The Return of the storyteller

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

The Return of the storyteller

Bericht door Storyteller »

Hey,

In de vage herinneringen van Dr Caligari komt mijn naam misschien bekend voor. Naa een communication black-out van 8 maanden ben ik weer back to roleplay and back to stay.

Ik ben op zoek naar een groepje spelers, (4 of 5) die zin hebben in een reguliere (wekelijks of twee-wekelijks) roleplay extravaganza.

Ik heb nog niet geheel bepaald welke setting het gaat worden, maar daar hebben de spelers ook iets over de zeggen, ik heb ruim veel ervaring (hmm, 15 jaar ofzow) met DnD (AD2e en 3.5) Maar ook zeker met White Wolf games, Mechwarrior, Alternity, Cyberpunk 2020, Shadowrun en vele andere (zoals Talislanta, Earthdawn, The End, and more)

Mijn focus gaat uit naar het rollen spelen, avontuur, epic style, mystery, horror adn shock therapy Bushwacking!

Laat een berichtje achter op als je deze zaken je aanspreken en je tijd hebt.

Greetz,

Menno aka The storyteller
Laatst gewijzigd door Storyteller op donderdag 4 mei 2006, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Welkom terug! Zo'n ervaren speler kunnen we goed gebruiken op het forum :) Had DrCaligari niet een tijdje met jou meegespeeld? In welke wijk van rotterdam woon je? Heb je al spelers, of moet je een groep vanaf scratch opbouwen?
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

yup

Bericht door Storyteller »

Hey,

Ja, "ze good zdoctor" heeft een tijdje bij mij gespeeld, hoewel hij toen niet de cream-dela-creme heeft meegemaakt, was hij een goede speler om aan tafel te hebben, vooral met het Bernard Cahal Character!