, had je maar niet moeten verhuizen ;-)

@ all: check: www.freewebs.com/cherebhadar
Voor een beginnetje aan de DS website
“If once there would come one to release us,
he shall bear the mark of the winds”
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

hahahahah! "drink Kallak Cola - enjoy" ;)


Afbeelding
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Cool
v1nce

Bericht door v1nce »

Ja, leuk om eens kwaliteit te zien, goed engels, goede simpele lay out (ik ben groot voorstander van grote witte tekst op zwarte achtergrond) en toffe site! Ga zo door!

Hey over die freewebs, dat gaf me wel een idee! Ben je daar tevreden over/werkt dat goed? Enne als je daar een site maakt kunnen ze dan niet over een tijd alles deleten?

Ik heb nl een betaalde site en wil switchen, vandaar.
Plaats reactie