The Return of the storyteller

Als je op zoek bent naar een groep, spelers of een GM in de omgeving van Rotterdam.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

ik kan ook, dus hij stáát!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Bericht door Storyteller »

Yeah! Rocks!

Vet, mooi dat we een beetje kunnen inhalen op gemiste sessies, ik ga mijn best doen er vroeg te zijn.

See ya there!
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Ik verwacht wel prioriteit bij rpg van je DrC :wink:
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Ik ben er vanavond bij, maar niet vroeg. ik ben pas 20:00 klaar in hilversum, dat betekend dat ik pas 21:30 er kan zijn!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Bericht door Storyteller »

Hey Thekkur,

jammer, maar je zal er in ieder geval bij zijn!!!
(that's all that counts!)

Op zich is het in de huidige situatie geen punt, je char slaapt wellicht iets langer... moeite mee als ik een documentje tik met een dreamsequence?

Mzzl,
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

mooie dreaamsequence was da!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

Oi, mooie vakantie gehad. Tijd om weer een avondje te rpg'en. Komt iedereen?
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

ja, ik kan/kom
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

ja... ja.... jaaaaa!!!!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

We moeten binnenkort toch maar even kijken wat we/jullie doen, woensdag wordt een onmogelijke dag voor mij
en iedere weekend rpg-en gaat denk ik ook niet lukken

Ik heb een beginnetje met vampire gemaakt en dat lijkt me wel tof, om te blijven spelen of de Dark Sun verplaatsen naar de vrijdag eens in de twee weken... (tenminste voor mij dan)

Laat jullie gedachten even horen, in ieder geval kan ik dus alleen in het weekend vrijdag, zaterdag, zondag overdag, eens in de twee weken.


(verder los hiervan denk ik aan de mogelijkheid om verder te gaan met Paridaeza- sessies te hosten)
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

wie wil er zaterdag avond spelen (morgen) vaaste plaats rond 8 uur/half 9
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

helaas ik it in België, anders was ik van de partij.
Maar ikheb mezelf net buitenwesten geschreven
(reden, Tellon stiond op 2 HP na het mes getrokken was, op het einde ook nog een vinger kwijtraken en de brandende zon, lijkt het onvermijdelijk dat ie flauw valt, plus het is mooi draagt mooi bij to de drama natuulrijk)
bij de online roleplay sectie,
dus ga jullie gang zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

ik laat nog ff weten of ik kan. best een grote kans dat ik pas laat klaar ben met werken. om eerlijk te zijn: ook best een kans dat ik de rest van de avond ga relaxen met een biertje. of twee. :) hoewel sommigen daar anders over denken: there's more to life than roleplaying ;)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

dus; overdag weten we nog niet wat we gaan doen, maar spreken om een uur of 12 af in de vlaggeman. 's avonds naar het strand (met de trein?) nog te bepalen wélk strand. of we gaan met auto van storytellon en blijven op het strand pitten...
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Bericht door Storyteller »

Yeah klinkt vet...

Mijn auto s beschikbaar, ik weet nog niet of het op hejt strand blijven pitten wel mijn ding is, maar ikben wel beschikbaar om 's ochtend de slapers weer met de auto op te halen...

ST-service with a smile and breakfast on the beach ;-]
v1nce

Bericht door v1nce »

Hey Gasten, Oudere thread maar ik heb toch maar gelezen, en ik moet zeggen ik heb in een stuip gelegen (geen beter vermaak dan leedvermaak)... :) No offence!

Maar was allemaal erg herkenbaar en ook Cali's reactie. Ik heb ook in verleden wel eens mensen willen 'helpen' met een Garotte als er voor de 1000ste keer problemen waren met organiseren. ;)

Hoe staat het nu eigenlijk, spelen jullie nog wel eens op Woensdag? Hoe dan ook ik vind het erg tof om af en toe met jullie eens te spelen in Ad Hoc groepje. Ik heb ook niet meer de wil/hoop dat we met de mensen die we nu hebben ooit echt elke week zullen spelen, maar vind ik ook niet meer erg. Ik heb nu meer zoiets van: zou leuk zijn als we af en toe eens spelen (als is het maar eens in de maand of zelfs minder)! ! We hebben nl. erg veel talent en toffe mensen in de groep(en) en het is wel beetje zonde als die nooit meer samenkomen om te RPG en. Maar zelfs als we nooit spelen, ik vermoed dat ik vroeg of laat altijd weer eens RPG en zal oppakken, jullie wellicht ook. Misschien dat als we later allemaal pensioen genieten dat we naar een RPG bejaardenhuis kunnen verkassen, kunnen we tenminste veel spelen! :)

Succes!
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

ggrbml grrrmbl... dit is een wat gevoelig onderwerp... we zóuden deze week weer gaan spelen in de voorheen uitstekende combinatie. ware het niet dat enekele personen uit de groep plotseling andere afspraken hebben gemaakt.
afijn, wij gaan nu mooi werewolf spelen! mwuha!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Storyteller
Ridder
Berichten: 178
Lid geworden op: maandag 7 februari 2005, 18:55

Bericht door Storyteller »

Hmm, ik zou deze week niet meer redden, tja in het weekeind, maar ik wat dat dan niet iedereen kan... as. week zou dinsdag kunnen, en daarna woensdag ofzow?
“If once there would come one to release us,
he shall bear the mark of the winds”
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

ik ben bang dat ik volgende week wat lastig in m'n tijd zit. veel werken en begin van het scouting-seizoen.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

eventueel zou ik nog dinsdag kunnen!

Werewolf was wel tof, alhoewel de diepte er misschien niet inzat, heb ik me wel vermaakt. Als ik weer eens een weekendje in Rotterdam/westen verblijf dadelijk maak ik graag wat tijd vrij voor een roleplay avondje

Tssss wil je een mysterieuze excentrieke stem opzetten wordt je uitgemaakt voor michael Jackson.
En dan die eenden spiritanimals, nou goed laetn we het er maar niet meer over hebbben
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

humhum... wel vermakelijk ja, maar we doen het gewoon nog een keertje 'serious' over. laat je weten hoe het is gegaan in je nieuwe huis?!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Ik heb een tijdelijk huurhuis voor twee jaar,
morgen ga ik checken en volgende week zaterdag verhuis ik de standaard spullen erheen. Lekker ruim en ik deel het dus lage kosten, ideaal voor een student.

Iedere vrijdag heb ik vrij, plus een weekend-ov. Dus vrijdagavond kan misschien wel wat worden voor de vampire of werewolf sessie, de hele setting van white wolf ligt me wel, wat mij betreft.
Ietsje serieuser dan vorige keer en ik vind het reizen geen probleem (zo eens oin de twee weken wil ik toch vrienden en familie hier opzoeken).

Ik houdt jullie op de hoogte van mijn situatie etc. Groet M
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Trouwens erg veel bossen en natuur, dus mischien ook wat om eens hier wat af te spreken.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

een tijdelijk huurhuis?! dus geen kraak? Iedere vrijdag vrij is wel relaxed zeg. Hoewel ik liever de vrijdag vrij hou van regelmatige rpg-sessies, ivm concerten en andere hobbies.

Btw, congrats met je satanische aantal posts.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Niet echt een aardige post DrC! Misschien is het beter om dit soort dingen niet via een forum te bespreken maar gewoon de telefoon ter hand te nemen, nu je er weer een hebt. Dit soort posts vertroebelen alleen maar!

Ik kan wel zeggen: naar mijn idee is het niet met slechte intenties dat ST niet kon (of wilde) spelen gisteren. Maar daar moet je het maar met hem zelf over hebben.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie